JEG INNRØMMER DET

affiliateslenker

Jeg innrømmer det – jeg har et lite “shopping-problem” for tiden. Jeg har klikket hjem og shoppet litt vel mye den siste tiden, men vet dere? Det er shopping jeg tyr til når livet suger. Slik har jeg alltid vært. Materialistisk lykke er kortvarig, men for meg er det veldig givende der og da. Jeg unner meg saker, spanderer reiser på meg selv og generelt bryr meg fint lite om hva ting koster – så lenge jeg vet at det vil få meg til å kjenne på en eller annen form av “lykke”. Jeg er nok ikke den eneste som er slik. Akkurat nå synes jeg faktisk at det er helt okei, også. Vanligvis bruker jeg å få litt angst av å bruke mye penger på kort tid, men nå? Ikke en smule dårlig samvittighet. Nå føler jeg søren meg at jeg fortjener det.

.   .   .

Her er to av mine favoritt innkjøp! Se så søte disse sandalene er, da? Jeg smelter spesielt for de rosa. Hihi!


Rosa sandaler HER / sorte HER

46 kommentarer
    1. Jeg ser du tar uber veldig ofte, kan du fortelle litt om hvordan det fungerer? Veldig nysjerrig da jeg har lyst å begynne og ta uber
      Hadde settet stor pris på svar!

    2. Du skriver at du unner deg shopping, materialistisk lykke og saker når livet suger, og tenker fint lite på hva det koster. Kjøper reiser og klær etc. Aner du hvor provoserende dette innlegget er, eller er det det som er meningen din? Aner du hvor mange andre som er dumpa av kjæresten som sitter og gråter, men ikke har et eneste øre å bruke på shopping? De sliter kanskje mer enn noen gang med penger fordi de for eksempel har måttet flytte ut, eller ex-kjæresten har flyttet ut. Så, kanskje du skulle ta litt hensyn? Finnes andre enn deg vettu Bella. Ikke alle kan fråtse sånn.. Utover det ønsker jeg selvfølgelig deg, som alle andre alt godt! 🙂

    3. Anonym: Om jeg skulle tenkt på alle andre, hadde jeg ikke kunnet skrevet et ord på denne bloggen. Jeg hadde ikke kunnet vist frem maten jeg har handlet, fordi at det er barn i Afrika som sulter. Jeg hadde ikke kunnet tatt bilder i leiligheten, fordi det finnes jo mennesker som bor på gata. Dette er en blogg om meg og mitt liv, og jeg skriver utifra det.

    4. Har man penger og lyst på noe er det jo i forsåvidt ok å kjøpe det man vil,men samtidig “rettferdiggjør ” for du det hver eneste gang du shopper. Det virker som du takler motgang dårlig. Hva gjør du den dagen bankkontoen ikke har denne summen som du har nå?Når du kanskje må klare deg på “bare” 20.000,-. Flere av de “store” i blogg-Norge har en hjertesak som de jobber og står for. De vil liksom noe mer og vil bruke sin stemme i det offentlige. Hvor stiller du deg der? Har du ingen andre interesser enn shopping?

    5. Æ har det også sånn 🙂
      Kjæmpedeppa sjøll før tia… ikke nåkka artig i det heile tatt.. trur det går over ætter nån mnd..
      Shopping e virkelig løsninga da ♡

    6. Jeg er anonym 15.43. Jepp, det er din blogg, jeg har min. Men må nesten le av svaret ditt. Barna i Afrika og hjemløse var vel ikke akkurat poenget mitt her?! Det ble vel en litt barnslig sammenligning?! Men shop i vei du hvis det gjør deg godt, jeg tar heller oppgaven å trøste de som opplever at livet suger og anbefaler samtale og samvær.

    7. Kos deg med shoppingen,det er dine penger 🙂 Jeg er også en av de som elsker å shoppe når humøret er på bånn..:) 🙂 Og det er mine penger og akter å bruke alt på meg selv og ingen andre 🙂

    8. Hei! Kan du ikke utnytte “shopping-problemet” ditt litt og legge ut bilder av det du kjøper? 😀 Enten i en video eller bilder på bloggen? Syntes det er gøy å se, er shopaholiker selv, men kan jo bare drømme om å shoppe så mye som deg så må leve litt gjennom bloggen din haha😅

    9. Lol “jeg innrømmer det”? Hvorfor ikke “jeg har et shoppingproblem”. Er det mulig enda være så oppmerksomhetssyk, du tjener så jævlig fra før, hvorfor prøver du enda hardere? Trist at folk bruker tid på deg, en helt random jente som meldte seg på det kleineste showet, og nå har en plastikk kropp. 9 åringer leser bloggen din! Du er så tragisk at eg får vondt, helt sykt at eg faktisk bruker tid på deg med denne kommentaren, ikke verdt d! Ikke et lite nanosekund i hvert fall, du er kvalmende ekkel og shady

    10. Er det ikke sjukt at alle skal legge seg opp i hva Isabel bruker egentjente penger på? Om hun har lyst, lov og råd så la hun kjøpe opp hele Nelly uten at vi lesere skal bli så belærende og nevne barn i Afrika og alt annet som er trist. Skal ikke Isabel unne seg klær som en trøst etter et brudd fordi noen andre går gjennom et brudd samtidig uten en krone til overs? Skjønner dere hvor fucka den setningen der er???? Nei, det er ikke noe kvalmt med dette innlegget. Få dere et liv, skaff dere en hobby, bare gjør noe! Helvette ass

    11. Er det ingen som syns det er teit at hu sier at hu har et lite shopping problem for tiden når hu shoppet like mye når hu var ilag enn som singel???
      Men enig i det anonym kl.15:43 Sier ,høres ut som isabell drite i åssen dei mindre heldige har det ,det er ikke kult

    12. Herlig med litt real shopping ja. Har problemer med det selv inne imellom. Men jeg ser ikke på det sånn, for og si det slik Isabel så er det ikke værre at en person og kjøpe klær for 60 tusen enn at en helt annen kjøper en unødvendig bil for 500 tusen. Og som det foruenser. Og hva med de som kjøper diamantring til 60 t, eller cartierklokke til fler hundre tusen. Halooo. Man må få unne seg hva fanken man vil uten at en gjeng nesevise amatør proffesorer skal si meninga si. Vi shoppinggale har sikkert en mening om dem og. Jeg har selv prestert og bruke 150 tusen en måne på klær, ha ha herlig det var. Det foregikk i Juni i 2013.

    13. Nå får folk slutte og nevne afrika og formål med en gang Isabel nevner nye fine innkjøp. For så vidt jeg vet så er det hennes egne penger hun handler for. Og ingen andre bestemmer hva Anna,Yvonne,Berit,Olga osv skal bruke pengene sine på. Dessuten så driver Isabel en motepreget antrekksblogg så da er det viktig og ikke minst spennende at hun stadig viser oss nye ting. Jeg klikker inn på bloggen hennes hver dag og håper på og se nye fine antrekk. Flotte Isabel, virkelig.

    14. Herre… alle liker å shoppe, er vel bare sjalusi som gjør at folk kommenterer som de gjør. Hun kunne gjort verre ting for å takle såre tider; alkohol, gambling, narkotika f.eks. Shop ivei, det er DINE penger, du trenger IKKE å stå til ansvar for de som skal føle seg bedre ved å skrive stygge kommentarer på bloggen din. Om en skulle tenkt på de fattige barna i Afrika hver gang man bruker noen kroner på seg selv hadde man ikke klart å levd pga. Dårlig samvittighet. Kjenner jeg blir provosert over at andre blander seg i hva du bruker bruker pengene dine på. De bruker sikkert ikke penger på klær og ting de liker noen gang de da? Siden de føler de har rett til å dømme deg.

    15. Ikke noe å skamme seg over heller..Alle bortskjemmer seg når man har penger til overs.I tillegg så kjøper du ting du bruker og er fint. 🙂

    16. Ikke rart du ikke trenger å tenke på hva ting koster, når du uansett bare kjøper billig dritt uansett. Det eneste du eier som er fint, er Chanel vesken din. På tide at du bruker pengene dine fornuftig og går etter kvalitet! De sandalene er søppel

    17. Skrev kommentar i går, hvorfor kommer de ikke på trykk? Nå er klokken ett på dagen. Håper alt er bra med deg Isabel. Med tanke på at det ikke kommer værken nye innlegg eller kommentarer.

    18. Here we go again. Regner med at det snart kommer et innlegg om at du er skikkelig deppa igjen, da. Roundabot

    19. Kommentar 19:46
      Det seie vel alt om deg som går inn på bloggen hennes for å legge igjen kvalmende kommentar!Hva har du igjen for det?følte du deg stolt??sånne som deg skulle ikke hatt tilgang til nett,for syns synd i deg,må virkelig ha eit triste liv…

    20. Du er så flott isabell! Stå på og gjør det som gjør deg glad i hverdagen.
      Lurte også på hvordan din erfaring med SheIn er?
      Jeg har handlet klær der før og blitt så skuffet. Noen tips om gode klær og sko der?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg