NÅR DET GÅR FOR LANGT

affilateslenker

Tjohei! I dag har vært en ordentlig ræva dag for å være helt ærlig. Jeg orker ikke å forsøke å slenge på en fasade en gang.. Jeg har følt meg dritt fra sekundet jeg steg opp fra senga. Gladjenta det her, si! Jeg har ikke gjort så mye annet enn å jobbe flere timer fremfor mac-en og når jeg ble lei av det, unnet jeg meg litt avslapping i solariumet. Jeg har egentlig sluttet å ta sol på grunn av alt jeg har hørt angående hvor skadelig det er, men nå lengter jeg så fryktelig mye etter sol og sommer at jeg var nødt til å drømme meg litt bort. 

Skjørt HER / hoodie HER

Nå har jeg akkurat fått bestillingen min fra Foodora på døra (what a shocker) og venter på at Paradise skal starte. Apropos PH.. Jeg fikk så vondt av episoden i går. Jeg kan neppe være alene? Jeg synes at det går litt for langt når det er lagt opp til et slik opplegg hvor guttene skal bli valgt. Slik var det i sesongen jeg var med i også, og det var ikke mye behagelig å se hvor ukomfortabelt og ydmykende det var for guttene når ingen reiste seg opp. Jeg skjønner ikke at det kjøres på med det samme opplegget nok en gang? Jeg synes det blir dratt litt for langt, jeg. JA, det er viktig å gjøre bra TV, men på andres bekostning? Jeg fikk vondt i hjertet i går. Huff! 

Nå skal jeg spise opp, se på PH når den tid kommer og så kjøre på med hjemmespa. Jeg trenger å freshe meg opp litt!

30 kommentarer
    1. Jeg trodde det var meningen av guttene skulle velge ei jente jeg? Ikke at ingen ville ha de “nye” guttene 😮 men hvis det er tilfelle så ja, stakkars!

    2. Var tydelig at de første gutta var “hunks” og de nye nerder uten magemuskler liksom. Synes det er på grensen til mobbing. Tåpelig…

    3. Hei, Isabel ❤️
      Er det litt annerledes å se paradise nå enn det var før siden du har vært med selv? Jeg tenker på all filmingen og alt som ikke vises på TV-en 🙂

    4. Oh maten så god ut!
      Om du bor i område Alexander Kiellandsplass så bør du prøve IL Parmigiano som ligger i Waldermar Thranes gate, altså i Kiellandsplass!
      Beste italienske maten man kan få! Mmm! Fast kunde her, så det blir mye foodora her å! Det er det nærmeste man kan komme Italia! Ekte Steinovn fra Italia. Du er så pen forresten!! Bon appetitt!

    5. kontaktet du pierre når du fikk vite at han dro, for å få ut det du følte? Kommer su til å kontakte han når han er ute av hotellet evt, for å få forklaring?

    6. Förslag på aktiviteter så att du kommer ut och får något att sysselsätta tankarna med.
      1. Matlagningskurs (ditt eget förslag)
      2. Se till att ta körkortet. Bra för självkänslan.
      3. Yogakurs. Får dig att koppla av.
      4. Flytta inte nu utan vänta till maj innan du bestämmer dig.
      5. Flytta inte hem till mamma. Du är en självständig stark 23-årig framgångsrik kvinna.
      Klem
      Maja💕

    7. Du klager ofte over at du savner sol.. hvorfor reiser du ikke bare da?😅 Er ikke akkurat slik at du har dårlig råd, eller ikke får fri fra jobb😅

    8. Hjelpes Isabel!
      Alt på paradise er jo rettferdig. Denne gangen var det jentene som hadde makt. Neste gang er det guttene.
      Trodde du visste det! Vondt i magen du som selv har vært med i programmet? Ha ha ha!!!

    9. Lest at paradise fekk lite seer tall i år,tydeligvis ikke mange som har intr formparadisemlengre siden di vurdere å fjerne det fra tv

    10. Hei! Jeg lurte på når du skal fylle på leppene dine igjen? Og eller hvor ofte du gjør det? Tusen takk hvis du svarer <3

    11. Dette har kanskje ikke noe med innlegget å gjøre men hvor lang tid tok det før du ble fornøyd med nesen din? Altså heeeelt fornøyd? Og hvor lenge var du veldig misfornøyd? <3 pen du er btw 🙂 eller bloggen din og du er ærlig og svarer folk:)

    12. Jeg lurer på en ting 🙂
      Følger du med på den “nye” svenske? Såklart VI ikke skal se den Pierre skal være med i, hehe. Men den svenske som går nå er så suuuuuuper bra!!!! Elsker alle personene.
      Jeg synes den er sykt spennende, det er så mange morsomme folk med. Faktisk bedre enn de tidligere norske. Man kan se alt på viafree.se, oooog jeg ser også den danske (jeg har ikke et liv) på viafree.dk
      Det er helt priceless å se på PH, være nydusjet, ha hår-kur og ansiktsmaske! Prøv å gjør det iallefall en gang i uken 🙂

    13. Det er jo 1 år til P kommer på TV, lett at du klarer å se det da. Da har du jo kommet langt over han, og kanskje t.o.m en ny type by then 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg