JÆVLA DRITT

Årh, denne dagen kunne ikke fått en verre avslutning. Det føles ut som om at jeg får bitchslap etter bitchslap hele tiden. Som om jeg ikke er på bunn allerede. Som om jeg orker enda et slag i trynet. Jeg blir så frustrert over alt som skjer for tiden, at jeg begynner å miste troen på alt. Er dette karma? Isåfall har jeg måttet gjort jævlig mye dårlig i løpet av mine 22 år på denne jorden. Jeg vil bare trykke på en pauseknapp. Jeg vil bare pause livet for et liten stund. Jeg vil få tid til å samle meg. Få tid til å “finne tilbake til meg selv”, uansett hvor jævla patetisk og klisjéaktig det høres ut. Jeg orker bare ikke mer nå. Det holder. Det holder i massevis.

Jævla dritt liv. Nå håper jeg på en opptur snart, for nå synes jeg at jeg har fått nok dritt slengt min vei. 

27 kommentarer
    1. Vet du hva du trenger nå sånn seriøst? En ferie helt ALENE. Tro meg det hjelper mer enn du tror. Det hjalp meg gjennom kjærlighet sorgen og å bli kjent med meg selv mer. Så reis, livet er aaalt for kort for sorg. <3

    2. Håper alt blir bedre❤ Du er en sterk jente! Du vet du har mange flotte lesere som ville pratet med deg for å gjøre ting lettere for deg! Noen ganger er det lettere å prate med noen andre enn de aller nærmeste😊

    3. Huff, håper du føler deg bedre snart! Du fortjener ikke alt du har vært gjennom :/
      Derimot syns jeg det er superkjipt når du er sånn kryptisk, blir litt sånn mammatilmichelle-faktor over det. Du gjør jo oss lesere super nysgjerrige! Tidligere skrev du jo ting rett fram, rett ut. Dersom du ikke kan/vil dele så ikke skriv sånn kryptidk da? Please ikke bli sånn klikk-””, da mister du hvertfall meg som leser etterhvert.

    4. Si A og ikke B, det er dårlig gjort mot dine lesere, det! Da kunne du bare latt være å si no’
      Men håper selvfølgelig at ting blir lettere snart. Hang in there!

    5. Du må flytte ut, kutte kontakt med folk som gjør deg bare negativt og dra på ferie helt aleine eller med en venninne. Føler at du har så mye på skuldrene dine akuratt nå at du må få lov te å puste litt liksom. Ikke mist håpe, ta deg fri og kom tilbake når du er klar 🙂 xoxo

    6. JA, du sier jo selv du tror på karma? Da burde jo du av alle forstå at den kom til å komme etter deg etter alt du gjorde mot Martine..? Har du fått noen nye tanker nå, angående det? Angående hva du lot Martine gjennomgå? Jeg mener, du prøvde jo å rettferdigjøre det med alt du eide. Mener du fortsatt at det var rettferdig, ærlig og riktig?

    7. Henriette over her..Isabel fant søknaden til Pierre skjønner du, der han søkte im å få bli med på paradise hotel..

    8. De som sier det er dårlig gjort å si a men ikke b til lesere: Ikke bry deg. Å respektere lesere, spesielt clickbait-begrensing er viktig, men ingen har rett på å vite det du ikke vil si. Husk det : ) Positivt: Du har penger, så en ferie på en -rolig- plass med kanskje én venninne eller en venninne som bor i nærheten/ alene/ ett eller annet kunne vært bra. Eler være i ro og ta det rolig. Jeg ville seriøst ha tatt en pause fra bloggen en liten stund eller hvor lenge du måtte ønske. Ikke fordi du ikke leverer, men fordi du kanskje trenger en pause. Sophie Elise gjorde jo det. Off, begynner nesten å grine når jeg skriver til deg nå. Ikke fordi jeg syns “synd i ” deg, men ja… vet ikke.

    9. Det går alltid bra før snille jente, ikje gløm det 🙂 Ser du negativt på alt så vil live ditt også bli negativt 🙂 ♡ Stå på og hyl ut te heile værden utfør døra de, tru mæ det vil bli bedre, men først må du bare gjøre det ! 🙂

    10. Malin: Den absolutt eneste grunnen til at du skriver det, er fordi du er nysgjerrig.
      Du har ikke rett på noe som helst fra andre. Klapp igjen.

    11. Slutt å skriv om pieere så kanskje du kommer deg videre. ikke noe hat, men assa! du kommer deg hvertfall ikke videre hvis du ikke skjerper deg selv. vi som leser bloggen din får ikke gjort noe med dette, eller hjelpet deg! vi får ikke endret på noe, så jobb med deg selv! du er ei oppegående jente, you can do it!
      Klem Klem ei som støtter deg.

    12. Jævla dritt liv var vel å ta litt hardt i. Finnes folk som sliter mer enn deg! Skjønner at du har en dårlig periode i livet ditt liksom.

    13. Flytt ut av hjemmet dere delte sammen ASAP, begynn å sykle/jogg med musikk på ørene, ta deg en deilig ferie alene eller med ei venninne å finn deg selv, you can do it! 🙂

    14. Hei. Tror jeg skjønner en del av hvordan du har det. Det er ikke lett. 🙁
      ikke la de stygge kommentarene knekke deg. Ting vil ta tid , du vil en dag se tilbake på denne tiden av livet ditt , og være glad du erfarte alt du gjorde. For det har gjort deg sterkere. Kjenner jeg blir irritert på folk her som kommer med stygge kommentarer og bare være stygg rett og slett.
      Kjære Isabell, du vil komme sterkere utav dette. <3
      Hilsen ei som har erfart mye dritt oppigjennom årene, men er fortsatt her og sterkere enn noensinne. Take Care fine. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg