ALT OM BURSDAGEN MIN

affiliateslenke


Toppen jeg har på meg finner du HER!






MY BIRTHDAY IN PICS

Hei fra en et år eldre frøken. Jeg må bare starte med å takke dere alle for de fine bursdagshilsenene som har kommet inn i dag. Dere varmer hjertet mitt noe enormt! Tusen takk! <3 Dagen har vært så fin! Jeg startet morgenen med å hente søsteren min som endelig fikk skrevet seg ut fra sykehuset. Det er jo den beste bursdagsgaven jeg noensinne kunne fått! Perfekt timing spør du meg. Så fort vi var hjemme, kom resten av familien min på en tradisjonell familiebursdag. Mamma hadde baket favoritt kaken min og laget min favoritt rett. Hun er så god! Leiligheten er fylt til randen med rosebuketter nå, hihi! Det elsker jeg! Når kvelden kom var det duket for birthday dinner på Nodee med gode venner. Jeg prøvde crispy duck for første gang, og jeg må sannelig si at det smakte utmerket! Yum! Det skal jeg definitivt spise igjen. 

Alt i alt hadde jeg en super fin bursdag! Jeg var omringet av både familien og venner, så noe mer kunne jeg ikke bedt om. Jeg tok det henholdsvis rolig, da den store feiringen skjer på lørdag med en svær gjeng. Jeg gleder meg såååånn! Det eneste er at jeg enda stresser ihjel når det kommer til antrekket for kvelden. Jeg har fortsatt ingen anelse. 

Nå avslutter jeg kvelden med å klikke hjem litt godbiter. En bursdagsgave til seg selv må til! Hehe. God natt!

23 kommentarer
    1. K.
      Så koselig! Fantastiske bilda.
      Og flott at du har hatt ein fin kveld, Isabel!
      Det unnæ æ dæ.
      Klem. 🙂

    2. hvorfor sier du alltid sånn “min dag” osv og ikke “dagen min” haha? er det fordi du ikke er fra norge?

    3. Stina: Hun er født og oppvokst i Norge. Ikke vær så trangsynt. Det går helt fint å si “min dag” istedet for “dagen min”. Ikke heng deg opp i detaljer. Blir for dumt.

    4. hadde gjort alt for å få “livet” du har…virkelig <3
      Du fortjener det virker det som, håper jeg kan for livet mitt tilbake etter kjæresten min døde.

    5. Du er så utrolig heldig! Glad for at du fikk en så fin dag. Jeg inviterte til bursdagsfeiring til helgen og ikke EN person ville komme. Jeg er ganske knust og vet ikke hva jeg skal gjøre, blir helt alene på bursdagen min som jeg hadde gledet meg veldig til.. jeg blir 21 år, og tror ikke så mange vil sitte alene på bursdagen sin. Gruer meg til helgen. Men godt å se hvor mange fine mennesker du har rundt deg<3

    6. Grattis !!!
      Jeg lurte på noe ang fillers. Hvor ofte må du ta injeksjoner i leppene ? Er det ikke slitsomt å tenke på å skulle gjøre det ca årlig resten av livet ? Vil ta fillers i leppene og jevne ut nese,men virker så stress å måtte huske å opprettholde det + blir dyrt. Har du vurdert fett transplantasjon til leppe eller vet du noe om det?? Er ikke det bedre i lengden egentlig ? Er det ekstremt å gjøre det? Har lyst på et permanent resultat.. hjelp..

    7. Fint å se bilder fra kvelden din! Men må si at her er Ulrik et fint eksempel blan dere andre på at less is more.

    8. Digger at du valgte et relativt decent antrekk! Den klassiske stilen kler deg så skt godt! Uten for mye kløft etc

    9. Haha, dere jentene ser komisk like ut! Extensions, fillers, Restylane, botox, silikon, bryn-styling gir samme munn, ansiktsuttrykk og inntrykk av dere generelt. Til og med de rådyre veskene flashende på bordet er like! Er dere ganske like som typer også?

    10. Hvorfor poserer dere slikt sammen? Virker så lite personlig. Dere holder aldri rundt hverandre, men bare poserer kleint ved å se vekk..

    11. Åj det er nesten skummelt hvor lik dere 3 er. Her ser man jo det de sier om plastisk kirurgi og mindre ikke-kirurgiske inngrep. Man ser at folk er operert eller foretar mindre inngrep ofte (eg. injeksjoner) fordi de er helt likens, til tross for åpenbare ulikheter i sine naturlige trekk.
      Husker det som et frisk pust da hun Bettina dukket opp på bilder her på bloggen. Hun skilte seg med en gang ut fordi hun ser naturlig ut, og oppfører seg mer naturlig på bilder. Skulle virkelig ønske du så deg for ditt naturlige jeg, og så at du ikke behøver alt dette styret. SÅ utrolig langt i fra.

    12. Jeg skulle virkelig ønske at du droppet fillers (ikke fortsett å fyll i leppene’a…) og vippeextensions! Du har nydelige vipper helt naturlig! Og munnen, kinnene og hele ansiktet var så vakkert naturlig. Med den nye nesa (var fin før også!) og en ellers naturlig look ville du vært smashing! Litt groteskt når dere alle blir så like!

    13. Hvorfor dro dere ikke opp i den fantastiske sky baren som er i 13 etg på nodee?
      De har også mat i 14etg med japansk mat( nodee sky) anbefaler deg virkelig
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg