PH, BLOGG-NORGE, GUTTER ++

affiliateslenke

   YOU ASKED – I ANSWERED   

Hva synes du om blogg-norge?

Hmm.. Jeg synes at det finnes mange flotte og dyktige bloggere i Norge. Det er bloggere i typ alle kategorier, noe jeg synes er supert! Med det sagt synes jeg selvfølgelig at det er litt kjedelig at enkelte liker å hakke ned på andre. Det har jo vært en del av det den siste tiden, og da tenker jeg at det er viktig å huske på at vi alle er mennesker. Vi alle gjør feil og vi alle har følelser. 

Hvordan har du det om dagen?

Først og fremst: takk som spør! <3 Vel, hva skal jeg svare.. Jeg har det forholdsvis greit. Jeg føler meg naturligvis veldig såret, ydmykt og sjokkert over hele situasjonen jeg befinner meg i for tiden, men jeg prøver alt jeg kan å se på det fra et annet perspektiv. Jeg er glad for at dette skjedde nå, istedenfor enda lengre frem i tid. Dette har jeg lært utrolig mye av – det er sikkert og visst. 

Siden du er en offentlig person, lurer jeg veldig på hvordan man kan bli venn med deg? 🙂 Hvordan møter du og treffer nye venner liksom?

Spennende spørsmål! Du, jeg vet ikke? Jeg blir vel kjent med mennesker på samme måte som alle andre, hehe. Forrige uke, da jeg var ute med en venninne, ble jeg kjent med ei som kom frem til meg, og hun holdt sammen med oss hele kvelden. Så var det gjort! Hehe. I grunn er jeg veldig skeptisk til nye mennesker, men det prøver jeg å vende av meg. Jeg har bare opplevd litt for mye shady at jeg har fått en tendens til å ikke ville oppsøke nye vennskap, om du skjønner. I’m working on it! 🙂

Er du redd for å miste blogg-plassen din når nye sesongen av Paradise Hotel er over og det kommer nye, populære jenter på blogglista?

Du, dette spørsmålet fikk jeg i fjor også. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor en ny sesong av et TV-program skal ha noe å si for min blogg? Det er klart at det alltid er nye bloggere som kommer i vinden og som blir oppdaget, og det blir jeg bare glad for! Selv blir jeg giret når jeg kommer over en ny, spennende blogg! Dessuten synes jeg at det er drit kult når vi “PH-folk” klarer å lykkes. Hey, jeg var jo en av dem! 

Hvor er den grønne toppen du hadde på deg på snap i dag fra? Veldig fin!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorten jeg hadde på meg finner du HER!

Største turn-off hos gutter?

Det første jeg tenker på er når gutten er veldig kjepphøy. Jeg liker ikke at de er cocky eller høye på seg selv. Selvtillit er sexy, men ikke definitivt ikke når det blir for mye. Dessuten synes jeg det er veldig turn-off dersom gutten skal spille så forbanna kostbar. Det finnes mange av dem, ass! Haha. 

Jeg elsker når du “vlogger” på snapchat. Kan du gjøre det oftere?

Å, så gøy å høre! Av og til føler jeg at jeg babler i evigheter, og at ingen bryr seg om mitt mas haha. Jeg skal absolutt prøve å gjøre det oftere! Greia er bare den at jeg ikke er så hypp på å drive å være underholdene når jeg ikke er på mitt A game, ikke sant. Det hadde ikke vært så morsomt for dere å se, haha. Jeg heter IsabelSraad på snapchat forresten!

____

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

51 kommentarer
    1. Hehe angående det med snapchat! Vi liker DEG, og derfor ser vi på hva du driver med! Vi følger ikke deg fordi du opplever kule ting, og alt i den duren, vi liker å se på deg, så derfor er det urelevant for oss (ihvertfall meg) om hvor kul dag du har hatt! Vi vil bare høre noe fra deg, og hyppige oppdateringer eller lange tankegang snapper fra deg<3 håper du forstod! Loveyouu❤❤❤ klem!!

    2. Du bruker linser, hvilken mascara bruker du? Mulig jeg har veldig sensitive øyne, men jeg har trøbbel med det.
      Var hos optiker i dag, -9.25 og -10.25,og litt skjeve hornhinner 😂. Hørte jeg noen si ugle 😂.

    3. Er det noe sjangse for at du å Martine kan bli venner og begynne æ være med å være medhverandre i gjen?jeg savner så veldig mye hvordan dere var som “bestiser” dere var veldig like meg og vennina mi før.

    4. Er det noen sjans for at du får lagt ut evt/ linket til søknadsvideoen hans? det går vel ikke under personvern vel??+ heeeeeh, nysjerrig.no

    5. Hei Isabel <3 Utrolig tragisk av Pierre å gjøre noe så jævlig teit..
      Men spørsmål:
      * Hvordan føler du det ang. han?
      * Hvordan går det med deg?
      * Hva er det beste du vet med livet?
      Elsker bloggen din <3

    6. Hei!
      Først og fremst vil jeg bare si at jeg har lest bloggen din en god stund nå, og du er virkelig helt rå! Digger at du faktisk tør å stå fram om ting som er litt tabu osv, så aldri slutt med det. Det jeg lurer på er, hvordan klarer du å håndtere all dritten som du får slengt mot deg? Tenker at det er sikkert mye over nett og en del på gata osv. Synes du har skikkelig bein i nesa!

    7. Kommer du til å få dårlig samvittighet hvis du ser at Pierre har kjærlighetssorg inne på hotellet og sier at han ikke vil ligge med noen fordi han ikke vil såre deg?
      Og hva tenker du om å se at han har sex på TV med en annen, hvis det skjer? (Håper virkelig ikke det skjer – greit at det er karma som har kommet til deg nå etter alt med Martine – men det må faktisk være helt jævlig, og selvom jeg holder med Martine så håper jeg han er bedre enn det og at du slipper å få det trykt i trynet. Fy faen, jeg tenker bare hvis det hadde vært min kjæreste. Noe så jævlig å måtte gå gjennom. Krysser (utrolig nok) fingrene for deg.

    8. Du burde absolutt lysne håret ditt litt, for det er så vakkert, du så liksom litt russisk ut med lysebrunt hår. Og ingen er vakrere enn russiske kvinner.

    9. Anonym kl.18:55: faen så fjortis du er da
      Nå vil folk sikkert bare ha isabell på snap pga dette med paradise og pierre

    10. Hva tenker du når andre toppbloggere rakker ned på deg, og bruker deg som et eksempel på folk som skaper kropps press blant unge jenter. Jeg syntes det er ufortjent, ettersom du er en av mine favoritt bloggere.

    11. Gutter som Pierre og Robin (Sophie Elise’s ex) er slike lykkejegere som dere kjente bloggere virkelig på passe dere for. Jeg følte alltid i grunn at det lyste lykkejeger og drittsekk av Robin. Man trengte bare å lese ett innlegg på den der ufyselige bloggen han hadde med han andre gutten som tror han er så kjent, for å innse at den gutten var en umoden partysvenske. Men såklart viste det seg at Pierre også er venn med akkurat samme gutten, og at broren til Pierre riktig nok bor sammen med han. Så ja.. like barn leker best. Slike gutter er ikke noe å blande seg borti.

    12. Kan du ha den sminkevideoen din snart? 🙂 har så lyst å se hvordan du sminker deg og hva du bruker!

    13. Jeg lurer på hva din grunninnstilling til deg selv er. Liker du deg? Ville du hatt deg selv som datter, venninne, kjæreste? Synes du at du er sympatisk? Real? Smart? Selvopptatt? Overfladisk? Grunn?

    14. Hvis noen fra paradise komme på lista her pg kanskje over deg så tjene jo die mer peng enn deg,derf kan det gå ut over blogg tjeningen

    15. Hei!! Jeg digger deg sååååå mye❤️❤️❤️❤️ Jeg lurer på om du kan fortelle litt om den operasjonen du gikk igjennom som Pierre ikke likte, og du ikke har fortalt om? Hvis ikke, kan du bare svare på denne kommentaren i neste innlegg med spørsmål?? Værsånill❣️ Digger deg

    16. Når dåkker spælle inn PH, e det da sånn at dåkker spælle inn uten og være på tv før det heile begynne på tv eller kordan fungere det ? 🙂
      E grønn når det gjell tv..
      E det ikje kjedelig og spælle det inn uten og la det gå på tv me en gang ?
      Får dåkker vite ka dåkker må si ?
      🙂

    17. Du er sikkert sjokkert og ydmyket pga det som skjedde med Pierre, men kom det virkelig som et sjokk det han har gjort. Du er person nr 1 som kunne se for seg selv at han kunne dumpe deg på en slik måte og drite i alt dere opplevde sammen og alt det der og bare kjøre sitt løp. Det er liksom ikke første gangen han gjør det. Som sagt gjør en person noe sånt 1 gang så gjør ham det flere ganger, ikke bare 2 eller 3. Og du vitner jo til det som skjedde med martine så det burde ikke komme som et sjokk. Han er ikke noe forholdsperson, han virker som han vil ha en og itillegg ha frihet til å gjøre hva han vil…
      Beklager din sorg da det umulig kan være lett. kjærlighetssorg er ikke noe særlig uansett hvem det gjelder eller hvordan det skjer. kjærlighetssorg har en ting til felles så er det “sorg” man sorger uansett måte.. Lykke til med det, men det er viktig å holde seg opptatt med venner og familie, reise med venner og finne på ting hele tiden. nødvendigvis ikke gå rundt å feste men ha det gøy kan man. Det er en terapi som kommer med tid uansett. tiden leger sorgen som de sier. masse lykke til igje!

    18. Hvor er den rosa silke morgen “kåpen” fra som du har på det øverste bilde? Den var utrolig fin! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg