HORE

Bare fordi at jeg drar ut med vennene mine, betyr tydeligvis det at jeg “horer” meg rundt. Det er slutt mellom meg og min eks, men det betyr ikke at jeg er “hore” bare fordi jeg er ute på byen. Og bare for å gjøre en ting klart: jeg har ikke rørt en eneste gutt etter at det tok slutt. Jeg er så langt i fra klar for noe som helst med en annen person, at den tanken er helt fjern for meg. Jeg stusser litt over kommentarene som kommer inn angående det. Jeg er ute med vennene mine, koser meg og lever livet litt. Det synes jeg absolutt ikke at det er noe galt med. Man behøver ikke være en såkalt “hore” bare fordi man blir sett på byen etter et brudd. 

Når lørdagen kommer, er det mer fristende å drikke vin med jentene og kose meg, fremfor å sitte hjemme. Sånn er det, og det gjør bare meg og sinnet mitt godt. Jeg har brukt alt for mange dager hjemme i sengen, at nå er det på tide at jeg får kjenne litt på det å sosialisere meg og det å le litt igjen. 

Sånn, da var det avklart! Nå slipper dere å uroe dere for at jeg er “hore” på byen. Klem!

57 kommentarer
    1. uansett om du hadde rørt gutter etter Pierre hadde det ikkje definert deg som hore. du, og alle andre, har retten te å gjør kafaen du vil! Lev livet skjønnas 💕

    2. Hahha alle idag er horer uansett hva de gjør så ikke ta deg nær av det! Er bare mennesker som har utrolig lite å finne på og sjalu! Dra ut å kos deg så mye du vil, bedre det enn å bli sittende hjemme alene! Elsker stilen din!❤

    3. Helt sant isabel. Selvfølgelig skal man gjøre det man vil for og kose seg! Noe så uskyldig som og gå ut med venninner…og så lager noen helt egne urealistiske og syke meninger om det.

    4. Når du skriver ting som “møtte en gammel flamme” osv, så spinner fantasien til enkelte helt vilt.
      Folk leter etter en grunn til å bryte deg ned, så du burde kanskje tenke litt over hvordan du fremstiller deg selv. For det virker bare som om du prøver å gjøre Pierre sjalu, å det blir for dumt. Du er så mye bedre enn det 🙂

    5. Så bare en kommentar, tror ikke det er så mange som tenker at du “horer” deg på byen. Når det er sagt, så er du fortsatt ung! Og da er det lov å dra på byen akkurat når det passer seg for DEG 🙂 I et forhold blir det mindre drikking, sånn er jo det bare.. Uvant for de som akkurat har lært seg begrepet hore, at du har lov å kose deg sammen med venner!

    6. Man er ikke hore med mindre man bytter sex mot penger! Folk misbruker det ordet ass. Selvom du ligger med 400stk er du ikke hore, ligger du med én mot penger: ja da er det horeri.
      Kos deg ute med vennene dine med god samvittighet! Uansett om du ikke ligger eller velger å ligge med andre 🙂 helt opp til deg, og begge delene er HELT OK!

    7. Ja,du er en skikkelig hore som er ute på byen rett etter et brudd! Nå må du ta deg sammen Bella!!🤣 Neida jeg bare kødder med deg! Du er såååå laaaangt fra en hore som det går an å bli!! Skal love deg at de fleste jenter på din alder “horer” mye mer rundt enn deg!! Uansett hva du gjør om du flørter eller roter med noen så er det lov❤Kos deg du vennen!

    8. Hadde vært gøy å lese ett innlegg om hva du tenker om slutshaming, i og med at man får horestempel om man ligger med litt mer enn det folk tenker er “greit”

    9. Hahahahah!!! Da har jeg vært hore i 5 år😂😂😂😂 ikke bry deg. Husk at mennesker kan bare påvirke deg så mye som du lar dem. Kos deg, nyt livet. Man lever kun en gang! Disse netthaterne hadde byttet sitt liv mot ditt på flekken. Thats why yoy should shine girl!!! Fuck up some
      Commaassss

    10. Vet at du ikke er “hore”, Isabel, folk slenger rundt seg med barnsligheter :’) Det ligger så mye mer bak sex enn nytelsen, i alle fall for meg, så å ligge rundt er ikke så fort gjort som man skal ha det til.

    11. Hehe folk er gærne ass. De er trolig bare sjalu på en eller annen måte. Hev deg over det. Du gjør helt rett i å dra ut og ha det gøy. For å s det slik: hadde jeg vært gjennom bruddet du nylig har gjennomgått, og exen meldte seg på PH, hadde jeg drukket vin ute HVER kveld, just because 😉 Kos deg ute med vennene dine!

    12. Uansett om du hadde ligget rundt, så hadde det vært din sak og ingen andres. Er jo ingeting galt i det, når du er singel! Slutshaming er noe av det værste jeg vet om…

    13. Latterlig at du faktisk må forsvare deg for sånne kommentarer. Du er 21? 22? SEFF drar du ut på byen å koser deg!! Og gjør det med den aller beste samvittighet!!

    14. Definisjonen på sjalu jenter er di som kaller deg hore.. Tåler vel ikke at du er så sinnsykt pen og er singel og fri 😄 Redd for at du skal bli miss steal your man 😎 Love you ❤️❤️

    15. Jeg tror ikke de som kaller deg for hore vet hva det betyr, for du er ikke en hore i det hele tatt! Kan ikke skjønne at du behøvde å forklare deg selv. Fortsett å ignorere hatere!

    16. Blir helt sjokkert, at ikke vi jenter kan slutte å tråkke sånn på hverandre! Håper det blir mange flere byturer med masse gøy og gamle og nye venner på deg Isabel! Folk er vel bare sykt utålmodige på noe sladder om du holder på med noen osv. Unner deg alt godt og håper du slipper flere frekke kommentarer i den stilen der! Klem 🙂

    17. herregud at du må unnskylde deg for å dra ut på byen synes jeg er helt sinnsykt. Synes det er bra gjort å klare å komme deg ut å sosialere deg etter så kort tid! Sunneste du kan gjøre nå er jo å se at det finnes en verden utenfor! Uansett om du hadde hatt et par rebound, so what. Man burde få gjøre hva man vil. U go girl!

    18. Om du skulle ha ligget med 10 forskjellige partnere så er det din sak, din kropp og din tiss. Ikke misforstå meg, dette er et eksempel og ikke en påstand. Ingen har rett på å kalle noen for h
      “Hore”, “slut”, “løs” osv. Din kropp, din avgjørelse. Man skal få lov til å ha sex uten å bli dømt eller satt i bås. Er så lei av at man skal “slutshame” hverandre bare fordi man velger å ha et eller to one nigh stand på korte mellomrom. DIN KROPP, DIN TISS OG DIN AVGJØRELSE.

    19. Altså, er ikke Pierre i Mexico på Paradise Hotel? Bare dumper henne og stikker av, tenker hun skal få lov til å gjøre akkurat hva hun føler og ønsker. Han som er en hore her.
      Ikke hør på sånne stupide kommentarer! Tipper dette er vondt nok fra før av. Beste medisinen er å være masse med venner så man glemmer at man plutselig er litt alene.

    20. haha herlighet som folk misbruker det ordet, helt sykt. Helt utrolig idiotisk av folk å uttale seg om slike ting og at du da må “forsvare” deg selv omg..
      Selvfølgelig skal du få lov å dra ut med vennene dine, det har du som du sier selv bare utrolig godt av! Ha en fortsatt fin dag og uke Isabel, og kos deg masse med de personene i livet ditt som betyr mye for deg!

    21. Folk er barnslige, tror de vet så mye tro de er kule, tror de kan dra deg ned, DA TAR DEM HELT FEIL!!! Du er en sterk dama som mange ser opptil, vi skjønner at du vil ut med vennen dine og kose deg❤ og en ting jeg lurer på, har du tenkt noe over det med YouTube…! Gleder meg så mye til å se videoene og like de😍 glad i deg❤

    22. Herrgud! Kanskje folk skal google ordet Hore før de slenger rundt seg med kommentarer?
      Hvis det å gå ut med venninner er å hore seg så er vel se fleste jenter skyldige.
      Syns ikke Isabel skal måtte behøve å forklare seg fordi hun er ute med vennene sine.
      da syns jeg heller folk kan ta seg en bolle og google ordet Hore :p

    23. Kos deg og gjør hva du vil 🙂 Det er bare folk som er sjalu som kommenterer sånt..Lev livet flotte du 🙂

    24. Folk trenge vel ikke å bli butthurt pga 1-3 kommentarer om at hu er hore???
      De fleste jenter får høre det av og til

    25. Hei Isabel!!❤ digger bloggen din😚💋 Lurte bare på en ting, får du lov av svenske paradise å si at Pierre er med der?

    26. Herregud da… folk altså! Hvor gammel er man hvis man tror noen er hore bare fordi de tar seg en tur på byen på en lørdagskveld da? Er da bare bra du er ute å koser deg med vennene dine. Og til alles informasjon: man kan kle seg i akkurat hva man vil og se ut akkurat som man vil uten å ta betalt for sex. Eller å være løs, det har heller ingenting med hvordan man kler seg å gjøre. Lurer på om de folka som kommenterer dette er 12? Eller om de faktisk aldri pynter seg på byen selv? Tar de selv på joggebukse og hettegenser på byen og holder seg helt edrue de da eller?
      Makan til kvinnesyn hvis man skal stemple andre som horer når man går ut på byen og pynter seg! Da er det jo de som er med på en sånn tankegang om at “kvinner som kler seg sånn og sånn fortjener det de får”. Og det er 2017, man bør virkelig komme seg videre mot et likestilt samfunn – noe disse som kommenterer “hore” etc virkelig ikke hjelper til med. Vær feminist, støtt retten til seksualitet, til å kle seg akkurat slik man vil, lørdagskvelder skal brukes etter eget ønske og det skal da man absolutt ikke dømmes for! Skjerp dere jenter. Ikke vær en kvinnelig mannssjåvinist i 2017- vær feminist istedenfor og ikke kall andre jenter hore. Skjerpings folkens, basta. Gjør akkurat som du vil Isabell!! Selvfølgelig skal du gjøre akkurat det du har lyst til en lørdagskveld- og alle andre kvelder for den saks skyld.

    27. Til de som sier at “jenter fortjener å få høre det av og til”: NEI. Absolutt ikke. Ingen skal måtte tåle å høre slikt. Hold dere til fakta: er man prostituert er man hore. Er man ikke prostituert er man ikke hore. Ingen skal måtte tåle noen type form for nedverdigende kommentarer på bakgrunn av hat og fordommer! Tror den personen over her skal ta å spørre en venninne/ moren sin eller kjæresten sin om hun syns det er sånn at hun syns hun skal “måtte tåle å bli kalt hore i jevne mellomrom”. Jeg kan love deg at hun ikke syns det.

    28. Jeg sto bak deg i garderobekøen på NOX på lørdag kveld. Tenkte hverken hore, løs eller noe annet som tydeligvis har blitt nevnt her. Eneste jeg tenkte var at jeg gjerne ville gi deg en stor klem og si at jeg føler så veldig med deg om dagen! Håper du gjør alle de tingene som gjør DEG glad og gjør din situasjon best mulig om dagen. Vit at vi er mange fler som tenker hyggelige tanker enn de som bare skal skape kvalm!

    29. Jeg så et par slike kommentarer og det er garantert kun drittslenging uten grunn.
      Om noen ligger med flere forskjellige stadig vekk så er det lettere å få det stempelet, men å gå på byen gjør deg ikke til noe som helst 🙂
      Blås i alle de som misunner deg et “enkelt” liv og “lettjente” penger og inntekt.

    30. Hahahahha da kanman heller si at perre er hore en billig hore som drar på pule hotell rett etter bruddet!!! Stå på jenta mi livet er for kort til å tenke på hva alleandre har og si!!!!

    31. Det værste med dette synes jeg faktisk er det faktum at det garantert er jenter som kommenterer “hore”!?? VI MÅ JO VÆRE BEDRE ENN SOM SÅ!? hvis pierre hadde blitt sett på byen og i tillegg kanskje klint med noen er det ingen som kaller han hore, men når du blir bare sett på byen er du det? Jeg blir oppriktig kvalm av visse folk, la da mennesker leve som de vil!! Idioter! Drit i dem Bella, slike kommentarer kommer fra jævlig ignorante, dumme og usikre jenter…. lev som du vil og kos deg, u know i love u <33

    32. Kjære deg! Jeg så deg såvidt på NOX på lørdag, og det gjorde meg glad. Jeg tenker som regel at dere offentlige personer får nok uønsket oppmerksomhet som det er, og forsøkte derfor ikke å få kontakt med deg. Jeg har likevel et par ting jeg vil si til deg, så derfor kommenterer jeg her i stedet! At du plukker deg selv opp, steller deg, går ut med vennene dine og smiler og ler gjør at jeg respekterer deg masse. Det du nettopp har opplevd er tøft og sårt, og det ville naturligvis ha krevd mye for alle og enhver å reise seg fra dette. Forskjellen er at om jeg går på byen etter et hardt brudd er det stort sett kun meg og de næreste vennene mine som vet hva som har skjedd, hvilket betyr at jeg ikke risikerer å få noe særlig med kommentarer på det, eller tenker over hva alle rundt meg tenker. Jeg vet at du selv har valgt å ha en offentlig blogg, men jeg kan bare ikke forestille meg at du hadde sett for deg at du “måtte” blottlegge deg om en såpass sår situasjon. Poenget mitt er; du er tøff og sterk! Og jeg respekterer deg mye for at du klarer å heve hodet og gå ut for å ha det gøy, selv om du vet at du vil være omringet av mennesker som har all denne sensitive informasjonen om ditt liv, og kan være så sjalu at de vil bruke den for å gjøre det ubehagelig for deg. Stå på Isabel! Jeg er stolt av deg!

    33. Hvis noen kommenterer at du er en hore fordi du drar ut og har det gøy med venner fordi du har opplevd et tøft brudd, da er det virkelig kun hos de som kommenterer det ligger! De har tydeligvis ikke peiling.

    34. Isabell du er utrolig sterk jente som jeg ser opp på ♥️som ikke burde tenke på dette, ikke bry deg hva menneskene sier eller kommenterer så lenge du vet hvordan du er ♥️ De vil bare slenge useriøse meninger og ødelegge for deg, ikke la dette irritere deg, tro meg det er ikke vits .
      Stå på vennen …

    35. 🤣 Da er de sjøl også horer siden de også er “ute” å observerer deg 😂 Tragiske folk 😝

    36. De personene som går rundt å kaller andre jenter løs/horer/billig på en negativ måte er jo faktisk de personene som er problemet, det er de som er fæle og fortjener en smekk. Jenter som er seksuelt aktivt eller roter med andre selv om de er singel skader jo faktisk ingen med det (så lenge begge er single, selvsagt), men de som går rundt og snakker negativt om andre, og med det faktisk prøver å sverte omdømmet til personen eller såre den andre, disse personene er patetiske! Og hva er det egentlig som gjør at de syns det er sååå ille at andre jenter er seksuelt aktive selv om de er single, hvorfor gidder de å legge så mye følelser i det, hvorfor gidde å bry seg så sterkt om det?
      Og horer, det er prostituerte som tar seg betalt for seksuelle tjenester, som igjen er nederst på rangstigen i samfunnet med omtrent null rettigheter. Jepp, noen velger yrket selv og det er helt greit, mens andre blir tvunget i yrket og har en helt forjævlig hverdag. Burde vi ikke heller hjelpe disse menneskene, fremfor å bruke dem som skjellsord og med det opprettholde deres lave sosiale status og mangel på rettigheter? Mange folk burde virkelig skamme seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg