DET GIKK IKKE SOM PLANLAGT

affiliateslenke

Kjole HER

Denne fredagen ble ikke heeelt som jeg hadde planlagt.. I går var jeg ute sammen med noen venner, som forøvrig var super gøy! Så gøy at jeg ikke har gjort noe spesielt i dag, annet enn å slappe av her hjemme. Jeg var en liten tur innom hos frisøren i morges, men da oppdaget vi at extentionet som hadde kommet var i feil farge. Så jeg drar tilbake på mandag for å sette i tapeextentions for å få tilbake fylden jeg hadde før jeg bleket det i vinter. Da jeg kom hjem hadde beste Tine ryddet leiligheten etter gårsdagens festligheter. Gode venner er gull verdt altså! Så utrolig snilt gjort. <3

Jeg la meg i sengen for å se en episode av Ex On The Beach, men før jeg visste ordet av det hadde jeg tydeligvis prestert å sovne… Haha, er det muuulig.. Snakk om å være slapp, da! Som dere kanskje forstår så vil det ikke skje noe spesielt spennende hos meg i dag. Jeg skal spise Twix og chips mens jeg ser på serier. Jeg tar eventuelt en tur til mamma om en times tid, og fortsetter de samme planene – bare i mammas seng istedenfor i min egen. Ah, livet dere!

Håper deres fredagskveld er hakket mer interessant enn min! Klem til deg. <3

15 kommentarer
    1. Ja, hvis denne “karrieren” ikke er noe å være stolt over så vet ikke jeg. Verden er faen meg syk når noen kan leve av dette her. Ut å feste eller spise mat, fikse vipper, hår, negler eller hva faen det er annenhver dag “fordi det fortjener jeg nå”….dagenes store “jobb” er å komme seg på posten for å hente alt man har shoppet på nett de siste to-tre dagene. Og resten av tiden går med på å se ex on the beach eller paradise hotel…..HJELP!!

    2. Enig med “Karl” selv om han ( hun? Tror Karl er hun ) er litt kvass i sin uttalelse, men det er jo klart man reagerer på det du sier Isabelle. Virker som du lever i en boble. Ikke virker det som du har det noe spesielt kjekt heller?

    3. Hvor er det du ser på ex on the beach?:)) Driver og ser sesong 6 nå men finner ikke noen av de siste episodene, har prøvd både på mtv.com og laste ned fra thepiratebay:(

    4. Glem det faktumet om å trekke en vinner av ny header, hvis det er det som hundrer deg i å bytte asap, men vær så snill bare bytt en header! Ikke frekt ment, men er ganske så lei, når jeg elsker deg og vil stikke innom bloggen litt for ofte, men så ser jeg den samme gamle headeren:((((

    5. Jeg kan forstå denne Karl’s kritikk av samfunnet, og hva som blir dyrket nå for tiden, men det er jo ikke Isabell sin feil at vi har gjort henne kjent på denne måten. Tvert i mot så er det bare smart av henne. Hvem ville ikke sagt ja til et tilbud om å bli betalt for å vise hva de kjøper, for å få fikset håret, negler, sminken, og alt annet som vi andre såvidt tar oss hverken tid eller råd til i dagen man får lønning?
      Selv syns jeg det er grusomt hvor lite som skal til for at noen blir en stor blogger. Jeg var ikke særlig stor fan av Sophie Elise i den tiden hun falt under samme kategori som TCMN, men i det siste syns jeg faktisk hun har tatt seg veldig opp og blitt en bra blogger. Caroline Berg Eriksen er egentlig den eneste bloggeren som over 10 år har klart å skape seg en blogg som minner mer om et livsstils ukeblad enn en tabloid blogg. Derfor syns jeg det står stor respekt av det hun har klart å skape, men ja.. det er mange som rir på hennes bølge, og det er skummelt å se hvor lite som skal til for å bli en rik stor blogger nå, kontra da Caroline startet opp.

    6. Har du hatt Extension når du har vært i syden? Opplever du det som stress i forhold til bading, varmt klima osv osv:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg