DEN NYE MANNEN I MITT LIV

Det er veldig mange som spekulerer i at jeg har møtt en ny fyr. “Dessverre” så kan jeg avkrefte disse ryktene med en gang. Han som jeg har tilbrakt mye tid sammen med den siste tiden er Ulrik, som forøvrig er kjæresten til venninnen min Tine. Tine og Ulrik er to super nære venner av meg, som typ har tatt over en mamma – og papparolle for meg. De stiller opp til alle døgnets tider, og har støttet meg spesielt mye nå når jeg har gått gjennom denne kjipe tiden. Det er dems sofa jeg crashet på i nesten to uker når livet mitt plutselig tok en brå vending ut av det blå. De er begge to helt fantastiske mennesker som jeg har blitt utrolig glad i på veldig kort tid. <3 Jeg blir helt rørt av å tenke på hvor utrolig gode de har vært mot meg. Det der er genuint gode mennesker! 

KJÆRLIGHET

Sånn, da var det oppklart! En ny kjæreste er jeg absolutt ikke klar for. For å være ærlig så tror jeg aldri at jeg noensinne vil gå inn i noe seriøst igjen. Det føles hvert fall ikke sånn nå. Kjærlighet er så forbanna skummelt, det har jeg erfart hele livet mitt. Jeg trodde bare at kjærligheten man får til en partner ikke skulle gjøre så vondt, men der tok jeg fryktelig feil. Akkurat nå, i det stadiet jeg er i, føles det virkelig ikke verdt det. Fallhøyden er så alt for stor. 

11 kommentarer
    1. Hei. Altså… det at du skal si at du aldri vil inn i noe seriøst igjen, er litt overdramatisk. 1? du er vel litt over 20? Altså… du har levd 1/4 av livet ditt. Tro meg, du finner en igjen! 2? ble slutt mellom meg og den første seriøse min i fjord i april, da vi hadde vært sammen i 2 år. Jeg var knuuust!! Jeg tenkte d samme som deg, men til slutt ble jeg som jeg alltid hadde vært. Jeg begynte å se på damer,jeg festa og hadde det gøy, og jeg glemte bruddet. Som sagt, skjedde dette i april i fjord, men etter sommeren var jeg på en cup og fant en som jeg hadde det kos med, men det var ikke noe seriøst! Der i fra tok jeg det sakte men sikkert, og fikk meg en ny dame som varte i 2 mnd, det funka ikke, hadde ikke sorg, og det var greit å prøve seg igjen. Da hadde det gått til august, og i oktober fant jeg min nåværende kjæreste! Vi ble sammen 24. Oktober og har halvt år 24. April! Poenget mitt er at du Egt bare trenger 2-3 mnd for å komme deg ut igjen! Tro meg! Du vil erfare det snart! Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg