DET DU IKKE HAR FÅTT VITE OM MEG ENDA

affiliateslenker

1. Når jeg prater i telefon har jeg en tendens til å gå rundt i rommet. Frem og tilbake, frem og tilbake. Jeg klarer ikke sitte i ro. Det verste er at jeg ikke legger merke til det selv engang, før jeg plutselig kommer på at jeg surrer rundt som en annen idiot. 

2. Når jeg ser på serier, spiller jeg alltid Candy Crush. Med andre ord får jeg med meg veldig lite av hva som skjer på TV-skjermen, men jeg hører alt. Veldig sært, haha. Får nesten litt abstinenser dersom jeg ikke har mulighet til å spille samtidig som jeg ser på TV. 

3. Hver kveld når jeg legger meg, ser jeg på Snooki sin story på Snapchat. Det er det siste jeg gjør før jeg sovner hver eneste natt. Elsker barna hennes, jeg smelter i hjel hver eneste gang. Det er neeesten litt sånn at jeg blir fristet til å få en liten datter når jeg ser Snooki og datteren sammen. Smelt!

4. Jeg har et enormt temperament. Når jeg blir veldig frustrert, så kan jeg virkelig fly i taket. Jeg har knust 4-5 iPhoner i løpet av 2016 på grunn av nettopp mitt temperament. Det skal mye til da, men når det først klikker for meg, da blir jeg litt vel.. psycho. Haha.

5. Jeg mister alltid mine bankkort. Nå har jeg fått enda et kort å holde styr på, nemlig firma-kortet mitt. Det gjør ikke akkurat saken bedre. Det er like flaut hver gang jeg må ringe til banken min og forteller at jeg har surret det bort igjen, og må få tilsendt et nytt. De blir ikke sjokkert lengre, for å si det sånn. Surrehuet!

Jakke HER / bukser HER / t-skjorte utsolgt, lignende HER

6. Egentlig trives jeg best som singel. Jeg har vært i forhold i tre år i løpet av mine 23 år på denne jordkloden. Å være i forhold har sin sjarm det også, men jeg har faktisk alltid likt å være singel når jeg først har vært det. Jeg er veldig selvstendig og liker å kunne konsentrere meg og ta hensyn til kun meg selv. Nå er jeg på vei til å bli “happy single Bella”, så får vi se hvor lenge det varer. Forhåpentligvis lenge! Hehe.

7. Jeg er veldig enten eller. Enten er jeg i full glam, eller så gir jeg totalt f*en. Det finnes ingen mellomting hos meg – haha. Jeg går faktisk like ofte uten sminke, som det jeg gjør med. 

8. Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste person som er like følelsesladd som det jeg er. Jeg har ekstremt sterke følelser når det gjelder alt. Når jeg virkelig elsker, så elsker jeg med hvert eneste fiber i kroppen. Når jeg er lei meg, er jeg sønderknust. Når jeg er sinna, føles det ut som om at verden holder på å gå under. Når jeg er glad, er jeg i ekstase. Jeg har veldig sterke følelser, og er et veldig følelsesmenneske. 

9. Jeg har begynt å bli veldig lei av sosiale medier, spesielt Instagram. Jeg har fått det opp i halsen, for å være ærlig. Hvor mange likes man får, hvem som er penest, hvem som oppdaterer mest.. Alt det der styret kjenner jeg at jeg er drita lei av. Kanskje litt teit med tanke på at jobben min dreier seg om nettopp det, men det er vel kanskje også derfor jeg blir lei av andre sosiale medier.

10. Det er sjeldent jeg gir personer som har gjort meg ille en ny sjanse. Det er kanskje en dum egenskap, men slik er jeg bare. Jeg tilgir veldig fort derimot, men en ny sjanse er det verre med. Jeg vil sjeldent sette meg selv i en situasjon hvor en person allerede har vært fæl mot meg enda en gang. Noen vil si at det er å være bitter eller iskald, men selv synes jeg at det er fornuftig å være slik. Hvorfor skal man risikere å bli såret eller lei seg enda en gang? No thanks.

_____

Visste du noe av dette fra før?

42 kommentarer
    1. Hei:) kan du skrive litt om det å bestille fra shein? Om man må betale toll, kvalitet på tøyet, er du fornøyd med det osv?:)

    2. Hei!
      Jeg bestilte en del fra Shein; sko størrelse 41 var alt for små,klær str 40/42 var enten alt for store eller alt for små.

    3. Jeg tenkte på punkt nr 8.. Måten du beskriver følelsene dine på minner veldig mye om ad/hd. Moren min har det, og hun har det akkurat sånn som du beskriver deg selv. Så kan være lurt hvis du eventuelt tar en utbredelse for det?

    4. Slenger meg på Susanne’s kommentar: Akkurat det samme falt meg inn når det gjelder mange av de tingene du sier her. Rastløsheten du nevner i punkt 1, samt punkt 2 og måten du føler en trang til å gjøre flere ting på en gang, måten du sier du er distre på (miste bankkort etc.), og nr 8 som Susanne sa.
      Dette er rimelig mange og tydelige tegn på ad/hd, og du burde vurdere å få det utredet.

    5. Vil legge til at kommentaren min på ingen måte er ment frekt, og at jeg kun mener godt med den. Slik at folk ikke skal si at jeg er en frekk ufyselig grusom person, eller en av de mange andre mindre hyggelige adjektivene jeg ser flittig slenges rundt i Isabel’s kommentarfelt.

    6. Hei Isabel ❤ lurer på hvor mye du bruker av rosévin i forhold til Fanta når du skal blande dette sammen? Kunne trengt tips haha, skal nemlig teste det ut etter jeg leste at du bruker å drikke dette 😁

    7. Hvilken størrelse har du jakken i? Bør jeg gå opp en størrelse eller er den litt “stor” i utgangspunktet?

    8. Tror jeg kan kjenne deg igjen i nr 8, ettersom du har vist flere ganger overlykkelse på små ting og slikt. Du sprer smil veldig fort det er sikkert 🙂 ha en fin påske!

    9. Hei hei. Tydeligvis mange leger og psykologer som leser bloggen din Isabel. Skjerp dere jenter. Ufyselig å diagnosere et annet menneske basert på så lite informasjon. Og jeg er 100% sikker på at ingen av dere har kompetanse til å sette en diagnose.
      Stå på Isabel. Du virker tvers gjennom god 🙂

    10. Man kan være et følelsesmenneske uten å ha ADHD. Ca 15-20 % av befolkningen er høysensitive i større eller mindre grad. Disse opplever ofte slike svingninger i humøret. Vil også tilføye at barn som har opplevd vonde ting i oppveksten (relasjonsskadde) kan ofte ha de samme symptomene som barn med ADHD.

    11. Høres ut som en ustabil personlighetsforstyrrelse . Klare tegn.
      Du burde virkelig få hjelp :(. Det er ikke bra for deg å gå ubehandlet. Du er ung.
      Masse lykke til.

    12. Du burde utredes for ADHD og om du får medisiner for det kommer du til å få det bedre og være “roligere” i hodet. Det er heller ikke så mange tidke folk som har knust 4-5 mobiler når de er sinte. Det høres veldig spesielt ut og ikke normalt.

    13. Det med å ha “ekstreme følelser” kan tyde på alt fra ADHD til å være bipolar. Jeg ville sjekket det opp:) Men man kan også reagere så sterkt uten å ha noen diagnoser:) Dersom du er et løvetannbarn/orkidébarn kan det også ha mye å si.

    14. Herregud folkens! Helt på tryne å kaste den ene diagnosen etter den andre på Isabel! Dere leser faktisk bloggen hennes, dere kjenner henne ikke som person, og dere vet tydeligvis ikke en dritt om disse diagnosene, flaue uttalelser å komme med.
      Hilsen spesialpedagog!

    15. Jeg har lest blogger din en stund å er helt uenig I at du har adhd. Jeg mener du kanskje har klare trekk av bipolar lidelse. Dette kan du få hjelp til

    16. Å mistenke at noen har ad/hd etter de bokstavelig talt oppsummerer symptomene, er ikke så “på tryne”. Jeg ser at andre nevner ting som bipolar lidelse og personlighetsforstyrrelser, og det er å ta det alt for langt. Man kan ikke stille så tunge diagnoser basert på det Isabel sier her, men det er helt legitimt å mistenke ad/hd.

    17. Har så lyst å si masse til deg anonym 00.09 – men orker ikke. Ææææææ – du er så jævlig idiot stakkars.
      Liksom overbevisende du da – med kjappe “setninger” – haha – tosk.

    18. Vet dere hva nå ble jeg skikkelig oppgitt av å lese gjennom disse kommentarene under dette innlegget .
      Det stemmer at noe av dette kan ligne ADH og mye annet. Med det sagt så vil ikke det si at det er unormalt å være slik eller føle slik utenat det skal være noen diagnose .
      Jeg kjenner meg igjen i mye av dette Isabell skriver selv, og jeg har ingen av delene.
      Jeg har jobbet selv i helsevesenet og må si jeg blir mektig provosert over at folk skal sitte bak dn PC og skrive dette om et menneske som blogger .
      Tull og tøys
      Så må jeg få sagt til deg Isabell :
      Jeg er mammaen til den jenten som stod utenfor solariumet og ville ta bilde med deg i går.
      Selvom du kom rett ut fra sol uten sminke så tok du det med et smil og var så hyggelig med henne, lot hun få ta bilde og tok selv et bilde av dere 🙂
      Det gjorde henne Utrolig glad .
      Hun ser opp til deg Og vil self begynne å blogge pga hun er så inspirert av deg.
      Jeg leser også hva folk skriver om dårlig forbilde osv.
      Og må få sagt at jeg har ingenting imot at min datter ser opp til deg , tvert imot!!!
      Du virker Som en utrolig snill og god jente.
      Og smart 🙂
      Ha en fin påske .
      Klem fra meg

    19. isabel, kan du være så snill å svare meg! skikkelig kjærlighetssorg jeg ikke kommer ut av. personen dumpet meg og fikk meg til å føle meg som at jeg ikke er verdt noen ting. har du noen tips?

    20. Har bestilt en T-skjorte og to solbriller fra Shein før, og det ble første og siste gang.. det tok over en mnd med levering.. jeg sendte Mail og maste og da ba de meg bare være tolmodige, t-skjorta var gjennomsiktig og helt forferdelig stoff.

    21. Hei ☺ jeg ønsker å komme med litt konstruktiv kritikk, å håper ikke du tar d ille opp. Jg har følgt deg lenge å liker deg veldig godt. Koser meg med innleggene dine. Dessverre har du gått I den fella føler jeg at innleggene dine begynner å bli kjedelige . Dette er kun mon mening. Kanskje du kunne begynt å legge ut filmer på YouTube kanalen din? Eller startet med å legge ut filmen som du lovet leserne dine. Her sa du alle kunne stille spm og du skulle svare. Dette er flere uker siden. Jeg mener at du lurer leseren dine om du snart ikke følger dette opp. Tips til en annen gang Bør du si at dette tar lang tid før du legger ut filmer så vi ikke føler oss lurt. Dette er kun mening

    22. Skulle ønske jeg greide å bli ferdig med folk som behandlet meg dårlig. “Typen” behandlet meg som dritt og er nå i fengsel, og jeg går og venter som en annen dørmatte. Dårlig egenskap, men jeg er så forelsket – og er jeg først forelsket, så elsker jeg med hele meg som du sier. Ja, han er en idiot, men han er tross alt den fineste idioten som vandrer på denne jord, lol. Sånt slipper man unna med.

    23. Okei. Dette var sykt. Alle punktene var meg.. Jeg kunne lik så godt skrevet det selv. OG jeg har adhd! Jeg er ikke noe lege men er ganske sikker på at du har det også…

    24. R: Den heter Burak Yeter – Tuesday. Valge opprinnelig å høre på den fordi den hørtes ut til å ha en rimelig bra beat.. men hærregud, for en tragisk og direkte flau sang og video. Teksten er på nivå med den der “when I went to spain I saw people partying, i thought to myself: what the fuck”, og videoen er nesten enda værre.

    25. Nr 8. Det høres ut som at du er høysensitiv! Det er en personlighetstype, 15% av befolkningen har den. Google it! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg