DET KOM BRÅTT PÅ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og vipps så var det fredag! Eller vipps og vipps.. Denne uken har gått usedvanlig tregt, synes jeg. Men samtidig føler jeg at fredagen kom litt brått på? Haha. Makes sense. Det er litt sånn når man ikke har gjort så mye i løpet av dagene – da snegler timene seg avgårde. Hva er deres planer for helgen? Selv skal jeg være med en venninne, planlegge det resterende av bursdagsfeiringen, drikke vin og eventuelt ta en tur ut. Vi får se. Å finne på mye som opptar tiden min, er hvert fall et kriteriet for de kommende dagene! ☺️

Akkurat nå sitter jeg i leiligheten og har egentlig litt panikk over at jeg ikke har blogget før nå. Jeg vet ikke hva som skjedde i dag, jeg? Det har gått helt i glemmeboksen. Jeg har sittet i et telefonintervju i over en time, tatt bilder, hentet pakker, vært en tur hos familien.. Ja, jeg har hatt fullt opp, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har tenkt på bloggen. Jeg beklager i alle fall veldig for sen oppdatering! 💕  Jeg vet hvordan det er å klikke seg inn på en blogg uten at den har blitt oppdatert, det er ikke mye gøy! Heldigvis har jeg ikke slike dager ofte overhodet, så jeg regner med at det går bra.

God helg da, fininger! Klem.

37 kommentarer

Siste innlegg