DETTE GJØR MEG LYKKELIG

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body HER
   8 punkt som gjør meg lykkelig   

. . .

1. Roser. Jeg elsker roser! Det er lite som slår en ny bukett som får pryde stua når fredagen kommer. Det har nemlig blitt en aldri så liten tradisjon hjemme hos denne frøkna. Er man singel får man jammen ta saken i egne hender! Hehe.

2. Når jeg får uventa meldinger av noen jeg er glad i. Jeg er en person som blir veeeldig lett rørt, spesielt når det er mennesker jeg bryr meg om. Jeg er nesten på kanten til å være litt sentimental, haha. Jeg har så mange fine venner som hele tiden spør om jeg har det bra, og som sjekker inn i løpet av dagen. Kjærlighet, altså!

3. Å oppnå et mål jeg har jobbet hardt for. Er det egentlig noe som slår den lykkerusen man får når man først har oppnådd målet? I think no. Jeg har begynt å notere meg ned små og overkommelige mål, slik at jeg oftere skal få kjenne på denne lykkefølelsen. Haha! Om det så er å drikke to liter vann om dagen, liksom. Litt teit kanskje, men jeg elsker det! 

4. En god, lang og varm klem. Jeg er et klemme-menneske! Jeg gir deg gjerne en klem fremfor å håndhilse. Hehe! Love, love, love. <3

5. Reeeise! Jeg er faktisk som lykkeligst når jeg befinner meg på et nytt sted her på jordkloden. Jeg elsker å oppleve nye omgivelser, kulturer.. Ja, alt som hører med! Jeg har reist veldig mye i 2016, og jeg har planer om å reise enda mer i 2017. Jippi!

6. Kjærlighet. Det gjør meg lykkelig, sånn egentlig. Jeg er en håpløs romantiker, dere. Jeg er forelsket i tanken på å være forelsket, hvis det gir noe som helst for for mening? Det er lite som slår lykken man føler når man er ordentlig forelsket og har en sånn ubeskrivelig kjærlighet for en annen person. Jeg gleder meg til jeg får kjenne på den følelsen igjen. 

7. Sand mellom tærne i solnedgang. Trenger jeg utdype?

8. Mennesker på gaten som smiler til fremmede. JAAA! Det varmer langt inn i hjerterota mi. <3 

____

Hva gjør deg lykkelig?

29 kommentarer
    1. Åå du virker som et så sinnsykt godt menneske! Skulle så virkelig ønske jeg kunne sett deg igjen<3 ha en flott lørdag!

    2. Hvorfor reiser du ikke bare da? Du har jo en “jobb” der du kan ta med deg macen og har penger nok til det. Du kan jo reise i morgen om du vil det så veldig?

    3. Lurer på hvor i verden du har reist der du har opplevd kultur og noe helt nytt? Paradise Hotel i Mexico, klinikkene i Istanbul eller charterreisene til Granca? Du har en så fleksibel jobb og så mye penger, du kunne sett USA, Australia, Sør-Amerika, Kina, Afrika. Come on! Du er reiselysten ja, men du kan ikke si at du reiser for å oppleve noe nytt, du reiser for å slappe av enda mer enn du gjør hjemme.

    4. Mat og godteri gjør meg glad 😅 haha! Og ikke minst mestringsfølelse uansett hva. OG trening! En god fest kan gjøre meg glad, nei det er mye som kan gjøre meg glad altså! En logrende hund løpende mot meg og! Haha jeg høres ut som rene lykkebomben

    5. Du burde kanskje variere litt med bilder, ALLE bildene på bloggen er av deg poserende med masse sminke…

    6. Du! Du gjør meg så lykkelig!
      Du lyser opp dagen Min med ditt fantastiske utsende!
      Bloggen din er drit bra!
      Du gjør meg så lykkelig❤
      Hilsen din alle største fan😭💜

    7. Off topic, men sjekker du innboksen på facebook også, eller er det bare i kommentarfeltene her på bloggen?
      Skjekker du liksom meldingsforespørslene i innboksen, altså de som har sendt deg melding uten å ha lagt deg til som venn på face
      On topic : hverdagslykken, de små tingene som du sier, det er nydelig det. Bare få betalt unna alle regningene, trent, hjulpet noen, eller glede seg til reiser er noe av lykkerusen min. Take care darling

    8. Jeg har fått så mye mer respekt for deg den siste tiden! Føler du har blitt mer deg selv etter det ble slutt med Pierre. Håper det går bra med deg, be strong💕

    9. Om du virkelig vil oppleve en ny kultur kan du gjerne reise ut av Europa. Reis til Mongolia for eksempel hehe 😉

    10. Kan du bestille de nye Kylie velvet lipsticks og highlighter? Og lage en review på de? <3 Vil se om det er verdt det før jeg bestiller da jeg er student så har ikke råd til å kjøpe de uten videre. + stoler på din mening siden føler du er god på sminke! 🙂

    11. hahahhahahah ser at mange er sjalu for di ikke har råd til å reise selv! Fant dere ingen ting annet å klage på? Dere måtte påpeke reisene? hahahahah hvorfor blir dere så provosert? ler!

    12. “Reeeise! Jeg er faktisk som lykkeligst når jeg befinner meg på et nytt sted her på jordkloden. Jeg elsker å oppleve nye omgivelser, kulturer.. Ja, alt som hører med! Jeg har reist veldig mye i 2016, og jeg har planer om å reise enda mer i 2017. Jippi!”
      Ååå, nå lo jeg høyt! Jeg er veldig enig i at reising er fantastisk – og du er kjempeheldig som kan jobbe fra hvor som helst i verden og reise masse. Det burde du virkelig benytte deg av nå som du kan. Plutselig er det for sent. Men det jeg ler av er når du sier at du elsker nye omgivelser og kulturer. Harrytur til Rhodos og Sverige er ikke helt det jeg forbinder med de største kulturopplevelsene.. Anbefaler deg å dra på noe annet enn charterturer, og til andre steder i verden. Så mange fantastiske steder å se, og du har mulighet til det, så kjør på!

    13. Innlegget mitt som begynner med “Åå, jeg ler..” kom kanskje litt hardt ut. Det var ikke meningen å latterliggjøre deg. Hovedintensjonen med innlegget var egentlig å få frem at du burde benytte muligheten til å reise rundt i verden nå som du kan. Pakk laptopen og reis av gårde – du kan som sagt jobbe fra hvor som helst i verden, og mange – inkludert meg selv – misunner deg det! Du er heldig, så benytt muligheten mens du har sjans 🙂 Og det å reise alene er fantastisk. Man utfordrer seg selv på så mange måter og blir veldig selvstendig av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg