I DAG SKJER DET!

affiliateslenker

God morgen! I dag har jeg intet annet valg enn å være tidenes morgenfugl. Dere vet jo hva jeg synes om det… Haha. Men i dag står jeg opp tidlig med glede, for i dag er den store dagen! Ulrik og jeg feirer bursdagen vår med tidenes brak i kveld. Vi har planer fra klokken 10:00 til langt ut på natt. Nå er det først og fremst tid for en avslappende start på feiringen på spa med våre næreste. Der skal vi kose oss med bading, jacuzzi, steambad, behandlinger og gudene vet hva. Jeg gleder meg! Det skal bli vanvittig deilig å få koble av litt nå altså. Etterpå er det gjort klart til tidenes bursdagsfeiring hos Ulrik, før vi skal videre til Nox hvor vi har bord for kvelden. Denne dagen kan ikke bli annet enn amazing! Det er ikke ofte jeg er SÅ glad klokken 09:00 på morgenkvisten som det jeg er nå. Hehe! 



Sports-BH utsolgt, lignende HER / lignende shorts HER

____

Pssst! Med koden «20OFF» får du nå ytterligere 20% på salget hos Nelly HER. Gjør et kupp nå! 😉

33 kommentarer
    1. Har du helt mista gleden av å blogge? Da er det faktisk bedre å ta deg en pause. Nå bruker du ikke mye tid på oss lesere. Kjedelige og innholdsløse innlegg for tida. 🙁

    2. Tror du gjør lurt i å blokkere hun som kommenterer at hun ikke er sinnsyk. Hun går igjen i mange kommentarfelt hos bloggere…

    3. Synes du er en flott jente som har vist styrke mang en gang ved og være så åpen og ærlig om opp og nedturer, men kanskje du kunne trengt en blogg-pause? Du ser litt sliten ut, og innleggene dine den siste tiden er ikke som de pleier. Det virker litt som at du.. holder tilbake..? Anyways, jeg håper den “gamle” Bella snart begynner å blogge igjen. Kisses, Tess

    4. Leser bloggen din daglig og liker den godt. Men syntes du har noen tafatte innlegg for tiden iforhold til hva du har levert ellers. Du lovte oss en video som du ikke publiserte fordi du ikke orka. Men vi har ujke fått høre noe mer om når den kommer eller ei. Ellers syntes jeg innleggene du leverer nå er noe som skrives bare for å skrive. Håper du kommer tilbake snart og holder ord til oss lesere

    5. Hei fine Isabel❤
      Jeg skal ut ikveld og har handlet inn rosévin, og lurer derfor på hvilken fanta du pleier å blande den med! Fanta orange eller exotic? Haha, må teste ut denne drinken!

    6. S ( 18:16 ) – E du så mye bedre ? – E det det du prøve og si 😂 hahah hoff, få dæ litt hjælp, du træng det 🙂

    7. Du har en fin figur, drit i kommentarene. Som om alle tror jeg har den. Vil du høre min hemmelighet at jeg gir orgasme til min fru alltid før jeg kommer.

    8. Herregud folkens. Hu hadde bursdagsfeiring fra morgen til kveld i går! Selvfølgelig setter hun seg ikke på pcn og driter i gjestene for å gi oss et innlegg.. altså ha LITT forståelse da

    9. Når kommer spørsmålsrunden? Er jo flere dager siden du spilte inn. Du sa at du skulle være åpen og ærlig, og at du skylder oss det… Du lover for mye til tider

    10. Hva tenker du nå når Pierre er tilbake fra Paradise? Ønsker du å møte han nå, hvis han ønsker å finne tilbake til hverandre nå, vil du det?

    11. Jeg håper du har det bra Isabel❤ Du fortjener det best. Og at venner og familie passer på deg. Det viktigste er å ha familie og venner. Klem❤

    12. Klarer ikke å la være å kommentere, og må bare unnskylde for det.. Leser ditt innlegg der du forteller at du har snakket med Pierre. Leser at du har vanvittig dårlig samvittighet for innleggene du skrev etter bruddet. Det viser tydelig bare ting som dem er. Etter du snakket med han har du sykt dårlig samvittighet for noe du ikke burde ha! Jeg skjønner at du har det vondt men det betyr ikke at du skal ta imot fra han, fordi du har ingenting å ha dårlig samvittighet over. Dette viser bare enda mere at du har hatt rett om han. Og missforståelsen mellom dere ang abort er jo bare vond, han har jo totalt mangel på kommunikasjon og dette viser enda mer at han ikke er god. Du kommer ikke med noen andre svar på hvorfor bruddet ble som det ble og det viser at han ikke hadde noe god grunn, du har bare snakket med en du elsker mens du er sårbar noe som gjør det sykt enkelt for han å utnytte det, han vil jo seff ikke bli fremvist som en drittsekk på nettet, for 2 gang(martine). Men dette gjør det bare sykt tydelig at slik er han faktisk og du må ikke la deg lure.. Jeg får så vondt av dette at han kan manipulere deg slik, du fortjener mye bedre! Ikkr la deg selv tru at noe er din feil eller at du har gjort noe galt, for det er kun han..!!!

    13. Håper virkelig du ikke la deg flat for Pierre. Han fortjener ikke noe sånt fra deg etter det han gjorde, en ny sjanse for han å dra på paradise er bare idiotisk.

    14. Plis ikke la deg lure av NOE som kommer ut av kjeften til Pierre! Jeg lover deg, den gutten er flink til å manipulere og snakke for seg. Det vet du sikkert selv nå også, men allikvel. Føler du er litt naiv og godtroende. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for noenting. He did you wrong, så er ingen unnskyldning for det.

    15. Godkjenner du bare de støttene kommentarene ang Pierre? For jeg synes nemlig ikke Pierre gjorde noe galt, det værste var vel å slå opp litt brått, men sånne situasjoner er aldri lett

    16. S: Nei, det gjør jeg ikke. Men de fleste respekterer at jeg ikke ønsker kommentarer angående oss, og derfor kommer det ikke kommentarer på det heller. Du vet ikke hva som har skjedd eller hva han har gjort galt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg