UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg dro ut, igjen. Haha, jeg lærer jo aldri! Nå skal det sies at kvelden endte veldig bra – ingen tårer! Haha. Meeeen jeg er jo så dårlig… Altså, er det mulig! Ingen i wolf-packen var egentlig giret på å dra ut før klokken tikket over 19:00, og jeg skulle ønske det forble sånn, også. Haha! Det er ikke ofte jeg blir sånn her dårlig etter en kveld ute, men noen ganger smeller det fryktelig hardt ass. 

UKENS HØYDEPUNKT

He-rre-gud! Hva annet enn at Keeping Up With The Kardashians har hatt sesongpremiere? WOOOW! Så dere første episoden, eller? Denne sesongen tror jeg blir helt sjuk altså. Jeg gleder meg til neste episode kommer ut. Jippiii! 

UKENS NEDTUR

Torsdagskveld, da jeg møtte på disse søte bloggleserne som spurte meg om hele denne situasjonen med P. Jeg ble påminnet om han nok en gang, og denne gangen rant begeret over. Jeg tror hele tiden at jeg har “kommet over det”, men det viser seg jo bare gang på gang at jeg absolutt ikke har gjort det enda, selv om jeg liker å tro det selv. Jeg vet at jeg bare må ta tiden til hjelp, men dere vet jo hvordan jeg er.. Et mer utålmodig menneske skal du lete lenge etter!

UKENS INNKJØP

Jeg shoppet en hel den denne uken. Jeg har tatt bilde av absolutt alt, innlegget finner du HER. Jeg er storfornøyd med innkjøpet! Her er mine favoritter:

Mørkegrønn faux fur HER

Pablo denim jacket HER

Body HER / choker HER

AKKURAT NÅ

Jeg er hos mamma og blir dullet med. Jeg er ikke helt i form, så det er godt å bli tatt vare på! Jeg tenkte å starte på et nytt prosjekt, nemlig å lære meg å klippe videoer. Jeg har glodd meg ihjel på tutorials på YouTube, så jeg trooor faktisk at jeg har bittelitt kontroll. Det vil tiden vise, haha. Jeg vlogget jo da jeg var i Stockholm, så det er den videoen jeg tenker å få klippet. Men først skal jeg på vippe-time om en times tid. Det er viiirkelig på tide med påfyll.. Usch!

UKENS OPPTUR

Da jeg tok med meg familien ut på middag og shopping! Det var så koselig å tilbringe tid sammen. <3 Jeg har blitt så mye flinkere til å sette pris på de jeg er glad i, og faktisk bruke tid på dem. Det er så viktig! Jeg er glad for at jeg har fått tilbake det gode forholdet mitt med mammaen min. Kjærlighet!

UKENS CRAVING

Jeg er tilbake på pannekake-vogna. Kreeeemt! Ikke særlig sunt, og i hvert fall ikke når jeg smeller på typ 2 kilo med sukker. Jada!

UKENS TANKE

Jeg må finne en ny taktikk å komme meg over denne knekken på. Jeg har prøvd å ikke tenke på det overhodet, og typ prøvd å stenge det ute. Men det viser seg jo å ikke fungere i lengden. Jeg føler at jeg tar fem skritt fremover, for å så falle tilbake igjen like fort. Hva er den beste måten å takle dette på? Noen som går gjennom kjærlighetssorg selv, som ønsker å gi meg gode råd og tips? Alt tas i mot med et stort takk. <3

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body HER / jakke HER / veske Chanel / bukser HER / boots HER

Skjørt HER / hoodie HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HORE

FEM TANKER

NÅ STARTER DRAMAET

39 kommentarer
    1. Det som hjelper for meg er å prøve å tenke på det positive. X-en min var litt av en drittsekk, men vi har også hatt det fantastisk fint sammen. Jeg har også begynt å skrive om hele forholdet (typ som i en bok), da blir det enklere å avslutte dette kapittelet i livet mitt også. Det var min x som gjorde det slutt etter 3 år og jeg er faktisk veldig glad for at det var han som gjorde det, for da er det på en måte ingenting jeg kunne gjort annerledes eller noe jeg angrer på. For meg har det faktisk hjulpet og være alene. Når jeg har vært alene nå den siste tiden har det hjulpet meg å sortere tankene mine og akseptere at det hele er slutt. Den første tiden tok jeg helt avstand fra sosiale medier og slettet apper som facebook og messenger fra mobilen, dette fordi jeg viste at det ville bli værre for meg om jeg hadde de pga at jeg hele tiden ville ha sett gjennom tidligere meldinger osv. Tror det beste er å bare ta den tiden man trenger i stedet for å stresse med å komme over bruddet.

    2. Hei!
      Jeg gikk gjennom kjærlighetssorg i 2015 og det varte i ca 1 år for å være ærlig. Leste at det kan ta alt fra 3 måneder til 3 år. Man kommer aldri videre før man har fokuset på en annen eller noe annet bedre. Og man kommer ikke videre uten tid. Tid er det beste som hjelper. og selvfølgelig det å holde seg opptatt.
      Du kan jo finne på noe gøy med vennene dine uten å drikke. Skøyter, bowling, male på lerret med billige lerret og male utstyr fra søstrene grene, dere kan ha spillkveld, du kan passe en hund
      Få den jævla tiden som healer til å gå. For jeg kan love deg at det blir bedre. og at du finner en du fortjener.
      Pierre er ikke en type du fortjener. håper du aldri tar han tilbake. man kan jo se hvordan han gikk rett fra martine til deg.

    3. Har jo kommet to episoder av kuwtk? Sesongpremieren var for en uke siden, og idag kom paris episoden.
      Ang å fikse et knust hjerte, så går det bare over med tid, hjelper ikke å “lyve” til seg selv ved å si man er over personen, når man innerst inne føler mye vondt ennå. Det har ikke gått lang tid heller, så det går over etterhvert!

    4. Jeg hadde en kjæreste som var utro mot meg, og det jeg følte hjelpte var å holde meg mest mulig opptatt! Jeg var mye sammen med familie og venner, og så fort at jeg klarte meg mer enn bra nok uten han! Tror ikke det er noe annet en kan gjøre enn å gi det tid, og mens du venter så får du prøve å fylle dagene med de du bryr deg om! Dette klarer du <3

    5. Eksen min gjorde det slutt med meg for litt over 1år siden, vi var sammen i 2år før da han plutselig kom med bomben at han ikke elsket meg lenger. Men vi fortsatte som “venner ” å møtes og koste oss. Jeg klarte ikke å komme over han da nær kontakten med han fikk meg bare å holde fast i han. Jeg gikk mye ut å festet og tok med gutter hjem nå i desember. Da trodde jeg at jeg hadde kommet meg over han helt. Møtte eksen min igjen i januar og vi koste oss å hadde det super hyggelig som alltid. Da tok jeg meg selv å stirre på han mens jeg tenkte at jeg hadde valgt han ovenfor alle menna i verden. Da skjønte jeg at jeg hadde lurt meg selv til å tro jeg var over han. Etter 1 ukes tid så ville han møtes igjen og for første gang så klarte jeg å si nei til han, jeg ble så glad å overlykkelig for at jwg faktisk klarte det! Etter noen uker så begynte jeg å føle meg brukt, han tok ikke mer kontakt, han sa han ikke så oss som venner lenger.. etter flere uker med null kontakt, utenom litt snapper, så bestemte jeg meg for å sende han dem lengste meldingen ever, om hvor brukt jeg føler meg, og hvor sårende det var når jeg ikke ventet dette fra han. Og at jeg skrev alt dette for å avslutte kapittelet mellom oss. Etter den dagen så har jeg følt meg helt fri, jeg føler ikke at jeg har en stor elefant på brystet lenger, jeg gråte ikke og jeg tar meg selv at jeg smiler fra øret til øret, noe jeg ikk har gjort på lenge. Så det jeg anbefaler er å ta tiden som trengs, ikke push deg selv til å bli ferdig med han, og ta en dag av gangen . Er det noe du lurer på, skriv til han, spør han. Om han har litt godhet igjen så svarer han ordentlig og respekterer det. Det har ihvertfall eksen gjort med meg og det hjalp mye’!! Og ikke hør på hva andre sier om de sier noe som f.eks, drit i han, kom deg videre!’ Uansett hvor mye og hva man hører så hjelper det ikke frem til du virkelig er klar for det! Når du er klar til å gi slipp, så kommer det naturlig!

    6. Begynn og spæll et glad spæll på mobiln vær dag du føle at du e lei dæ, det hjælpe før og kom over det værste.. ikje spæll candy men no anna som føreksæmpel bubble 🙂 Det e no æ gjør om æ ikje har det bra og ætter ei stund forsvinn det heilt 🙂 værd og prøve vel ?
      Fin uke ♡
      Kos dæ hos din moR 😀

    7. Har nå vært singel over et år og litt mer, og kan si deg at tid er den beste “healeren” og venninner/familie som kan underholde deg er det beste som finnes når man går gjennom et brudd. Noe som hjalp meg noe sykt var å skrive “dagbok” eller lage videoer der jeg prater til meg selv (som video blogg) om forskjellige temaer spesielt utroskapet jeg gikk gjennom. Jeg får alle følelsene mine ut og kommer med motiverende motto på slutten, så når jeg føler meg helt forferdelig ser jeg på videoene. Hjelper kjempe mye. Har lært meg å kjenne etter dette. Er ennå ikke over utroskapet, men er helt ferdig med han. Stå på. Dette får du til!

    8. Sorg er likt uansett hvilken sorg det er. Om det er sorg over å ha mistet en kjær eller kjærlighetssorg så har sorgen faser. Du må bruke tiden til hjelp og la deg selv kjenne på følelsene. Bedre å få det ut nå fremfor at alt kommer senere. Lettere å nå bunnen helt og gå oppover derifra <3 når alt er vondt så er det lov å si "arh dette er faktisk dritt" men ikke glem at du faktisk kommer til å klare det. En sang du MÅ høre på er Beyonce - best thing i never had <3 den bare oppsummerer alt som er bra ved at det tar slutt. Nå har du fått sett hvordan Pierre er... og du burde være glad for at du slipper det nå!! Du er en god jente Isabell! Jeg vet du vil klare dette <3

    9. Jeg opplevde et brudd etter nesten 5 år sammen. Nå var det meg som gjorde det slutt, men det var vanvittig vondt og tungt. Jeg elsket han virkelig men han var ikke god mot meg, og jeg hadde det ikke fint i forholdet.
      Jeg stengte han ute fra alt. Facebook, insta, snapchat, u name it! Slik at jeg skulle bli påminnet han minst mulig. Selvfølgelig er det umulig å bli kvitt vedkommende fullstendig, men det hjelper. Tro meg, forskning sier faktisk at det er lettere å komme over en person om man ikke ser ansiktet til vedkommende #funfactoftheday
      Deretter dro jeg vekk en liten stund, typ 2 mnd. Fikk tankene på helt andre ting, og det var så utrolig godt. Det hendte at jeg falt litt tilbake men det er nesten ikke mulig å unngå, og når jeg tenkte ” huff, jeg savner han, hva skal jeg gjøre, jeg er HELT lost.” Så påminnet jeg meg selv så fort som mulig; de gode sidene med at det ble slutt.
      Jeg ble ikke lengre behandlet dårlig.
      Jeg kunne fokusere på meg selv og venner/familie.
      Det finnes SÅ mange fantastiske mennekser ute i verden som jeg er klar for å møte, så at akkurat denne ene x´en skal være den eneste for meg? NEPPE.
      Det er faktisk hans tap, når det er han som har vært “slem” her, og jeg har vært “snill”.
      Jeg tenker Isabel, slik som du har forklart det har det vist seg at P er en annen person enn du trodde. Dette skal du vinne på. Hvorfor skal du bruke ditt gode, snille hjerte på en som var dårlig mot deg på slutten. Nei, da er det noen andre der ute for deg! Ikke la én person styre livet ditt, spesielt ikke når personen ikke er tilstedet lengre.
      Det går over, men det tar tid!
      Dette klarer du 🙂

    10. Tror dere er sammen egentlig 😀 Klarer ikke tro d er slutt. Så jeg får se om jeg har rett, at dere er hvertfall tilbake i løpet av våren/sommer ! Har en liten følelse av dere teste hverandre og ser om dere stoler på eller du skal på ex on The beach og at han er der, ‘en bare hva jeg tenker, ser ikke for meg dere m noen andre 😀

    11. Jeg hadde kjærlighetssorg i flere måneder etter bruddet. Alle har forskjellige måter å takle brudd på, og min var faktisk ikke å tenke på det positive. Jeg fokuserte på det negative og det gikk til slutt opp for meg at dette var en gutt som jeg (EGENTLIG) visste ikke var den stabile og gode personen han til tider var. Kranglene var ikke noe jeg ville ha med meg videre og jo mer jeg tenkte på det, jo mer gikk det opp for meg.
      Men det skal sies vi kranglet mye, og vet jo ikke om det var sånn med dere.
      Men som de andre sier – hold deg opptatt! Noe det ser ut som du klarer veldig fint.
      Det er VIKTIG å kjenne på sorgen også, og det er greit å gråte. Mange synes det hjelper å bare kjenne på den følelsen. Allle erfaringer er verdt å ta med seg, både på godt og vondt.

    12. Det som hjalp meg var å holde meg opptatt, gjøre nye ting og rett å slett fokusere 100% på meg selv. Det er klart det vil gjøre vondt en liten stund, men det gikk fortere over enn forventet.. En annen ting som høres helt rar ut, men som jeg så på filmen “eat pray love” var at hver gang du tenkte på personen du elsker eller savner, så skifter du tankegangen om å tenker “jeg sender deg litt lys å kjærlighet”. Det høres sinnsykt fucka ut, jeg vet. Men det hjalp sykt, det å være bitter gjør at du holder fast mye lenger å ikke slipper tak.
      Lykke til <3

    13. Vet du Isabel: Dette var et fint innlegg. Ikke bare overfladisk, som de siste bloggpostene har handlet om! (Og ja, jeg har vært en av de som har klaget i kommentarfeltet.)
      Jeg synes du gjør helt rett i alt du gjør. Du er med familie og venner. Du er ute på byen og koser deg. Flott! 🙂 Og om du har drukket alkohol, blir sentimental og mister “grepet på det hele”, så er det det helt greit. Du blir vel satt ut om du møter edru med dine medmennesker, som spør om det samme etter bruddet?
      Fortsett som du gjør, du er på god veg til å komme deg over samlivsbruddet! Det er så klart veldig tungt, og det er som du sier en berg og dal bane. Men du takler det veldig godt. 🙂
      Stå på, Bella.
      Klem.

    14. Hei flotta 🙂
      Er den jumpsuiten stor eller liten i størrelsen? Hvordan er stoffet i den? Og er det glidlås?
      Kjærlighetssorg er forferdelig vondt, og sorgen går gjennom flere faser. Brukte ett år på å gråte over min x, kjentes ut som hjerte skulle rivne ut til tider..
      Det som hjalp meg var boken “Hekta på ett håp om kjærlighet”. Den anbefales virkelig <3
      Klem

    15. Går dessverre gjennom et helt forferdelig brudd, jeg sliter veldig med det! Men det har hjulpet meg masse å snakke ut om det, ikke bry seg om noen andre enn seg selv til en føler seg bra og være med de man er glad i! Jeg bor fortsatt med personen så ting er vanskelig, men dette har hjulpet meg godt på vei❤Håper alt ordner seg for deg du fortjener det!

    16. Var sammen med eksen i 2år og kjent han i flere. Det ble slutt og jeg tenkte det var for det beste pga mye krangling og uenigheter. Det gikk greit de første ukene, så kom sjokket i ansiktet og jeg forstod at det faktisk var over. Da braste det sammen for meg, følte jeg mistet meg selv og ikke “kjente meg selv igjen” på en måte. Det var grusomt, fryktelig og ubeskrivelig. Det gjorde det intet bedre at han var typen som gjerne gikk ut på byen og skulle komme seg “opp i salen” igjen med en gang, mens jeg da enda kom hjem fra fylla gråtende, eller måtte gå fra mine venner fordi jeg knakk sammen av gråt. Ord kan ikke beskrive hvor vondt det faktisk kan være, det er en veldig tung påkjenning. Det beste er nok å prøve å komme seg ut, men helst ikke på flaska da alle følelser gjerne blir forsterket. Det frister å legge ut bilder og ditt og datt for å prøve å sette opp et falskt ansikt på hvor “bra” man har det, for å ikke virke svak. Bruk masse tid på venner, det kan hvertfall få frem smilet litt av og til!

    17. Dette funker, jeg lover!!
      1) Kutt kontakten med eksen (hvertfall den første perioden).
      2) Pakk vekk alt som minner veldig om han. Samle det du vil ta vare på i en boks som du skyver laaangt inn i skapet og alt annet kaster/selger/gir du bort.
      3) Ikke tenk at du skal glemme så fort. La deg selv være lei deg, men ikke dyrk sorgen ved å se på gamle bilder/hør på trist musikk, osv.
      4) Tren! Masse endorfiner + som Khloe Kardashian sier: revenge body.
      5) Gjør dette og etter to-tre måneder skal du nok se at livet uten han kan være ganske så bra, og du vil klare å tenke på han uten å bli lei deg.
      Lykke til 🙂

    18. hei:)
      hvem nettside er watchseries? kan du skrive inn nettadressen? er flere nettsider med det navnet. men som slutter med fek .cr,.cc osv. må du registrere deg ? er det en trygg nettside?

    19. Har selv slitt med kjærlighetssorg i det siste, skjønner hvordan du har det. Det viktigste er å få tankene dine på andre ting, som å være med gode venner, trene evt starte på en fritidsaktivit og sånt. Selv om all festa hjelpen her og nå vil det ikke hjelpe i lengden. For du vil merker sikkert kjærlighetssorgen aller mest de gangene du er alene og når du skal sove. Viktig at du prioriter deg selv og gjør det som gjør deg lykkelig. Håper du kommer deg gjennom dette ❤️

    20. Jeg var hjerteknust i 2 uker (ja, vet det ikke er lenge), men jeg kan fremdeles kjenne følelsen på kroppen når jeg tenker på det. En så intens smerte ønsker jeg ikke min verste fiende å oppleve. Jeg følte jeg hadde mistet hele familien min i en tragisk ulykke.Jeg klarte ikke spise eller fungere normalt. Jeg var utrøstelig. Antar at du har det på samme måte.. Det virker i hvert fall sånn. Etter disse 2 ukene tok jeg meg kraftig sammen. Jeg begynte å fokusere på alt det positive ved det å være singel. Du har nå mulighet til å gjøre hva faen du vil uten å ta hensyn til et annet menneske. Du er i dine beste år akkurat nå. Nyt det for alt det er verdt!! For meg fungerte det å dra på sydentur med mine beste venninner. Vi hadde to fantastiske uker på reise, og vi mimrer fremdeles tilbake titt og ofte. Denne turen var uten tvil et vendepunkt. Vi hadde aldri hatt det like gøy hvis noen av oss var i et forhold. På den tiden var alle singel, og vi nøt det fullt ut. Da vi kom hjem fra reisen, så var sorgen over for min del. Livet kan være ganske damn fantastisk som singel!! Finn ut hva du vil gjøre før du slår deg til ro, og så gjør det. INGENTING stopper deg. Finn din indre styrke, og lev livet for alt det er verdt. Jeg kan faktisk garantere at det fungerer!!

    21. Hvilken farge har du i skinnjakka? Ser det er en brun og en grå versjon på Nelly, men din ser mye mørkere grå ut enn den grå på bildene på Nelly. Er det den samme, eller er det en annen farge som nå er utsolgt?

    22. Vær så snill ikke si det er ekte pels du reklamerer for? Du sa du var i mot pels. Vær så snill !! Ikke si du bruker pels som flere dyr må dø for at man skal se fin ut.

    23. Eksen min gjorde det slutt rett etter jul, og da falt min verden sammen, har hatt flere forhold men virkelig ingen som har føltes og kjentes så rett som med han. Da når det var over var jeg virkelig langt nede. Det jeg gjorde da var for det første å spontan booke en tur til Thailand med min beste venninne, var der i to uker, før vi kom hjem og da hadde vi fikset ny leilighet så nå bor jeg sammen med henne og kunne ikke trivdes bedre. Og så har jeg skaffet meg en ny kjærlighet, nemlig en liten valp med navn Stella. Verdens herligste lille klump altså!
      Så jeg gjorde ting som gjorde meg glad. Prøvde meg på tinder men det var over like fort som det startet, ikke helt for meg for å si det sånn. Tenker nå å bare bruke tiden på meg selv, få muligheten til å kunne trives i mitt eget selskap og tenker rett og slett ikke på det å skal finne meg en ny gutt, det mener jeg må bare komme som det kommer. Skjer det så skjer det, alle utfordringer kommer til å bli en erfaring du er takknemlig for å ha gått igjennom. Bare ikke tenk så mye på at du må komme deg videre, bare rett og slett lev livet med deg selv, gjør ting for deg selv, så skal du se at dagen kommer der du ikke lengere tenker over han eller dere, ikke rush ting. La livet gå sin gang!
      Det ordner seg til slutt, stort sett alle har opplevd kjærlighetssorg og alke har overlevd det og følt seg bedre etterpå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg