Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?

God morgen! Denne dagen har ikke startet på best mulig vis for meg, for jeg fikk nemlig akkurat med meg at dette tydeligvis er den siste sesongen som kommer til å bli produsert av Skam? WHAT?! Jeg leste teksten skaperen av SKAM gikk ut med, om at det var slik det skulle bli. Jeg er helt stressa i sjela, jeg. Blir nesten litt flau over meg selv og hvor oppgitt jeg er, men hallo! SKAM er jo livet! Blææ… Jeg synes at de som står bak serien burde endre mening – haha. Og jeg regner med at jeg ikke er alene om det!


Sånn, da fikk jeg utløp for frustrasjonen min. Det var deilig! Så.. Hva skjer i dag? Jeg er litt usikker på hva jeg skal finne på. Det eneste som er spikret av planer er vippetime senere i kveld. Og så er jeg nødt til å klippe vloggen fra bursdagen min. Det skulle jeg gjøre i går, men så langt kom jeg ikke. Fikk besøk tidligere enn forventet, så da gikk kvelden til det. 

Nå skal jeg vaske klær, spise og skifte på senga. Glamorous life! 😉

20 kommentarer
    1. Rumpen din er så mye finere nå som den er litt mindre og har roet seg! Nå ser den helt vanlig ut, ikke sånn Kim K lsm!

    2. Clickbait.
      Og det er jo ikke produsenten som bestemmer det. Det er manusforfatter og skapet Julie Andem. Tror kanskje ikke du vet helt hva en produsent gjør.

    3. ^^ Ida! Det er ingen selvfølge at vanlig mann i gata vet hvordan en film/tv produksjon fungerer.
      Sorry, men det blir litt blåst.
      Er tydelig at hun mener at den/de som bestemmer burde endre den avgjørelsen.
      Og til deg Isabel 🙂 <3 Skam konseptet er allerede kjøpt av en Amerikaner, så kanskje det ikke blir så krise allikevel.

    4. Kjære fine, søte Isabel. Først må jeg si at du virker som en oppriktig og et flott menneske. Men sist jeg så deg var en stund etter sesongen du var med på av PH. Du har forandret deg så masse siden den gang, utseendemessig og personlighetsmessig. For og være ærlig så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du “la deg under kniven” hvis jeg kan kalle det det. Når jeg så på PH når du var med, så tenkte jeg heldige henne, hun har et vakkert ansikt som skiller seg ut av alle andres sitt. Hun var ikke likens som alle andre jenter på 20-årsalderen. Jeg digga/er deg så masse, du virka/er som en sånn fantastisk person, også veldig kul å være sammen med. Men nå etter alle operasjonene dine, kjenner jeg deg nesten ikke igjen (utseendemessig). Jeg vet ikke hvorfor du gjorde alle de operasjonene, og det har heller ikke noe med meg å gjøre. Poenget mitt er at hvis noen har sakt at du burde opere nesen din eller rompa, sette inn botox eller få silikon pupper så tar de helt feil. Du var kjempe fin før du opererte deg. Jeg vil si at du er det nå også men, i MIN mening så synes JEG at du aldri i villeste hellvete skulle operert deg, for du var så jævla fin!
      Ikke ta denne kommentaren ille opp eller noe. Jeg vil at du skal vite at jeg mener alt dette fra hele mitt godeste hjerte og mente aldri å “såre” deg i noe av det jeg skrev❤️ #yougogirl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg