SAKER JEG SKULLE ØNSKE JEG VISSTE FØR…

affiliateslenke

Det er mye jeg skulle ønske jeg visste før jeg opprettet denne bloggen. Jeg har fått meg et par overraskelser på veien, og faktisk så møter jeg stadig på ting jeg finner sjokkerende enda. Tenk det, etter nærmere to år? Jeg anser fortsatt meg selv som ny i denne bransjen, og jeg vet at jeg fortsatt har mye å lære. Heldigvis går det fremover! Hehe. Jeg har feilet, snublet og driti meg ut. Men shit, jeg har jammen oppnådd noe også! Så noe må jeg jo gjøre rett, tenker jeg! 😄

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit HER

   DETTE SKULLE JEG VISSTE FØR BLOGGEN BLE STOR   

1. Pass på hva du deler. Jeg har gjerne delt litt for mye noen ganger, og det er ikke alltid like kult når andre mennesker vet om mine “dypeste” hemmeligheter eller krangler. Noe burde holdes privat, uansett hvor forbanna eller frustrert jeg enn måtte være. JA, det er deilig å få skrevet av seg, men da er det bedre å lagre som utkast, istedenfor å trykke på publiser-knappen.

2. Vær klar over påvirkningskraften din. Som jeg sa i videoen, har det vært veldig surrealistisk at det er såpass mange som bryr seg om hva jeg sier og hva jeg gjør. For meg er dette min blogg, og det er ikke alltid at jeg tenker meg godt nok om. Jeg angrer på at jeg delte såpass mye om operasjonene for eksempel. Jeg vil jo virkelig ikke påvirke NOEN andres tankegang i den retningen jeg har gått. Virkelig ikke. 

3. Å blogge tar tid. Da jeg startet å ta bloggen seriøst, ble jeg sjokkert over hvor mye tid og energi jeg måtte legge i den for å få den til å bli bra. Det var ikke bare til å skrive noen få ord og ta noen kjappe, ubrukelige bilder. Innholdet må jo være bra, i tillegg til at det må være gjennomtenkt. Jeg var en av de som hadde den tankegangen som mange andre har, at blogging ikke er en jobb. Veeel, it fucking is.

4. Cash. Jeg var ikke klar over hvor mye penger det lå i blogging. Da jeg drev for meg selv, altså før jeg signerte for Side2/Nettavisen, tok jeg SÅÅÅ lite betalt for et annonse-innlegg at jeg blir flau den dag i dag. Hah! Kundene mine fikk seg nok en god latter der de fikk den store eksponeringen for en så latterlig lav sum. Jeg husker jeg fikk hakeslepp da jeg ble informert om hva et annonse-innlegg på bloggen min faktisk var verdt. Jeg solgte meg biiiiillig altså! Flaut billig…

27 kommentarer
    1. Hei fine deg ❤
      Jeg, som sikkert mange andre, er veldig nysgjerrig på dette med blogging og hvor mye penger det faktisk ligger i det. Det er jo ikke en “vanlig” jobb, alle vet feks ca hvor mye en lærer eller sykepleier tjener. Kan jeg få lov til å spørre hvor mye et slikt annonseinnlegg du nevner i punkt 4 er verdt? Spør bare av nysgjerrighet, fordi jeg rett og slett ikke har en anelse! 🙂

    2. Dere to anonyme oppi her burde virkelig skaffe dere et liv som inneholder annet enn å rakke ned på andre mennesker. Skjønner godt dere er sjalu på Isabells suksess og utrolig vakkert utsende. Bare fordi hun gjør det bra, trenger dere ikke å prøve og få hu til å føle seg dårlig. For noen mennesker. Kvalmt og ekkelt. Tror ikke det er typ 30000 mennesker som klikker deg inn for å se silikon; er nok noe annet fascinerende. Og hvis det i såfall er tilfellet er 29998 mennesker og pluss dere to utrolig utrolig lite reflekterte og veldig overfladiske 😂👋🏻

    3. Kan jeg spørre om du alltid har hatt det store mellomrommet mellom puppene? Jeg skal legge innlegg om 3 uker og var på konultasjon i dag da jeg spesifikt nevnte at jeg IKKE på noen so helst måte ville ha dette mellomrommet (a la Tori Spelling).. Kommer det av for store/små innlegg tror du?

    4. kommentar 1 og 3 her må ta seg en bolle. Isabel har flere lesere nå fordi hun har utviklet seg i en positiv retning som blogger, uten å klikkbaite! Stå på isabel, du er rå!

    5. Hva er det du har gjort bra tror du? Operere deg?
      Spent hva dine tanker er om hva som er bra.
      Takk for svar

    6. DETTE SKULLE JEG VISSTE FØR BLOGGEN BLE STOR???? Mener du ikke: dette skulle jeg ØNSKE jeg visste før bloggen ble stor?

    7. Du har virkelig jobbet mye med bloggen og at du en av norges største bloggere er deg veldig veldig fortjent.
      Vi som har litt oppi øverste etg klarer å se for oss hvor mye arbeid det ligger i denne jobben. Du har virkelig stått på Bella – og bloggen din har blitt bedre den siste tiden – du er knallsterk !!!
      Jeg følger deg selvfølgelig på snap også og det anbefaler jeg alle til å gjøre – der blir vi virkelig kjent med deg – helt rå er du !!!

    8. For en vinglepetter du er, har du også blitt som andre a4 bloggere, og ikke tør å stå for det du mener? Har det vært utdanning for blogging for å kunne si hva som er rett og galt å dele på blogg foum? Det er bare noe bloggere har funnet på for å være neste “helt”. Jeg tenker heller at alle blogger har blitt slik de har blitt til ved at de har delt det de vil der og da istedenfor å bruke 1 time på redigering av tekst og skrive det de føler der og da uten redigering. DET ER BARE NÅ T ENKELTE VIL VÆRE “HELTER” og henger de andre som har mulighet til å fikse på utsende. Betyr ikke dermed at de ikke er normale. SYND AT ENKELTE BLOGGERE SKAL STYRE HVA SOM ER RETT OG GALT I BLOGG VERDEN. Det jeg likte med din blogg var at det ikke var slik, men etter 2 år ser jeg at du er påvirket av de wannabe “HELTENE”. ! vær den du alltid har vært del hva du vil, skriv med skrive feil, del hverdagen. Det viser bare at du er vanelig menneske som oss, og ikke som de som “vær stolt av din kropp” bloggere som brukter flere timer på sin tekst og bare leverer tekster som “du må være som for å være et godt menneske , kunne skrive feilfritt, være 70 år da man bare er 20, ” det skaper igjen dårlig bilde av seg selv at man føler man aldri blir moden, eller god nokk

    9. Det at du delte mye er vel også derfor du fikk lesere. Nå som det blir mindre av det og bare sånne “svada” innlegg så kommer lesere til å miste interessen…zzzZzzz…men stå på videre!

    10. 22:44: hu hadde jo ferre blogglesere før hu opererte seg ,bloggen hennes er jo ikke mer interessant nå enn hva den var før heller

    11. 22:44: hva som er så interessant med denne bloggen nå enn før da?? Er jo hare det samma hele tiden ,klær,reising ,være med folk osv
      Er jo ikke noe nytt nå enn hva det var i begynnelsen ,hadde vært interessant om hu hadde hatt flere lesere hvis hu ikke hadde snakket om ka hu skal operere hele tiden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg