UKENS SPØRSMÅL

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skinnjakke HER / topp lignende HER

___

Du har så fin hudsminke! Kan du fortelle hvilken foundation du bruker?

Takk! <3 Jeg bruker en foundation som heter All Nighter fra Urban Decay. Den er veldig dekkende, og selv om jeg har en veldig fin hud, elsker jeg likevel å bruke denne. Tidligere brukte jeg Perfection Lumiere fra Chanel, men etter at jeg prøvde denne fra Urban Decay ble jeg frelst. Hands down den beste jeg noensinne har testet! 

Har du alltid hatt få venner?

Både ja og nei. Jeg har alltid hatt mange “overfladiske” venner, men få ordentlig nære. Og vet dere? Det er slik jeg foretrekker å ha det. Jeg vil ha få, men fantastiske venner som jeg vet at jeg kan stole på og regne med, fremfor å ha mange som man ikke kan ringe dersom man har det tøft. Dessuten har jeg alltid vært litt sånn at jeg liker å holde meg for meg selv, og ikke omgås så mye med andre mennesker. Haha, jeg vet jeg høres sær ut nå, og det er jeg jo for så vidt også. Da jeg var yngre, typ på ungdomsskolen, var jeg veldig utadvendt og hyper, men det dabbet av gitt!

Hvordan får du så fin hud?

Jeg fjerner ALLTID sminken før jeg legger meg! Uansett hvor trøtt/sliten/slapp jeg er, så gjør jeg det. Jeg får angst dersom jeg i det hele tatt prøver å legge meg uten å fjerne. Det skjer seriøst aldri, ikke engang på fylla. Haha, DET sier sitt! I tillegg til det så renser jeg huden hver kveld (prøver hver morgen også, men da er jeg ikke like flink), og påfører en god ansiktskrem. Fuktighet er viktig! Ta vare på huden deres folkens, vi skal tross alt leve med den resten av livet! 😉

Vil du anbefale å reise til Rhodos på ferie?

Absolutt! Det kommer veldig an på hvor gammel du er, da. Jeg har vært der tre år på rad, og jeg må si at jeg følte meg litt “gammel” i fjor. Det er veldig mye 18-åringer der som drar på sin første fylletur som myndig, så det må du regne med. Ellers er øya helt fantastisk, og det er ufattelig gøy der! Mitt kjære Rhodos.. Føler jeg har et spesielt bånd til den øyen. <3 Der har jeg opplevd mye sjukt, gøy, trist, lættis.. Haha! Dere skulle visst. Dessverre egner det seg ikke på en blogg. Kremt!

Bruker du selvbruning for å holde seg så brun året rundt?

Nei, vet du? Jeg hater selvbruning! Alle jeg har testet ut så langt er veldig klissete og ubehagelig å ha på. Litt ironisk da jeg heller tyr til spraytan, da det er enda verre. Men det gir i alle fall ordentlige resultater! Så da er det verdt det, hehe. Så nei, ingen selvbruning – men spraytan. Tok solarium i går faktisk, men det er ikke noe jeg bruker å gjøre til vanlig.

Hva synes de i hjembyen din om deg?

Du, det vet jeg ikke. Eller.. Jeg har fått høre både det ene og det andre, men hva som stemmer vet jeg jo ikke 100%. Men da jeg begynte å bli en kjent ansikt, vet jeg at flere ble veldig “bitre”. Personer jeg typ hadde blitt utstøtt fra på VGS begynte plutselig å kommentere og latterliggjør meg på facebook når det var artikler om meg for eksempel. Noe spesielt, men ingenting overrasker meg lengre. Det er trist at det er slik, men hva skal man gjøre? Andres meninger har jo absolutt ingen betydning for meg i mitt liv uansett! 

Lengter du etter kjæreste?

Nei! Hehe. Jeg er så ferdig med det der, og det tror jeg at jeg vil være en god stund fremover. Det er klart at jeg savner nærheten og den delen av å være i et forhold, men etter alt jeg har gått gjennom i det siste får jeg virkelig avsmak. Tanken på å bli seriøs med noen skremmer meg skikkelig. Frem til jeg kommer over den knekken, skal jeg bare fokusere på meg og mitt, og ingen mann. Jeg er sikker på at jeg vil finne kjærligheten igjen en eller annen gang. Med det sagt – man vet virkelig aldri hva fremtiden bringer. Hvem vet hva som skjer i morgen liksom? Haha, neida.. 

____

Still gjerne spørsmål til neste uke!

46 kommentarer
    1. Hvorfor tar du ikke microblading på Brow rehab som Sophie har gjort? Er jo dødsfint, og varer jo så mye lenger

    2. Hei, lurer på hva du tenker om at Sophie Elise har forstørret rumpa, men at hun nekter for det? Syns du det er hyklersk av henne å prate om hvordan hun er ferdig med operasjoner for så å forstørre rumpa?
      Og hva synes du om at andre norske kjendiser har tatt samme operasjon? F.eks.Triana Iglesias.
      Klem 😊

    3. Hei! Er så spent på hvor du kjøpte pelsjakkene og alt det andre du shoppet for noen dager siden -kan du ikke legge ut et innlegg om det snart? 😀

    4. Du bruke sminke hele tiden så er nesten rart at du aldri har kviser eller andre urenheter
      Og “nærhet” trenge man ikke kjæreste til 😂

    5. Var det Pierre som kom mellom deg og moren din, med tanke på at det virker som dere fikk tilbake all kontakt og har fått godt forhold etter det ble slutt?

    6. jeg lurer på hvordan du føler når du tenker på at du aldri skal dele noe med Pierre igjen, og det faktum at han aldri kommer tilbake i livet ditt? at et kapittel i livet ditt er over, hvis du skjønner hva jeg mener. at det ikke ble noe hus-kjøp sammen, hund, barn og det å aldri sove sammen eller ha sex igjen. Tror du at du kommer deg over Pierre? Du sa jo han var ditt livs største kjærlighet..

    7. Hva skjer med deg og moren dun egentlig? Først skriver du masse om at du er så skuffet og lei og avlyser tur og det hele, mens nå er du der hver kveld og tar henne med ut på middag. Hva skjedde? Hyggelig altså 🙂

    8. Jeg og lurer på det med mora di,hvordan ble dere så gode venner når du har snakket lenge om kor dårligt forhold dere har og nå er dere plutselig perlevenner

    9. Hva synes du om jenter som opererer underlivet sitt? Synes du det er trist med utviklingen samfunnet tar…?

    10. Hei! Lest bloggen din en god stund og liker den godt! Men jeg lurer på om du noen gang tenker på miljøet med den livsstilen du lever? Når du kjøper såpass mye tøy og reiser mye med taxi og fly?Er ikke ment som kritikk, bare lurer på dine tanker rundt dette emnet.

    11. Jeg må også ALLTID fjerne sminken, også etter fylla! Haha får angst om jeg beveger meg mot soverommet uten å ha gjort det, da må jeg snu fort! Dog har jeg ikke like fin hud som deg, men det hjelper jo litt 🙂

    12. Åh! Det var et veldig fint og annerledes bilde av deg! Minte meg om noen, men klarer ikke helt å sette ord på hvem.

    13. Du velger de mest uinteressante spørsmålene også lager du stor sak på Snapchat at du har lagt ut ukens spørsmål.

    14. Hjelpes… Du er vel klar over at spraytan ER selvbruning? Haha, det må være noe av det dummeste jeg har lest 😂

    15. Hei😊 Kan du svare på flere spm om gangen? Føler det er så få spørsmål du tar i hver Ukens spørsmål😊

    16. Hvordan fikk du vite at P var med på PH?
      Kan du ha en sminke video hvor du viser hvordan du sminker deg😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg