EN FANTASTISK DAG





OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· TODAY IN PICTURES ·

Ååå, jeg har hatt en så fantastisk fin dag! Da jeg våknet i morges var jeg sikker på at denne dagen skulle bli dritt i likhet med alle de seneste dagene, men da jeg så at solen skinte, ble humøret betraktelig mye bedre på få sekunder. Altså, solen gir meg så mye! Jeg hoppet ut av sengen, sminket meg, hadde munndiaré på snapchat (isabelsraad heter jeg!), for å så kaste meg i en taxi til byen. Der møtte jeg familien min for litt shopping og middag ute. Denne dagen har bare vært så fiiin! Det er lite som slår familiehygge. Ah, nei..  Jeg har virkelig vært genuint glad i dag. <3 Det føles godt! 

I skrivende øyeblikk sitter jeg hos mamma, men skal straks til noen venner for å se kvelden PH-episode. Wuhu! Vi skrives mer i morgen, fine lesere. Dere vet hvor glad jeg er i dere, sant? 💕
 

36 kommentarer

Siste innlegg