SJUKESTE KVELDEN I MITT LIV

affiliateslenke

Grått sett HER

Hvor skal jeg starte? Jeg hadde den sjukeste kvelden i går, dere. Som jeg koste meg! Vi jentene startet på hotellrommet med litt vin og masse jenteprat, før vi dro til Langolo for et par drinker. Deretter bar det videre fra den ene klubben til den andre. Vi traff på så mange kjente fjes i går, at jeg fortsatt er helt lykkelig i kroppen av all kjærligheten. Det er så gøy når man treffer på folk man ikke har sett på lenge. Kvelden varte helt til 07:30 i morges, så dere forstår kanskje at formen min i dag er så som så… Heh! Vi har vært en tur på apoteket å kjøpt oss hodepinetabletter og alt som kan hjelpe formen. Det er jo helt krise, dere.. Angrer alltid like mye dagen derpå, men jeg gjør faktisk ikke det i dag. Det var totalt verdt det, for shit så gøy vi hadde det! 😄

Dagens planer er ikke mange. Det eneste er at vi skal se om vi klarer å komme oss på en middag senere i kveld, og eventuelt en tur på hotellets spa/pool-området. Akkurat nå har jeg ikke lyst til å gjøre a damn shit, annet enn å dø i sengen sammen med Raija og Bettina.. The struggle is real!

26 kommentarer

Siste innlegg