JEG HOLDT IKKE LØFTET JEG GA TIL MEG SELV

affiliateslenker

Topp HER

Påske, du påske. Dette året ble som i fjor, altså helt uten planer. Jeg hater egentlig by-påske, for det føles jo ut som om at alle har reist opp på fjellet. Det er jo helt tomt. Jeg husker at jeg lovet meg selv i fjor at neste år skulle jeg legge planer. Det skulle ikke bli en reprise på fjorårets påske i hvert fall, men hva skjedde? Jo, nettopp det. Selvfølgelig – haha. Jeg har jo så lyst til å dra til Hemsedal sammen med en venninne, men vi er jo aaalt for sent ute. Absolutt alt er fullbooket, så vi forstod kjapt at det bare var å glemme. Så kjedelig!

Nå har jeg for så vidt kost meg så langt, sammen med familien og med vennene mine. Jeg har hatt nok å ta meg av, både på privaten og på jobbfronten, så jeg skal egentlig ikke klage sånn sett. Det frister bare mye mer å befinne seg på en afterski å rave sammen med en god gjeng. Det er jo DET som er påske! Haha! Kan ikke akkurat påstå at jeg har noe påske-feeling akkurat. Jeg jobber som vanlig, er med venner som vanlig.. Ja, hverdagen er helt lik – påske eller ei. Den eneste forskjellen så langt har vært at jeg har tatt sol. Ikke så veldig “påskete”, det heller. 

Neste år har jeg super lyst til å leie en fet hytte sammen med en stor gjeng med venner. Slalåm, afterski, snø, rave og bare ha det gøy. Det SKAL jeg få til, altså! Enten det, eller Maldivene. Alt duger egentlig, så lenge jeg ikke befinner meg i Oslo. Nå holder det med disse kjedelige by-påskene for denne frøkna. 😉

18 kommentarer
    1. Hvordan får du laster ned dPlay appen i Sverige for å se på x on the Beach Sverige.? Eller ser du på pcn?

    2. Nydelige Isabel !!
      Må bare spørre, og vet at du ikke er kirurg; men er det mulig å ta en neseoperasjon for en bitteliten forandring(senke neseryggen litt) uten at andre ikke vil legge merke til det..? Er redd for at jeg vil se helt annerledes ut

    3. Du var mye finere før. Du er enda veldig pen altså men tidligere så du mye yngre ur. Nå ser du ut som du er rundt 38

    4. ISABEL!!! Må bare få sagt dette.
      HVORFOR flytter du ikke til Los Angeles/New York eller noe slikt??
      Du har pengene til det, OG mulighetene med tanke på jobb. DRA!!
      Om du tenker på familie og venner, flytt for bare en liten periode. Lei deg en sinnsyk leilighet eller penthouse. Tenk da! Og hvor interessant bloggen ville blitt.
      Aah, vet bare at dette hadde vært drømmen og noe jeg ville gjort om jeg var i din posisjon.

    5. Nei, det er ikke det som er påske, å feste og rave rundt. Påsken er bygget på et HELT annet grunnlag. Jfr Bibelen, du frøkna. God påske

    6. Maldivene er dessverre ikke å anbefale i påska da april og november er “årsskifte” der. Altså mye regn. Kosta meg 63 tusen for å erfare det 😂😀 æ hadde jo lest mæ opp at temperaturmessig var april perfekt, men men. Andre kan lære av min feil! 😀 Vi besøkte øya Meeru hvis du trenger reiseideer.

    7. Åå, det var så fint å se deg smile i de snapchat videoene når du bowla med vennene dine!! Du er utrolig vakker og digger bloggen din!! Ikke bry deg om alle som gir deg hat, de har ingen grunn til det! Stå på videre fordi bloggen din er kjempebra!! <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg