NÅ STARTER DRAMAET

God kveld i luken! Jeg har hatt tidenes mest produktive kveld. Jeg har jobbet på spreng flere timer i strekk, så nå tar jeg meg en velfortjent pause. For nå starter jo straks Paradise! Herregud, jeg gleder meg til å se dramaet utspille seg på TV-skjermen. Reality er virkelig min gulity pleasure. Sorry, not sorry! Det er lite som slår pute-tv. Hihi! PH har faktisk vært mitt favorittprogram i flere år. Jeg husker da jeg var yngre og bodde i fosterfamilie. Fosterforeldrene mine nektet meg å se på det, så jeg sneik meg alltid til å se det på web når de ikke var hjemme. Haha! Tipper de er stolte over meg som plutselig dukket opp på deres favorittprogram noen år senere. 😁  

Cropped hoodie HER / bukser HER

Jeg er faktisk helt alene nå. Det er lenge siden jeg har vært uten noen mennesker rundt meg i så mange timer, så jeg kjenner at jeg smått begynner å få litt angst. En venninne kommer etterhvert på en aldri så liten sleepover, så jeg får holde ut frem til da. <3

17 kommentarer
    1. Du skrev i fjor at man kan se i første uken hvem som vinner paradise? kan ikke du lage ett innlegg å forklare og fortelle hvorfor du tror det, og hvem du mener det blir. Evt gjøre det på snap? 🙂

    2. Hva er det du egentlig bruker på våtlinjen nede på øyet? Er det eyeliner eller øyenskygge du legger der? Veldig fint! 🙂

    3. har alltid lurt på noe.. jeg sliter me angst, å jeg leste for en stund siden at du skrev du ikke likte så godt å vær ute blandt mangen folk. Hvordan er det nå, nå er du alene uten pierre som kan ” passe på deg” ? liksom når du går til butikken eller er ute å går tur feks en kveld.. er du ikke redd for noen gjør noe me deg. Fins jo mangen rare folk der ute me tanke på du tjener mye penger på bloggen tilleg til er ganske opperert.. mangen gutter tenner jo på det

    4. Anonym: Det går så som så.. Jeg klarer fortsatt ikke ta kollektivt, og blir enda ukomfortabel om jeg er ute alene. Det er veldig frustrerende, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, annet enn å prøve å leve med det og akseptere hvordan ting er blitt.

    5. Åå den e bare så bra 😀
      Digge Martine og han tel som e Bodø-Væring 😀
      Så også på sesong 8 nættopp, diggdigg <3

    6. Tenkte vel mer på at kanskje han snart er ute av hotellet og gir et pip fra seg. Han får vel et sjokk når han skrur på den mobiltelefonen igjen.

    7. Kan du skrive et innlegg om din bakgrunn?
      Om familien din om fosterfamilien din osv?
      Hadde vært spennende!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg