UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har sovnet veldig sent hver eneste dag denne uken. Det har ikke gått utover dagene mine sånn sett, for jeg har vært full av energi og “uthvilt” selvom. Men det merkes jo i dag da, kan man si. Det går vel fint å gå på underskudd med søvn noen dager, men til slutt blir det jo helt krise. I dag er en sånn dag hvor jeg blir straffet for det (god blanding av det + bakfyllen). Neste uke skal jeg prøve å få bedre soverutiner.

UKENS HØYDEPUNKT

Hele helgen har vært en eneste stor opptur. Det å tilbringe helgen i Stockholm har vært helt fantastisk! Jeg behøvde virkelig å komme meg litt bort nå, timeingen kunne ikke vært bedre. Vi har shoppet en heeel del (flaut hvor mye penger jeg har svidd av), spist masse god mat, tilbrakt tid med beste Bettina, festet og generelt bare kost oss glugg i hjel! Det har vært en ordentlig jente-helg. I’ll be back!

UKENS NELLY-FAVORITTER

Jeg bestilte tidenes største pakke fra Nelly denne uken, og jeg viste dere dens innhold på bloggen. Hele innkjøpet kan dere se HER og HER! Mine favoritter må nok være disse produktene:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole HER / Sandaler HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser HER (disse sitter som et skudd!) / t-skjorte HER / pumps HER (SÅ behagelige å gå i!)

UKENS NEDTUR

Gud, dette var vanskelig merker jeg! Betyr det at jeg har hatt en usedvanlig positiv uke, eller? Haha! Jeg klager så absolutt ikke. Skulle ønske det var fler av disse ukene hvor jeg ikke klarer å sette fingeren på x-antall nedturer. Livet smiler!

AKKURAT NÅ

Akkurat nå ligger jeg i hotellsengen på hotellet i Stockholm. Jeg er så sliten etter helgens festligheter atte hjelp! Jeg takket Gudene over at vi har booket flybilletter hjem i morgen, og ikke i dag. Haha! Jeg hadde seriøst krepert på flyplassen. 

UKENS OPPTUR

Å treffe Bettina igjeeen! Herregud, jeg elsker den jenta! Skal gjøre alt i min makt for å overtale henne til å flytte til Oslo. En større gledespreder og sprudlende jente skal du lete lenge etter altså. <3  Dessuten var det veldig gøy å møte på flere andre gamle kjente på byen i går. Det å gjenforenes med venner du ikke har sett på lenge er jo så fantastisk gøy!! 

UKENS ANTREKK

Bukser HER / topp utsolgt / solbriller HER / sneakers HER


Bukser HER / topp HER / pumps HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit HER / jakke House Of CB – lignende HER / veske Chanel / sneakers Michael Kors HER / klokke HER / solbriller HER

UKENS CRAVING

Pasta, pasta, pasta! Etter at Raija har fått helt dilla på det, har det smittet over på meg også. Nom nom! Vi har allerede planlagt en date på Fridays til uken, hvor vi skal spise verdens beste pasta. Mmmm! Akkurat nå har jeg faktisk sykt lyst på calzone.. 

UKENS TANKE

Jeg har tenkt litt på dette med kjærlighet/sorgen og alt som følger med. Jeg har forstått at vi er veldig mange som går gjennom et brudd akkurat nå, og dere henvender dere til meg om råd og tips til hvordan å komme seg fort opp på bena igjen. Jeg synes egentlig det er litt sårt å prate om enda, men som dere ser har jeg det jo veldig bra i dag. Jeg har kommet meg opp og frem veldig kjapt, og derfor har jeg jo lyst til å kunne dele med meg om mine erfaringer. Jeg tenker å enten skrive et innlegg, eller spille inn en video. Hva tenker dere? Og still meg gjerne spørsmål dere måtte sitte med angående det, så vet jeg litt mer hva jeg skal prate om. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HAN HAR FLYTTET UT

HER ER ÅRETS PARADISE HOTEL-DELTAKERE

JEG STARTER MIN EGEN YOUTUBE-KANAL!

27 kommentarer
    1. Hvem tok opp temaet om å slå opp, eller hvordan kom det frem? Virker som at Pierre ikke tok det så tungt er det noe spesiell grunn til det?

    2. Spørsmål til spørsmål runden: var det Pierre eller deg som tok initiativ til å ende forholdet? Er det muligheter til å bli sammen igjen? Har du kjærlighetssorg? Håper du har drt best❤😘

    3. Hei! Jeg bare lurer på om du kunne fortelle om hva som har skjedd med navlen din? Er det skade etter piercing ellerno? 🙂 Når skjedde det? siden den er “dobbel” hvis du skjønner hva jeg mener

    4. Dere kan jo ikke la en kjede som Fridays være the one and only pasta place! Det er jo så utrolig mange andre gode restauranter i Oslo på akkurat dét området 😀

    5. ÅH! Vær så snill og slutt og spis på fridays! Er jo typ ingen som bor/er fra Oslo som spiser der…. Og de har hvertfall IKKE verdens beste pasta. Oslo har så mye fine, gode små resturanter som har sinnsykt god mat. Støtt heller de, en dritt kjeden fridays…

    6. Kjære Isabel!
      Jeg synes det er så flott å se at du er mer med venner igjen og finner på mye gøy! Det tror jeg er skikkelig bra for deg😊 Jeg husker ikke om det var du eller Betina som skrev at dere hadde snakket om forskjell på svensk og norsk og jeg lurte på om du kan lage et innlegg om Stockholm vs. Oslo? Jeg eeelsker Stockholm og selvom jeg liker Oslo synes jeg det er vanskelig å “selge inn” byen til mine svenske venner. Siden du velger å bo i Oslo og vil at Betina skal flytte dit så må det jo være noen ting du digger med Oslo og! Hadde vært sykt gøy med et sånt innlegg😊 skrive litt om hva di liker med hver by:)

    7. Skjønner ikke hvorfor folk kritiserer Isabel for å spise på Fridays? Altså HENNES smaksløker liker den maten. At det er mulig å klage på noe så lite.. Jeg har hørt masse positivt om Fridays og hver gang jeg er i Oslo vil jeg dit å spise, men det er STAPPFULLT hver gang! Tilfeldig? Tror ikke det 🙂

    8. Har vært singel i 1år og noen måneder og kan si deg at det første året er vanskelig, men man lære masse av andre..spesielt seg selv. Man filosoferer mye (pleier å filme meg selv snakke eller skrive det ned). Hjelper kjempe mye, blir da mye klarere i hodet, er lettere å være ærlig om følelsene sine også. Er over hele forholdet, men man sitter jammen meg igjen med masse ett år etter… prøver nå å jobbe gjennom masse av det fordi jeg har så lyst til å få meg kjæreste i nærme framtid. Akkurat nå er jeg dessverre ikke klar….
      Stå på! Det komme te å gå opp og ned hele tiden, men det er helt greit. Du lærer masse om deg selv. Er det som styrker selvtilliten. Lykke til 😊

    9. Kan du begynne å skrive str du har i klærne du har på bildene? Lettere å vite hvilke str man skal bestille når man vet hva en annen bruker 😀

    10. Så kjekt å lese at du har kost deg så mye denne uken!! Det fortjener du <3 Er et av dagens lyspunkter å kunne lese bloggen din 🙂 Jeg elsker deg!! Du er så bra <3 Stor klem!

    11. Går igjennom et brudd selv, slo opp selv med kjæresten i dag… Lurer på om du føler på en dårlig samvittighet etter bruddet? At du burde prøvd hardere? Selv sliter jeg veldig med dårlig samvittighet, og da særlig siden jeg slo opp. Man elsker jo fortsatt personen og ønsker vedkomne alt godt videre.

    12. Hvor er den mørkeblå toppen som er utsolgt fra? Vet du om noen som selger noe lignende? Digger deg♥️♥️

    13. Du nevnte dette med at du ikke hadde lyst å være så avhengig av kjærester, har du noen tips til hvordan man kan bli litt mindre avhengig av kjæresten?❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg