DETTE KLIKKET JEG HJEM!

affiliateslenker

1. HER / 2. HER / 3. HER

___

Hvor fete er ikke disse jeansene? Det er ikke ofte jeg får hakeslep over jeans på Nelly, men nå har de jammen slått på stortromma! Vanligvis bruker jeg bare å klikke hjem jeans fra Dr Denim gjennom Nelly, men nå ser det ut som om at deres eget merke har blitt min nye favoritt. Gleder meg sååånn til å få disse hjem i posten! Buksene i midten tenker jeg å style sammen med en fishnet-tights under. Det er jo så HOT! Jeg klikket hjem en rimelig stor bestilling som jeg forøvrig tenker å vise dere når pakken kommer! Stay tuned. <3 Det er ikke særlig lønnsomt å være syk for denne frøkna…

28 kommentarer
    1. Nå gleder jeg meg til og se hvordan håret ditt bled:-) har du satt inn lysere striper eller sorte?? Hmmm nå kan vi lure. Du hadde også kledd lysebrune i det sorte håret ditt. Jeg skal sette i hairtalk hårlengder selv og syntes det er fint med sort i bunnen, og lysere lengder. Stilige jeans. Spesielt nr 1:-)

    2. dødskule bukser! Kunne også drømt meg bort på nelly og kjøpt alt haha… Jeg vil på ingen måte si noe nå for å såre deg og du skal få lov til å bruke pengene dine på hva du vil. Men trenger du ALT du kjøper på nelly? du kan jo selge de klærene du ikke liker/ikke bruker sånn at andre kan evt få noe ut av det. Har deg på snap og du har vist hvor sinnsykt mye klær du har haha.. Men mye av det er jo ikke pakket opp, og er det egentlig nødvendig å kjøpe enda mer da? Blir det ikke veldig sløsing? Vil bare at du skal tenke over det. Som sagt,mener ikke noe frekt og vil ikke såre. stå på<3

    3. Anonym: Om jeg TRENGER alt er vel kanskje ikke det rette å si, men jeg har alltid vært veldig glad i klær. Dessuten blogger jeg jo, og det blir jo kjedelig å vise meg frem i de samme antrekkene hele tiden 🙂 Klem!

    4. Fine bokse 🙂 Men ikje min stil 🙂
      Haha kjenne mæ igjæn i shopping.. har nylig bestilt værdens dyreste bestilling fra h&m, haha det e en skam.. haha næida 😂😊

    5. Duu, ett spørsmål 🙂
      Hjæmknappen på iphone 7 plus e det samme hjæmknapp som e på iphone 6 ? 🙂
      Takk ♡

    6. K.: Så hver gang noen skriver noe til deg skal dem slutte å bry seg, men du kan skrive hva som helst til alle andre?

    7. K.: Hehe, du er sikkert søt. Men utifra måten du skriver på, så er du helt sikkert liten (ung) også! 😘
      🙈 Ha en fin dag Isabel!!

    8. Har du mottat denne pakken? Jeg har vært veldig spent på å se hvordan jeansene ble, spesielt den i midten. Hvis du har mottat pakken var buksen i midten for stor/liten eller har du ikke fått pakken? Jeg har veldig lyst til å bestille jeansen,så det hadde vært hjelpsomt å høre hvordan den satt på deg? Du er en fantastisk blogger, klem<33333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg