JEG LENGTER MEG IHJEL

Torsdag – dere vet hva det betyr? Throwback thursday! Jeg lengter så fryktelig til sommeren melder sin ankomst. Nå er det jo tross alt vår, og det dere – deeet gleder meg stort. Hihi! Jeg lengter etter å kunne gå i shorts, kjoler, topper.. Den dagen jeg kan pakke bort vinterjakken ser jeg virkelig frem til! Jeg blir faktisk et mye lykkeligere menneske på sommeren. Det er jeg nok ikke alene om, tenker jeg! 😚  Her er et aldri så lite bildedryss fra sommeren i fjor. Det var tider, det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjære sommer, hurry the fuck uuup!

20 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Lurte på om du kunne si hvor antrekket fra bilde nr 3 er fra? og hvor du pleier å handle bher 😀 Liker veldig godt bloggen din!

    2. ååå guud!! du e så forbanna fin når du har natulig sminke som på bildene over! fineste æ har sett! mye, mye, myyye finere da enn når du e helt oversminka som du e på typ hver mystory du legger ut..

    3. Hei. Kan du møte meg i Sandvika på tirsdag etter jobb?? Da er du kjempesnill!! Jeg må på g-sport å kjøpe meg en håndball og knebeskyttere. Fint om du kan ha på deg håndballklær, håndballsko, ha en håndball i hendene, ha håret i fletter, ha knebeskyttere på knærne og ha med deg håndballbag med utstyr. Jeg skal også ha på meg håndballklær og ha med meg håndballbag.

    4. Hærregud du stråler når du toner ned sminken! Den tunge øyen sminken, den mørke leppestiften og den veldig markante liplineren får deg bare til å se eldre og mindre fresh ut. Måten du sminket deg på i denne perioden var kjempefin! Det kler deg så mye mer å ha et yndig uttrykk. Jeg håper ikke du tar dette ille opp, for din nåværende sminkestil passer kjempebra til juletider, men du hadde vært så fin med lettere sminke nå for tiden.

    5. Fløtt til et land som har sommer hele året da xD
      Men kanskje på tide å operere tryne også?? Ser ut som det trengs der og

    6. La nettopp merke til at dette er det desidert mest positive jeg noen sinne har sett ditt kommentarfelt være. Koselig å se!

    7. Det er så dårlig kvalitet på innhold i innleggene dine for tiden.
      På tide med en pause kanskje og komme sterkere tilbake ?

    8. Til 21:00. Hva ønsker du å oppnå når du du skriver til Isabel at hun burde operere “tryne”? At hun blir lei seg? At du føler deg bedre? Eller hva? Blir glad om du svarer, for jeg lurer virkelig!

    9. Så utrolig nydelig du var på bilde nr 3! en look du burde gå for oftere, og heller bruke den litt “tyngre” sminken til fest. flott er du 😍

    10. Hei fine isabelle.
      Jeg ønsker deg alt godt men innleggene dine er kjempe kjedelige for tiden. Jeg har vert en fast leser men har bestemt meg for å ikke klikke innom bloggen din lenger. Sammen med flere av mine venner som synes innleggene nå er helt meningsløse. Håper du kommer sterkere tilbake
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg