DEN STORE DAGEN

affiliateslenke

HAPPY B-DAY TO ME

Hvilken fantastisk bursdagsfeiring Ulrik og jeg hadde i går! Leiligheten var fylt opp med våres 25 venner og det var så utrolig gøy å samle alle sammen. Herlighet så god stemning det var, fra start til slutt. Vi holdt på i leiligheten fra 20:00 til ved midnatt, da tok vi turen videre til Nox hvor vi hadde bord for resten av kvelden. Jeg har enda ikke turt å sjekke kontoen etter gårskvelden, jeg har nemlig litt angst. Gudene vet hvor mange flasker og shots jeg bestilte til hele gjengen i løpet av kvelden. Kreeemt. Haha! Jaja, jeg har bare bursdag en gang i året! 😉 Og jeg må forresten beklage til dere som var vitne til min story på snapchat (IsabelSraad heter jeg). Haha, denne frøkna var i slaget for å si det sånn… 







Beklager for dårlig kvalitet på bildene, men kameraet mitt har jeg glemt igjen hos noen venner. Kompenserer med mobilbilder istedenfor! Kvelden var helt topp, og jeg er overlykkelig over feiringen. Det var god mat, drikke, fine gaver og alle sammen var i topp humør. Jeg kunne ikke bedt om en bedre kveld. Tusen takk igjen for alle gratulasjoner, og tusen takk til alle som bidro til en fantastisk kveld. <3 Kjolen jeg hadde på meg er forresten kjøpt HER. Elsker den!

42 kommentarer

Siste innlegg