ÅRETS DYRESTE KJØP


SAY HELLO TO MY NEW BUSINESS PARTNER

💻

ENDELIG! Nå har jeg tenkt tanken på å gå til anskaffelse av en ny Mac litt for lenge. Den forrige jeg hadde har jeg faktisk holdt ut med i over fire år. Det er jammen ikke verst, synes jeg! Nå sang den derimot på sitt siste vers. Hver gang jeg har begynt prosessen med å redigere bilder, har tålmodigheten min blitt satt på prøve. Den var så T.R.E.I.G! At jeg ikke har smelt den i veggen for lenge siden er for meg et mysterium, haha. Uansett! Nå har jeg kjøpt med den nyeste MacBook Pro-en og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Det som fikk meg til å få fingern ut var at nå som jeg har startet med Youtube, så er jeg avhengig av å ha en Mac som faktisk fungerer når jeg skal klippe videoer. Når det å redigere et bilde nærmest var umulig, kan dere jo forestille dere hvordan det var å i det hele tatt prøve å ta i bruk Imovie.. Umulig prosjekt!

Nå er arbeidsdagene mine ti hakk lettere! Jeg er en fornøyd liten frøken nå, altså. 😄

32 kommentarer

Siste innlegg