EN TELEFON JEG ALDRI HADDE FORVENTET

Hei fininger! AHHH, denne formen min forverrer seg jo bare mer og mer.. Jeg skal slutte å bable om det, men shit så kjedelig det er å være sengeliggende. Jeg fikk dog satt litt saker og ting i perspektiv da jeg mottok en telefon av søsteren min tidligere i dag. Hun har nemlig prestert å knekke ankelen. Stakkaren! Ikke får hun operert før om et par dagers tid heller, da foten er altfor hoven for øyeblikket. Jeg synes så fryktelig synd i henne! Hun ble skrevet ut fra sykehuset etter en natt, så nå skal hun komme til meg slik at jeg får tatt vare på henne. Jeg har det ikke så ille dersom vi sammenligner begges situasjon, kan man vel si. Mamma er også på vei hit i skrivende stund for å lage mat til oss. Beste mammaen vår!

Ellers har jeg vært på en aldri så liten roadtrip sammen med noen venner tidligere i dag. Nå er godteri-skapet fylt opp til randen! Yummi. Hvor lurt det er nå som vi går mot vår/sommer vet jeg ikke, men så har jeg vel strengt tatt aldri vært typen til å bry meg noe særlig om det heller. Godteri er dessverre min gulity pleasure her i livet.


Kveldens planer blir nok ikke noe mer spennende enn å snurre film, spise godteri og ha litt kvalitetstid sammen med søsteren min. Det blir veldig koselig, kjenner jeg! <3 

26 kommentarer

Siste innlegg