JEG ER FULLSTENDIG KLAR OVER DET SELV

affiliateslenker

Body HER / bukser HER

Jeg vet at dere merker at jeg har vært mindre personlig på bloggen i det siste. Og tro meg, jeg er klar over det selv. Det er ikke noe jeg gjør med vilje, men av og til når livet er tøft på privaten, blir det vanskelig å brette ut om følelsene og tankene mine. Det er mye lettere å gjøre det i etterkant, enn i stundens hete. 

Dere vet når man går å bestandig har en klump i magen, mens man samtidig prøver å late som om at alt er bra? Slik har jeg hatt det. Det er ikke lett, spesielt ikke når jeg har en såpass stor blogg. Jeg er den type bloggeren som er veldig personlig, og det har jeg ingen planer om å slutte med. Jeg trengte bare litt tid.

Jeg merker at jeg prøver å unngå å fortelle når jeg har det tøft. Jeg vil ikke at dere skal bli deppet av å klikke dere inn her. Så derfor har jeg heller publisert “meningsløse” innlegg som ikke handler om noe spesielt. Men samtidig så føles det feil å ikke fortelle dere om nedturene i livet også. For jeg er tross alt bare et menneske, akkurat som alle andre. Jeg møter på motganger, sorg, frustrasjon og nedturer i livet jeg også. Livet mitt er så langt i fra en dans på roser som det overhodet er mulig å komme. Spesielt nå for tiden. Jeg tror bare at jeg må våge å være mer ærlig med dere om det, istedenfor å la være å oppdatere bloggen som før. Jeg må forstå at jeg ikke trenger å blogge med et påtatt smil, men å heller bare fortelle ting som de er. Være ærlig om hvordan jeg egentlig har det.

27 kommentarer
    1. Jeg tenker at dette er noe som bare du kan bestemme. Noen ganger er det greit å ta avstand fra en del ting for å få verden litt mer i perspektiv. Det kan hende at du vil angre på at du er så åpen i ettertid. At det kanskje føles ut som det riktige nå, men jeg kan bare anbefale deg å følge magefølelsen din. Har du vurdert å bare skrive en dagbok?

    2. Stå på og være deg selv. Vi støtter deg uansett hva. Vi er dine fans. Og går på en måte gjennom dette med deg. Følg mage følelsen din. Stå på videre. Du er er et kjempe bra forbilde 🙂

    3. Isabel, vi følger deg fordi vi liker å lese det du skriver, og for meg er det på godt og vondt. Ingen sitt liv er perfekt til en hver tid, og da heller ikke ditt. Ettersom du blogger mye om livet ditt, tror jeg det for mange av oss blir helt naturlig å lese om nedturene. Man trenger ikke alltid å smile og være på et godt sted👑 Bare husk på at du er fantastisk, og at du senere vil være glad for at det som har skjedd har skjedd, fordi det kommer til å gjøre deg mer erfaren, og til et bedre menneske❤ Du er bra nok for oss!🌸🙌🏽✨💫☀️🌺 Håper ting går bedre snart! Klem

    4. Kanskje du skal bruke spørsmålsrunden til å forklare litt. Er vel en del spm som går på hvordan du har det og hva som skjer for tiden, på video klarer du jo også å forklare deg bedre, uten at man misforstår noe. Vi lesere liker å få bra forklaring og at man noen ganger snakker til oss.

    5. Anonym: Ja, men de fleste spørsmålene handler om Pierre og meg, og de spørsmålene ønsker jeg ikke å besvare.. Men skal få spilt inn svar på spørsmålsrunden, foruten om de for private spørsmålene. Forstår hva du mener <3

    6. Jeg savner mer bilder av omgivelsene dine. Det virker av og til som om du bare er inne i leiligheten. I lengden kan det kanskje bli litt mye bilder av deg som er tatt akkurat samme plassen. Hva med å bytte scenario i blant? Skjønner at det kan ver vanskelig hvis du ikkje har noen som kan stille opp å ta bilder, men det finnes sikkert mange amatørfotografer som er villig til å hjelpe!

    7. Venter du på at Pierre skal bli sammen med deg igjen? Da må du vel Kansje endre deg litt….. Kansje invitere han på middag? Det er vel ikke vanskelig å se på deg at du virkelig vil være med han

    8. Vi klikker oss inn på bloggen din fordi vi elsker det du holder på med.
      Vi støtter deg uansett hva vi er dine fans.
      Vi er alle her for deg uansett hva, ihvertfall jeg🙊
      Stå på!
      Du fortjener kun det positive her i livet å ingenting vondt.
      Dette er din blogg, velg selv hva du vil skrive om, vi elsker det uansett!
      Følg magefølelsen og stå på videre som den herlige personen du er!
      Du er En så snill og pen jente og har en fantastisk personlighet og utstråling❤
      Jeg leser bloggen din uansett hva!
      Klem din aller største fan ❤

    9. Hihi møtte deg påMC Donalds i går natt 🙂 var jeg som snakket med deg om at jeg også hadde operert nesen 😂 Veldig hyggelig å prate med deg, håper jeg ikke var altfor slitsom full paradisefan 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg