JEG INNRØMMER DET, JEG ER BITTER

affiliateslenker

Her kommer en liten innrømmelse fra yours truly. Jeg irriterer meg grønn når jeg ser kjærestepar gå forbi meg. Jeg blir like flau over meg selv hver gang det skjer, for hvor teit er det ikke sånn egentlig? Men jeg antar at det blir litt sånn når man har blitt singel. Kliss og klass er til å spy av, og jeg blir direkte irritert om jeg ser noen holde hender eller kysse fremfor meg. Haha, jeg vet at det høres sinnsykt frekt ut, og jeg er fullstendig klar over det. Før var det stikk motsatt – jeg ble glad av å se tilsynelatende lykkelige par. Nå blir jeg sint. Litt av en kontrast.. Litt bitter, kanskje? Ja, jeg tror vi kan si oss enige om det. 

Body HER / bukser HER

Tror dere på ekte kjærlighet? Tror dere at det er mulig å være sammen med samme person livet ut i dagens samfunn? Selv føler jeg ikke det lengre. Sosiale medier har gjort det tøffere i mine øyner. Popularitet, likes, oppmerksomhet.. Alt betyr så mye mer enn å faktisk holde seg til en og samme person. Man sitter konstant med telefonene trykt opp i trynet, fremfor å faktisk være tilstedet. Jeg er en av syndebukkene selv, på lik linje som typ hver eneste annen person i dag. Jeg vet ikke, men jeg føler at det er så mye vanskeligere å virkelig få til et stabilt og trygt forhold i 2017. Jeg tror ikke at det var likt for besteforeldrene våres. Jeg tror de fikk kjenne på den ekte kjærligheten som vi (jeg) drømmer om. Kanskje jeg får oppleve det en dag, kanskje ikke. Uansett hva utfallet blir, er jeg forberedt på å elske meg selv først og fremst. Å trives i mitt eget selskap på ekte. Være stolt over personen jeg er, og ikke minst være trygg på meg selv. Det er det viktigste for meg akkurat nå. Så får vi se hva som skjer med kjærligheten etterhvert, men enn så lenge er jeg en bitter kjerring. 🙋🏻

36 kommentarer
    1. Herregud, hvordan går det ann å være så skinny når man er ute å fester og drikker så mye OG uten å trene. #jealous
      Du er flott!

    2. du tenker litt for mye på forhold, ha kjæreste osv. Du må bli lykkelig med deg selv først. Helt siden det ble slutt mellom deg og Pierre så handler bloggen din nesten bare om hvor dritt liv du har uten en kjæreste.
      Du må bli glad i deg selv.

    3. Hehe tror det er ganske mange som tenker det samme som deg. Har selv kommet ut av et forhold jeg trodde skulle vare for alltid. Nå irriterer alt som har med kjærlighet å gjøre 😛
      Men vi finner nok lykken med en annen person etterhvert!:)<3
      Du er helt rå btw!<3

    4. Jeg må innrømme at jeg har mistet litt troen på den ekte, evige kjærligheten, men jeg slutter ikke å lete eller håpe av den grunn.
      Og ja, som singel hender det jeg får litt lyst til å spy av all klissingen rundt meg. Særlig hvis det er lenge siden jeg har fått en brøkdel av nærhet selv. Sukk…

    5. Jeg har kjæreste og irriterer meg grønn over de som råkliner og viser sin kjærlighet offentlig.. haha! Jeg er en kosete person, men på privaten. Det er liite koselig å se folk nærmest spise hverandre opp midt på gata :p
      Til andre spørsmål: ja, jeg har tro på ekte kjærlighet. Det betyr ikke en partner resten av livet, men at man har elsket en person av hele sitt hjerte og at man faktisk gikk inn for å dele resten av livet sammen. Ting skjer, enten omstendigheter eller at følelser rett og slett forsvinner. Trist, men sant. Vil ikke si at ekte kjærlighet ikke finnes bare fordi man ikke har en partner livet ut (noe jeg mener ikke er sunt, greit å prøve og feile på noen før man finner ut hva man FAKTISK liker hos en person 🙂

    6. Jeg er hvertfall gift, og vi har vært sammen i 10 år.
      Jammen har det stormet og blåst i løpet av de årene, men er det noe jeg er helt sikker på så er det at jeg er veldig heldig som har en mann som tåler å stå i stormene sammen med meg ( og omvendt). Vi har alltid kommet sterkere ut av det på andre siden.
      Jeg har stor tro på at vi kommer til å holde sammen i gode og mindre gode dager. Det handler blant annet om at vi gjør hverandre bedre og sterkere. Vi lærer av våre feil og klarer å gå videre. Ingen av oss ser på den andres konto om hvor mange likes den andre får. Vi har begge tatt selvstendige valg når det gjelder å finne hverandre. Ingen skal få bestemme om min mann er bra nok eller ikke for meg. Det vet jeg best selv! 👍☀️ Kjærligheten vil bestå ❤️❤️❤️

    7. Jeg tror på ekte kjärlighet. Man må jobbe for at man skal ha det bra. Snakke,väre sammen og ikke väre så höytidelig. Legg alt av duppedingser når man spiser og er sammen som familie. Ha fine prate stunder. Jeg er gift med min store kjärlighet, vi har hatt så mye opp og ned. Masse sykdom, men vi er så sterke sammen.
      Glem nå denne svensken, og vär lei deg så mye du vil. Og plutselig kommer den store kjerligheten. La det gå litt tid. Og slutt og tenk på liks og det å väre hele tiden på net!

    8. Jeg tror du først og fremst må bli gla i deg selv og klare kg bli lykkelig på egenhånd uten en kjæreste. Når du har klart det og du kjenner seg selv godt nok til og vite va fu vil så vil du lettere finne den rette tror jeg. Og kanskje slutte lg skrive om Pierre og forhold og hvor nye det irriterer deg, tilslutt vil du få forhold langt opp i vranghalsen. Lykke til! du e flott

    9. Vettu hva, jeg liker deg ❤ Det er sååå mange bloggere som irriterer meg av flere grunner, men liker bare at du er så ærlig og prøver ikke å være noen du ikke er. Tror vi kunne blitt gode venner! Hehe. Håper du har en fin dag 🙂 Klem

    10. Jeg tror man kan finne “den store kjærligheten”. Den er ikke som på film, det er det viktigste å huske. Mange tror alt skal storme og glitre hele tiden, og det gjør det jo ikke. Etter å ha vært samboer i over 5 år tenker jeg mer på partneren som “hjem”. Trygghet, bestevenn, rom til å være sammen og til å være alene. Og nå og da klage litt på at de skitne sokkene ikke havner i skittentøyskurven der de hører hjemme xD
      Men jeg tror ikke det kan framtvinges. Når det er riktig møtes man og så må man nesten jobbe utifra det. ❤️

    11. Det er når man ikke tenker så mye på det lenger, når man har slutta å lete, at den rette plutselig dukker opp. Lykke til, det finnes en for deg også der ute, bare vent å se😊

    12. Jeg ble sammen med min nåværende kjæreste i 2009, han er 92-modell og jeg 93-modell, og til sommeren gifter vi oss 😄Ekte kjærlighet finnes det og håper jeg foralltid kommer til å være sammen med drømmemannen 😍

    13. Møt folk (menn) utenfor din vanlige hverdag med shopping, festing, snapchat osv. Når man lever et såppas overfladisk liv som det ser ut som at du gjør, så er det kanskje vanskelig å møte “ekte” menn.
      Føler det absolutt ikke på samme måte som deg, at vi sitter med telefonen trykt i trynet, utroskap og drama. Det blir hva du gjør der til selv 🙂

    14. Okei, du er ung.. litt tidlig å gi opp Isabel 🙂 Dessuten har du nettopp gått ut av et forhold, det er normalt å tenke sånn. En annen ting er at det virker som du tror kjærlighetssorgen går over på et blunk. Det kommer det ikke til å gjøre. Fordi du er besatt av forhold enda virker det som, og det hjelper ikke skrive om kjærlighet i hvert innlegg. Lene Orvik, som gikk gjennom et brudd før jul klarte å legge det helt fint til sides, og blogget veldig bra likevel! Hent inspirasjon hos andre og gjør det til ditt eget! Ufattelig kjedelig å lese om rabattkoder på Nelly som du ikke engang har fått utdelt 😂 Du er veldig upersonlig, selv om du skriver “personlig innlegg på bloggen”… Jeg liker deg virkelig, selv om jeg er skikkelig frekk nå ❤️🙄

    15. Hei, jeg er har samboer å jeg liker heller ikke kliss klass, man kan generelt holde det til privaten.
      Med det sagt, naboen min fortalte meg at han å kona har vært gift i 57 år, de hadde en pause fordi begge trodde gresset var grønnere på andre siden. Men som du sikkert skjønner så gikk de fort tilbake til hverandre igjen. Ofte inte forhold vil det komme en periode der man får et chrush til en annen. D er det mange som driter seg ut. Forelskelse er ikke det samme som å elske 🙂 jeg tror definivt man kan leve sammen for alltid, men at det er viktig å gå gjennom de tunge tidene, for de kommer. Jeg tror også det er vanskeligere nå enn tidligere. Pga alt fokus på utseende, det fokuset som er nå er usunt. Ikke for å rakke ned på deg, men du bidrar også til et press til å være perfekt? Men hva med når du, vi blir eldre å ingen botox eller operasjon kan endre det, om fokuset på utseende er som nå vil vi kvinner akseptere eller føle at vi ikke er bra nok lenger. Det er det som bekymrer meg:)

    16. sett deg en liste. prioriter riktige holdninger og verdier fremfor utseende (for det “glemmer” man i hverdagen uansett. tenk langt. og fokuser litt mer på spennende innlegg fremover <3 sett deg en plan om int ting du kan gjøre. gjør challencher med venninner osv. drikk vannglass med to tamponger i munnen og se hvem som klarer flest ol. then you go 2 the top agaiiin

    17. likte dette innlegget skikkelig godt. føler du skrev litt mer ”casual” og ”snakkete” hvis det gir noe mening haha

    18. det er veldig forståelsesfullt at du tenker slikt du gjør, om at ekte kjærlighet kanskje ikke varer livet ut. Du har jo tross alt funnet ekte kjærlighet, for så å ha “mistet” det. Men husk, det finnes mye kjærlighet. Og mer kjærlighet vil komme til deg senere! I form av familie, venner, men også en fremtidig kjærest. Jeg tror på ekte kjærlighet. Min bestemor og bestefar fant hverandre når de var 15 år gamle, og har holdt side ved hverandre helt siden da. Fordeom våre besteforeldre levde uten dagens teknologi, tror jeg at du kan være så heldig å finne en som vil gi deg lykke livet ut <3

    19. Irriterer meg grønn over kjærestepar jeg og. Ikke fordi jeg ikke har type selv, men fordi de kjæresteparene jeg ser er så sinnsykt under min standard. Liksom, wtf er det de har funnet seg, da kunne de heller vært singel! Just like me

    20. Klart “ekte kjærlighet” finnes! Og varig kjærlighet også! Mange par har det godt sammen og holder sammen livet ut. Men jeg er enig med deg i at kjærligheten har røffe kår når man lever som du gjør mtp verdier, utseendefokus, være mye pålogget sosiale medier og tilsvarende avlogget real life osv. Gladnyheten er at det kan du endre på hvis du vil! By the way: Syndebukk er en som urettmessig blir tildelt skyld av andre.

    21. Å,kjære vene. Ikke alle lever i en verden der likes og popularitet er det viktigste? Jeg og de venninnene jeg holder meg med kunne ikke brydd seg mer om det. Heller sykt flaut om jeg hadde brydd meg om det. Du må nok logge deg litt av sosiale medier å oppleve itt andre ting her i livet. Voks litt opp, og bli tryggere på deg selv er oppskriften.

    22. For å sei det sånn , du e et catch, det e dårr ingen tvil om. eg lese ikje mye blogg men kver gang eg ser ein artikkel med deg på bildet så må eg bare trykke 😛 du virke som ei snille å flotte jenta.

    23. Det er vondt å se andre være lykkelig, når man ikke har det bra selv ❤; Men i forhold til dette med mobiltelefon/at man alltid et på-så har alle (uavhengig av status og situasjon) godt av å være offline. Alle sosiale medier er en form for ekstern støy. Vi må kunne se en film, spise middag med en venn/kjæreste (gå på do!) uten å sjekke mobilen. Kanskje du kan prøve å gi deg selv timeout fra mobilen selv i første omgang? Gi deg litt ekstra “egentid” med noe du liker godt, om du er ansiktsmaske, film eller henge med familien/venner 🙂 jeg tror at alle minutter vi er til stede og ikke titter i mobilen er ekstremt godt for oss! Jeg merker at jo mer jeg dropper mobilen i perioder, jo bedre føøee jeg meg. Hvorfor snappe fra festen, når man kan eie festen 😂 Hilsen gamla på 33 år 😉

    24. Jeg forstår deg. Her har du noe å pusle med mens du venter på at bitterheten skal fordufte. Du skriver “på lik linje som typ hver eneste annen person”. Ikke bra. Det heter ‘på (lik) linje med’, selv om ingen journalist lenger vet det. Og “typ” er vel enten en skrivefeil for ‘typisk’, eller direkte overflødig? Ellers synes jeg du skriver bra, om kanskje litt for beskjedent.

    25. Skjønner akuratt hva du føler å tenker. Akurattt ute av et 4 år langt forhold selv. Dagene går så utrolig treigt, og hvor enn man ser så er det kjærestepar overalt. Irriterende 😅
      Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, syntes at du er en herlig jente 🙂
      Blir nok bedre ettehvert, vi må bare over den verste kneika før det blir bedre.
      Ha en fin dag 😊

    26. Jeg setter så inderlig pris på disse innleggene her. Ble nylig dumpet selv og det er virkelig en stor trøst i å vite at man ikke er alene. Du hjelper antakeligvis mange med å publisere innlegg som dette, om “the aftermath” av et brudd. Selv kjenner jeg meg godt igjen i det du skriver om at du blir bitter av å se andre lykkelige par. Tusen takk for bloggen din❤️ Håper du publiserer flere slike innlegg

    27. Da møter du bare feil folk! Jeg, kjæresten og en del av mine venner bruker nesten ikke sosiale medier, og jeg er så mye lykkeligere da. Viktig å lære seg å gi litt faen i å måtte dele, vise frem og se hva andre gjør! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg