KJÆRE LESERE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb2 preset

KJÆRE MINE FLOTTE LESERE

Nå har jeg drevet med denne bloggen i snart to år, og jeg har mange lesere som klikker seg inn her hver eneste dag. Dere er faktisk mellom 20-30.000 lesere per dag. Hvor sykt er ikke det? Jeg er så vanvittig takknemlig for hver og en av dere, men det vet dere garantert fra før, så ofte som jeg maser om det – haha. Dere er gull! 

Nå vil ikke jeg at det skal handle om meg, men om dere. Kan ikke dere fortelle meg litt om dere selv? ♥︎

1. Hvem er du, hvor gammel er du?

2. Fortell om deg selv!

3. Din aller største drøm?

Jeg er nysgjerrig på dere! Dere vet jo så mye om meg, så nå har jeg veldig lyst til å bli kjent med dere også. For dere er ikke bare et tall for meg, dere er så vanvittig viktige for meg. Alle de fine ordene dere legger igjen hver eneste dag, støtten.. Jeg har ikke ord. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger dere har vært der når jeg har trengt det og støttet meg gjennom tykt og tynt. Jeg kan ikke påstå at jeg har få venner lengre, jeg har jo mange tusen. For det er nettopp det dere er – vennene mine, som jeg er utrolig glad i! 

Nå er jeg utrolig spent og nysgjerrig på hvem dere er! Fyr løs i kommentarfeltet. ❤️

106 kommentarer
    1. Hei kjære Isabell. Føler din blogg vær dag. Jeg er en ung mamma, som digger bloggen din. Jeg er 18 år, og lever voksen livet. Men uansett klikker jeg vær dag inne for å lese bloggen din. Håper din dag er bra <3

    2. Hei dame på 33år år,forlovet,2 barn på 10 og 7.
      Drømmer om å reise masse, men det må vente en stund til barna blir eldre. Ellers veldig glad i familien min og vennene mine. Bor i trheim og elsker byen min🙂

    3. jeg er 23 år gammel jente og bor i trøndelag sammen med kjæresten min, vi har to katter sammen som heter nemo og doffen. begge er 1 år:)
      jeg er tilkalingsvikar i barnehage. elsker og blogge, synge, være med venner, kjæresten 🙂
      min største drøm, er og svømme med delfiner, dra til austarlia, og leve av bloggen<3

    4. 21 år jente fra Tromsø. Æ e lærling som Barne-Og Ungdomsarbeider, siste året mitt før æ får fagbrev 🙂 Min drøm e å gifte mæ, flytte til Lofoten å kjøpe et stort hvitt hus med 2 barn, kjæresten min og en liten hund å ha en jobb i barnehage 🙂

    5. 20år fra Rana. Liker og shoppe,drikke,spille fotball og kjøre snø scooter. Min drøm er og reise masse og få oppleve masse nytt og spennende er snart ferdig med lærling som Helsefagarbeider.

    6. Jeg er en jente på 15 år , som av personlige grunner ikke ønsker å oppgi navn 🙂
      Jeg leser bloggen din hver dag og jeg leser mange blogger , men syns liksom at det er et eller annet spesielt med din blogg som gjør at jeg er en fast leser! Syns aldri at det er kjedelig å lese av bloggen din!
      Du kommer alltid med så mye bra innhold og jeg føler at du alltid snakker fra hjerterota!
      Jeg har blitt veldig mye mobbet i barndommen , noe jeg fortsatt bærer preg av, mye innblanding av barnevern , ( førte til spiseforsyrrelser og egt bare gjorde barndommen min mye værre) – kanskje det er derfor jeg spesielt fester meg ved din blogg siden jeg vet at du har hatt en tøff barndom? Ivertfall nok om det! – til høsten håper jeg på å komme inn på idrettslinja og videre ta min utdannelse i militæret ! – eller i politiet ! – det er vel egt mine store drømmer i livet å klare dette!
      – Uansett ! vet ikke om dette var så interessant for deg å lese! Jeg ivertfall digger deg Isabel ! Stå på!

    7. Hei fine Isabell <3 jeg heter Jeanette, er 24 år. Jobber i barnehage, trives godt med det:)Det jeg har lyst til er å kjøpe hus/leilighet etterhvert, ha stabil økonomi, og stifte familie:) klem

    8. Jente 26 år gammel. Mamma til to små jenter. Gift. Elsker bloggen din fordi jeg kan relatere meg til mye du er glad i og liker 🙂 lest bloggen din siden du startet den. Håper du bare fortsetter med all din suksess og unner deg lykke. PS: du ble mye kulere etter du ble singel;)!

    9. Jeg er ei jente på 23 år, kommer fra Sandefjord. Og min drøm er å stifte familie og leve lykkelig i alle mine dager. Hvis det å være lykkelig i det hele tatt finnes….

    10. Jeg er Mari og er 17 år gammel. Jeg går det andre året på danselinjen på en videregående skole. Har danset helt siden jeg var ung, og jeg liker de fleste sjangere men min favoritt er nok moderne og jazz. Min største drøm er å kunne leve som profesjonell danser 🙂

    11. Hei jeg er en jente på 14 år som liker å lese bloggen din og jeg er en fast leser vil jeg si. Følger seg på bbloggen din og gjør den gode jobben du gjør. Du bryr de veldi mye om leserne dine og du er mitt idol☺. Min største drøm er å bli tannlege😷 og jeg satser veldig mye på skolen.😄 lykke til videre med bloggen ogjeg digger deg.
      Hilsen en ung fan av deg
      Heia Isabell !!!!!!!!

    12. Hurra for 2 år! Jeg har lest bloggen din siden paradise og digger utviklingen din og bloggen sin! Jeg er ei jente på 26. Jobber som lærer på en barneskole. Har nettopp kjøpt drømmehuset sammen med verdens beste fyr og gleder meg til å flytte inn dit. Min største drøm er vel kanskje å kunne reise og oppleve verden med samboeren min. Det blir liksom ikke så man har råd til så mye reising etter alle hus og – billån er betalt, så en dag håper jeg vi kan oppleve det 🙂

    13. Hei du.
      Jeg bor i Trondheim med sønnen min på 1 år.
      Jeg er lesbisk, og min store drøm er å flytte til en ny by, evt liten bygd, og leve et stabilt og trygt liv med sønnen min.
      Har vært rusmissbruker over halve livet mitt, men er den dag idag rusfri på andre året. Er 25 år 🙂
      Liker egentlig ikke bloggen din, bruker den som tidsfordriv.

    14. Hei isabell! Så gøy at du ønsker å høre frs åss🙂
      Jeg er en jente på 22 år fra finnmark og har en datter på 1 år. Jeg går for øyeblikket skole å håper på å kunne begynne å jobbe ganske snart.
      Min største trøm akkurat nå er at jeg skal klare å elske meg selv for den jeg er! Da tror jeg at alt blir så mye bedre🙂
      Elsker bloggen din, du motiverer meg veldig! Så takk for at du er deg og har denne bloggen! Aldri gi opp og stå på for det du ønsker❤️

    15. Jeg er en jente på 19 som går siste år på vgs. Til høst har jeg søkt meg inn på NIH. Var ikke en stor fan av deg på starten men nå er bloggen din en av de faste få jeg leser. Min største drøm er vel å leve et lykkelig liv og senere få en jobb som jeg virkelig elsker. Stå på vider med bloggingen søte deg!

    16. Jeg er 31 år gammel 🙂 Har kommentert på bloggen din tidligere, da vi begge har hatt en vanskelig og tung barndom. Jeg jobber på ungdomsinstitusjon i barnevernet nå, noe som gir meg mye!
      Min største drøm er å ha ro i hodet mitt, og leve uten å være redd for å “miste alt og alle”.

    17. Jente, 23 år, gift og har to katter 🙂
      Nettopp mistet jobben pga jeg er blitt kronisk syk, så må være mye i ro. Da elsker jeg oppmuntringen jeg får ved å lese bloggen din og andre!
      Drømmer om å en dag bli frisk 🙂

    18. Jeg heter Hege og er ei jente på 21 år. Er utdannet apotektekniker, og jobber i Apotek1. Min største drøm er å bli modell, leve av blogging og reise jorda rundt!

    19. 19 år, fra Vestlandet! Kjøpt hus med min samboer på 24 år sammen med to små kattunger. Lærling som barne og ungdomsarbeider, og tar historie som privatist for å få studiekompetanse slik at jeg kan videre som sykepleier senere. Alltid vert glad i mennesker og elsker å jobbe med både store og små, unge og gamle! Ganske sliten på dette tidspunktet og skulle ønske jeg befant meg et varmt og fint sted der jeg ikke trengte å tenke på noe som helst. Drømmer om et liv sammen med min fine uten noe form for bemkymring økonomisk og stress. Men min aller største drøm denne uken er at Gud eller hvem det nå kan vere, som kan fikse vaskemaskinen vår, som vi ikke har råd til å fikse eller kjøpe ny! Haha! 😀
      Ha en fin kveld.

    20. Mitt navn er Maria! Jeg er 19 år fra Grimstad, men bir nå i Oslo❤ Drømmer nå om å flytte inn i en leilighet med kjæresten min og planlegge en stor ferie sammen med han!

    21. Hei! Æ kjem fra trondheim, e 20 år og har nettopp blitt mamma for første gang, te ei nydelig lita jente 😍 Vart født 1.april faktisk😅 Har også en liten chihuahua, e veldig gla i hunda🐶 Bor på en liten plass utenfor trondheim sammen med typen, førerkort, bil og hus e på plass – så no e vell livet komplett👌Drømme om å få fær på en skikkelig ferie, men akkurat no har vi my anna å bruk peng på.. så den drømmen må utsettes ;p

    22. Jente på 20år fra oslo. Liker og trene og kose meg ute på byen med venner. Eller bare bli kjent med nye. Har også en stor lidenskap for og trene. Jobber fulltid i butikk. Og trives med det. Akuratt nå er min største drøm og dra en tur til maldivene og bare nyte livet noen uker. ❤

    23. Jente på 20 år, flyttet alene til litt utenfor Oslo etter nesten 20 år i samme by. Nå for tiden prøver jeg egentlig bare å få meg venner i min nye by, men hvordan får man seg egentlig venner når man starter helt fra scratch i en ny og ukjent by? Så akkurat nå føler jeg meg fryktelig ensom, og det kan til tider føles helt forferdelig.
      Min aller største drøm er å kunne hjelpe andre mennesker, så jeg har et sterkt ønske å bli oprasjons/ambulanse sykepleier. Er det noe som virkelig gleder meg, så er det å kunne hjelpe andre mennesker (både kjente og ukjente), og vite at de setter pris på det og tar til seg hjelpen. Så jeg er som regel alltid den som ender opp med å bruke flere timer på å gjøre en person glad uansett setting. Jeg gir egentlig mer av meg selv enn jeg burde, og bruker for lite med tid på meg selv.
      Men sånn ellers er jeg en livsglad person, som nesten alltid har et smil på lur. Jeg har fryktelig dårlig humor, så latteren tar lett på. Også er jeg veldig glad i sminke, og blir litt i overkant glad når det er en ny pakke med klær eller sminke i postkassen min ❤️

    24. Jente på 15 år! Digger bloggen din og deg❤ Drømme min når jeg blir stor er merkelig nok å ha et ordentlig “A4” liv. Jeg drømmer om å våkne opp til en god fast jobb, mann og barn❤ loveu!

    25. Jente på 25 år fra Stavanger. Liker å trene og reise med venner/ kjæreste.
      Jobber innen helse. Min største drøm er å reise til Maldivene sammen med min kjære😉

    26. Jeg er en jente på straks 21, har bursdag i april jeg også, den 30. Jeg ønsker egentlig å bli bilmekaniker eller ingeniør av noe slag. Jeg leser bloggen din hver eneste dag, fordi du er en ufattelig oppegående person!

    27. Hei, jeg heter Gadir er fra Irak er 13 år og og bor i Oslo.
      Fritiden min går på blogglesing. Hihi og favoritten Min er denne.!
      Min aller største drøm er å møte deg og det håper jeg at jeg gjør❤
      Jeg er kjempe glad i deg og DIN ALLER BESTE VENN OG FAN❤❤

    28. Hei!
      Jeg heter Malin og er 23 år, kommer fra hamar❤️
      Min drøm er å bli modell og reise over hele verden, jeg elsker å se og oppleve nye ting 😍💥 har også en drøm om å vinne mange penger slik at jeg kan hjelpe mennesker som er fattig og er i nød. <3

    29. Jente på 25 her, kommer fra en liten bygd utenfor Ålesund 🙂 Jeg er alenemamma til Sienna på 3,5 år, og jobber som journalist og forfatter. Min største drøm er akkurat det livet jeg lever i dag; mamma med drømmeyrket, egen leilighet, stasjonsvogn og tre bissevofser på slep (vel, det er igrunn jeg som henger på slep der) 🙂

    30. 13 år fra Oslo
      Liker og spille football henge med venner og ha det gøy😆😆❤. Største drøm er og bli veldig rik og bli sammen med en jeg liker som tror aldri skjer men lov og drømme haha<3

    31. Hei, jente på 25 år her. Egentlig fra Oslo men bor nå i en kort periode på et lite sted noen timer utenfor. Har en sønn på 8 måneder. Å lese bloggen din, se på KUWTK og Beverly Hills housewives er min “guilty pleasure” når jeg får tid. Å gå fra å føle seg fresh og fin hver dag og få tid til mye egenpleie, til å måtte sminke seg i all hu og hast mens småttisen river i sminkekosten er en liten overgang. Så å se og å lese bloggen din har faktisk hjulpet meg mye på den fronten, jeg har på en måte fått utløp av min egen forfengelighet gjennom dere😅😳 Men du er mer enn bare ditt ytre da Isabell, du virker ydmyk, jordnær og oppriktig snill.
      Men tilbake til meg! Jeg er snart ferdig utdannet sykepleier, og drømmen min.. Jeg kunne sagt mye her egentlig, bodd i en insane toppetasje i Dubai hvor jeg cruiser rundt i min Ferrari til eksklusive lunsjdater, eller å ha et hus på stranden i et eller annet eksotisk land hvor jeg drev dykkerkursj når jeg gadd. Jeg vil jo det, det hadde vært mer enn fantastisk. Men helt seriøst så er drømmen min å kunne se tilbake på livet mitt som en gammel dame, og tenke at jeg har gjort andre godt. At jeg har hjulpet og vært der for folk som har trengt det, at de har hatt noen når de ikke har følt at de har noen å gå til/prate til. Det tror jeg er min drøm, at når folk tenker på meg så tenker de på godhet og vennlighet. (Altså ikke bare jobbrelatert da, for å være sykepleier er egentlig ikke min drøm).

    32. Hei! Jeg heter karianne sølverød og er en (snart) 20 år gammel jente 🙂
      Min største drøm er å kunne reise verden rundt.
      Egt ikke så fan av blogger eller noe typisk bloggleser, men klarer ikke la være å klikke meg inn på din 😺😺 stå på

    33. Jeg er en jente på 20 år, både bosatt og studerer i Oslo! Jeg er svært heldig med livet mitt i form av at jeg har en familie som ville gjort alt for meg og en kjæreste jeg (bokstaveligtalt) ønsket meg. Fremtiden er skummel, men jeg har lyst til å utrette noe stort en dag. <3
      Digger deg og bloggen din!

    34. Jente 26 år. Bor i Oslo med samboer.
      Sivil ingeniør i fast jobb.
      Min drøm er å leve et fantastisk liv sammen
      med min flotte samboer!
      Jeg drømmer om en spennende karriere som leder.
      Jeg drømmer om barn og hund og hus ved kysten.
      Jeg drømmer om å reise verden rundt.

    35. 18 år gammel, kommer fra bergen.
      Går vg2 kokk og servitør for øyeblikket og skal ut i lære som insitusjons kokk ved et sykehjem, fikk akkurrat læreplass.
      Min største drøm er å oppdage verden, å reise på plasser jeg ikke har vært på før som hawai og usa osv. Ellers er drømmen min å tjene penger til å senere bo i et lukus hus.
      Stå på videre isabel! Elsker bloggen din❤️

    36. Hei! Jeg heter Hanna er 14 år og kommer fra en plass som heter Levanger (1 time nord for Trondheim.) Livet mitt er for det meste fotball og skole. Jeg bor også på gård og er ei lita bondejente! Min drøm er å spille på fotball-landslaget og spille i utlandet! Ps: Jeg elsker bloggen din<3

    37. Hei Isabell!
      Jeg er en blogger, nettopp startet en ny blogg. Jeg heter Camilla Hegna og er 19 år (blir 20 i oktober). Jeg er ferdig på videregående og der gikk jeg frisør linjen.
      Jeg driver med blogging, jeg håper at jeg en dag kan leve av det! Jeg liker bloggen din utrolig godt <3

    38. Jeg er en dame på 35 år, jeg jobber med psykisk utviklingshemmede. Leser ikke bloggen din fast men er innom titt og ofte.

    39. Hei. Er snart 21 år gammel og min drøm er å bli skuespiller. Den drømmen har jeg hatt lenge nå, men det har alltid vært en frykt for meg å flytte og satse på drømmen min. Men det skal jeg gjøre neste år. 😊

    40. du er så utrolig skjønn ❤❤
      er 20 år fra stavanger og studerer for å bli lærer.
      drømmen min er å en dag få møte deg. Du virker som du har en utrolig utstråling og omsorgsfull personlighet. Alle burde hatt en som deg i livet, Isabel.

    41. Åh, du er så fin og omtenksom!
      Jeg er en jente på 22, bosatt i Bergen og studerer interkulturell pedagogikk. Dvs opplæring for barn med annet morsmål og kulturell tilhørighet enn norsk. Neste steg er master i barnevern så jeg kan jobbe med enslige mindreårige asylsøkere!
      Mine drømmer er å reise verden rundt, og å gjøre en forskjell for andre som trenger det. 🙂

    42. Jeg er 18 år er fra Kristiansand eeelsker bloggen til isabel. Min største drlmm er å bli en veldig god lærer 💕💕💕💕💕💕💕💕❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😚😚😚😚😚😍😍😍😍😍😍😜😜😜😜😜😜😝😝😝😝💞💞💞💓💓💓💘💘💘💝💝💝💗💗💗💖💖💖

    43. Hei Isabel,
      Jeg er en jente på 22 som studerer finans. Er ferdig med masteren til neste år, og da drømmer jeg i første omgang om en bra jobb med reising og $weet lønn.
      Din blogg er den eneste jeg leser, og jeg har fulgt deg fast siden du var med på paradise. Vi lever veldig ulike liv og fokuserer på ganske forskjellige ting, men samtidig synes jeg du virker lik meg på mange områder. Tror det er derfor akkurat din blogg fenger meg, og den har spesielt bidratt til at jeg har innsett at suksess kan oppnås på flere måter. Digger når folk står på, er seg selv og velger den veien i livet som er rett for DEM, ikke bare følger en forventet eller påtvunget retning. I mine øyne er dette suksess og å være “sann mot seg selv” haha, og du gjør dette med stil. Dessverre ser man i dag en lei tendens til at folk må ha høy utdanning, være samfunnsengasjert og politisk korrekt for å få max respekt. Men kom igjen a, hva er egentlig “korrekt” og hva er samfunnet uten mangfold?
      Håper du har det bra, god klem

    44. Jente på 28 år som er fra en liten plass ikke langt der du er fra. 🙂
      Jobber i oljebransjen og pendler hver uke til Oslo.
      Drømmer om å oppleve så mye som mulig av verden, få meg min egen lille familie og gjøre det godt i jobbsammenheng. 🙂

    45. Hei.
      Klikker meg inn på bloggen din hver dag!
      Jeg er 20 år gammel, student og artist.
      Bor i Oslo med kjæresten min. Elsker musikk. Stresser med eksamen.
      Drøm: Slutt på krig, sult, sykdom og global oppvarming.

    46. Hej Isabell,
      Jsg är en jente från Stockholm – Sverige. Jag läser din blogg nästan varje dag. Tycker du skriver intressanta saker och tipsar om bra saker. 💜Tycker du är inspirerade och duktig på det du gör. 👏🏽😊
      Jag älskar mode och skor 😍.
      Allt gott,
      Hevi

    47. 22 år gammel (23 i år) fra Bergen som driver med hest, har katter og hund, drømmen er vel å kunne leve av bloggen, men det er jo selvfølgelig ikke lett, i tillegg å kunne hjelpe dyr i lidelser der ute, kunne snakke høyt om det og at andre skal lytte.

    48. Hei Isabell <3
      Jeg er en jente på 16 år, kommer fra Bergen drømmer om og bli barnevernspedagog<3

    49. Du kan jo bare lese blogg viss du vil vite ting om folk😂
      Og trur neppe du bryr deg om hva folk sier her

    50. 20 år gammel mann fra Oslo
      Studerer for å bli gymlærer
      Min store drøm er å gifte meg med deg og bli modell

    51. Hei Isabell! Er 24 år og oppvokst i Stavanger, bosatt på Klepp for øyeblikket. Er student på heltid og jobber ved siden av. Det er en stressende hverdag! Nå for tiden nærmer det seg eksamener og da blir det mye lesing og nedprioriteringer av alle andre gøyale ting. Sånn ellers er jeg glad i dyr og elsker å bo på jæren. Fineste plassen!! Foruten at det lukter møkk nå på våren, haha.
      Min største drøm er å gifte meg med drømmemannen (som jeg allerede har kapret!), stifte familie og kanskje flytte til utlandet for å utforske verden. Vi lever jo bare en gang! 😊 Klem!

    52. Hej Isabel.
      Jeg hedder Nina og er fra Danmark. Jeg har fulgt dig siden du var med i paradiset, og syns du virker som en skøn og alsidig pige.
      Jeg bor alene med mine børn, og har en sød kæreste.
      Jeg er funktionel døvblind, så for mig er det super vigtigt at rejse og opleve en masse før jeg blir helt blind. Jeg nyder livet med mine kære. Og jeg håber du gør det samme…
      Du er sej.
      Kærlig hilsen Nina.

    53. Æ heite Kristina, 24 år og bor i Nord-Norge 🙂
      Min aller største drøm e og få det bra om nån år sånn at æ også kan leve som alle andre menneska gjør 🙂
      Æ har ei rasekatt som æ elske vanvittig høyt 🙂
      Alt som har me mobila og duppedingsa betyr mye før mæ 🙂 Kunne ikje levd uten.
      Æ læs bloggen din vær dag og syns du e en fantastisk pærson som æ har løst og bli kjent me i virkeligheta 🙂
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    54. Jeg er 20 snart 21 år gammel jente fra Bærum som studerer fashion business i LA. Største drømmen min er å bli blogger/instagrammer eller skuespiller (hehe). Leser bloggen din hver dag og sjekker like ofte som jeg leser nyheter 🙂 Si ifra om du skal turen til LA, det er masse bra utesteder her!

    55. 20år gammel jente fra Kolbotn utenfor Oslo.
      Har et friår nå hvor jeg jobber, men skal begynne på skole til høsten!
      Min største drøm er å gifte meg og stifte en familie.

    56. Hei, jeg er ei jente på 22 år som bor i Trondheim. Livet mitt handler om skole, kjæreste, familie og venner og mine to kattepuser.
      Min største drøm er og bli dyrlege eller kirurg. egentlig vil jeg bare bli pop stjerne så slipper jeg skole haha (er litt skolelei).
      Dropper innom bloggen din i blant og det er alltid noe spennende å lese 🙂 synes også det er veldig koselig at du bryr deg så mye om leserne dine at du spør litt om oss, for det er det ikke mange som gjør tror jeg. Ønsker deg alt vel og stå på videre, det fortjener du 🙂

    57. Jeg heter Malin, og er snart 19 år.
      Jeg kommer fra en liten plass utenfor Trondheim. Bor sammen med kjæresten min, og vi har en hund og en katt.
      Jeg drømmer om å være min egen sjef slik som du. Jeg har blogget i ganske mange år nå, dessverre ikke på samme blogg. Jeg har hatt en “bloggerdrøm” helt siden jeg vart 8/9 år, så dette er noe jeg virkelig drømmer om. Digger bloggen din, og du gir meg motivasjon!

    58. 16 år gammel jente fra Tønsberg, drømmer om å finne fine mennesker i livet jeg kan føle meg trygg på.

    59. 17 år gammel fra bærum, leser bloggen din fordi du er mitt fashion ikon.
      Største drøm er å bli modell og skuespiller

    60. Hei:)
      Er ei 24 år gammel dame fra Trøndelag
      Er gift og har en sønn på straks 3 år, har også en bonussønn på 7år:)
      Jobber i en klesbutikk og elsker jobben min:)
      Min drøm: kunne skrevet ganske langt her men skal gjøre d kort.. Har meget dårlig selvtillit og får alltid en tåre i øyekroken når jeg ser meg i speilet. Har gått opp 10kg siste to årene. Så min drøm er å gå ned i vekt og få tilbake selvtilliten min..men jeg sliter 🙁

    61. Jeg er 19 år fra Stavanger. Studerer for øyeblikket medisin ved UIB. Elsker mennesker, og gleder meg veldig mye til å endelig bli lege!

    62. Hei!
      Jeg heter Sandra og jeg er 20 år gammel. Bor i Bergen og går påbygg for å så gå barnehagelærer på høyskolen til høsten. Utenom det så er min største hobby og passion sminke, og min sørste drøm er å bli en kjent youtuber og makeup artist her i Bergen/Norge.

    63. Hei!
      Jeg er en jente på 20 år fra Stavanger, men har nå bodd i Stockholm med min svenske kjæreste i 2 år. 🙂

    64. Hej!
      Jag är en jente på 23 år ( blir 24 år imorgon) och har bott i Oslo i 3 1/2 år. Jag och käresten har precis köpt oss en topplägenhet här i byen. Gleder meg till inflytt i sommar!
      Min dröm är att skaffa en fin familje. Men först gå färdigt ekonomiprogrammet på HiOA och resa ännu mera. Drömmer även om att kunna tjäna pengar på bloggen min.. Du gör ett väldigt bra jobb med din blogg Isabel! Läser den varje dag:)

    65. Jeg er 18 år, bor en halvtime unna Lillestrøm og er utrolig interessert i mote, skjønnhet og sosiale medier. Min største drøm er å være sammen med min nåværende kjæreste for alltid, være lykkelig livet ut og ha blogg som jobb. Sistnevnte satser jeg på så fort jeg har kommet meg gjennom videregående for jeg har ikke guts nok til å starte med noe som ikke er vanlig her i bygda, da hadde jodel sprengt av navnet mitt for å si det sånn hahah, uansett hvor patetisk det er å bry seg om! I mellomtiden er det gøy å lese bloggen din å drømme seg bort i en annens liv av og til! Stå på Isabel, du er en så utrolig likendes jente og du er sååå utrolig good-looking!!

    66. Hei! Lese bloggen din kver dag! Digge personliheten din å suns du e skampene!! Men har alltid lurt på en ting, heilt siden du va me i ph faktisk.
      Ka land e du opprinnelig fra? å e du født så muslim?

    67. 16, fra det glade Sørlandet 🙌🏼 elsker å ta bilder, skrive også er jeg ganske glad i å ligge i senga hele dagen og se på serier 😅 Har en drøm om å kunne ta bilder, bilder med en mening bak – men generelt også bare portrett. Jeg har også lyst å skrive, skrive med en mulighet til å hjelpe andre. Har et hjerte som ikke tåler å se andre lei seg, og blir sint om noen oppfører seg urettferdig. Vil at folk skal se hvor viktige de er, og at de betyr noe for de rundt seg – uansett hvordan situasjon de er i.
      Vil tilføye at jeg liker bloggen din veldig godt, du formidler deg bra og jeg liker godt hvordan du velger å dele innleggene dine. Ikke mist motet, stå på – jeg heier på deg

    68. Hei jeg bor i Volda i møre og Romsdal. Jeg er 16 år og min største drøm er å jobbe med barn som har problemer eller jobbe med asylsøkere. Bloggen din e så bra du inspirer meg sykt å du er mitt største idol

    69. To uker til jeg er 20 år (skrytepave) og er fra Stavanger (stavængår). Største drøm er å være den aller beste versjonen av meg selv.

    70. Jeg er ei 13 år gammel jente som elsker dyr og sport. Jeg har en hund som snart er 1 år gammel.
      Jeg går på håndball, og drømmer om å bli håndballproff ☺️
      Leser bloggen din vær dag, og elsker den 😘

    71. 27 år gammel alenemor.
      Drømmen min er å bli spesialpedagog.
      Nå mangler jeg 1 år før drømmen er
      Realisert og mastergraden fullført😁

    72. Jeg er en jente på 21 år som er ifra Stavanger :-), jeg begynte å lese bloggen din fast når jeg leste at du hadde vært i hybelringen under bv å visste hvem Aida var 🙂 For det har jeg å 🙂 🙂 min største drøm er å.være lykkelig

    73. Heter Helene, er snart 21 år gammel og kommer fra stavanger.
      Har egentlig ingen store drømmer, men hadde vert greit å funnet ut hva jeg skal gjøre med livet. Har lyst til å begynne å studere, vet bare ikke hva..

    74. Jeg er en 17 år gammel jente som kommer i fra Nordland. Min største drøm er ikke noe drømmejobb, noe drømmemann, noe drømmehus eller noe jeg ikke behøver for jeg har det jeg trenger og jeg klarer meg. Min største drøm her i verden er verdensfred som punkt 1, for min største drøm kommer i punkter og er ikke et enkelt ønske. Jeg ønsker at ingen mennesker skal behøve lide, at ingen skal trenge leve i krig eller flykte fra sitt eget land og familie på grunn av uro. Jeg drømmer om at mennesker i fattige land ikke skal behøve bruke livet sitt på å lage klær for klesmerker og få så vidt noe for det. Jeg drømmer om at hvert barn skal få utdanning, og at ingen skal bli mobbet mer. Jeg drømmer om at ingen skal bli dømt ut i fra hudfarge ? religion ? livshistorie og rikdom. Jeg drømmer om en verden hvor man ikke trenger bekymre seg for å bli kidnappet, voldtatt, banket opp, hakket ned på eller føle seg utrygg. Jeg drømmer om at ingen jenter eller gutter skal trenge føle seg usikker på seg selv og at alle skal ha det bra i sin egen kropp. Og jeg ønsker at blader, sosiale medier og mennesker skal slutte ødelegge hverandre sitt selvbildet. Punkt 2 som står mitt hjerte nært er at jeg drømmer om at dyremishandling skal ta slutt, pelsfarmer skal ta slutt og alt som dyr måtte lide av. Jeg ønsker at mennesker ikke skal få bestemme om det eller det dyret skal måttet dø, og at pelsen til dyrene ikke skal bli torturert av dem slik at vi skal få fine jakker. Jeg ønsker at dyr verden over skal føle seg trygge, og ha gode eiere. Jeg ønsker at vi skal få slutt på pelsfarmer, for trenger vi pelsen til det dyret? Nei. Det finnes så mange måter man kan få varme om vinteren som ikke går utover et dyrs liv. Jeg drømmer om en verden hvor ingen er onde, alle er snille mot hverandre og ingen trenger lide i verden. For det er så mange som lider her i verden, dyr som mennesker. Jeg ønsker meg masse i livet mitt, men jeg kan ikke si at min største drøm her i verden er en jobb eller en hus, noe som har med meg å gjøre i det hele tatt. Jeg bor i et bra land, har en familie og tak over hodet, en herlig kjæreste og mat på bordet. Jeg ønsker at alle skal ha det bra. Så klart er dette noe som ikke kommer til å skje over natten og jeg er usikker på om verden noen gang kan bli så her fin. Men en drøm er en drøm, og jeg skal hvert fall være med på å gjøre verden bedre, ikke verre.

    75. Hei Isabell.
      Jeg heter Ine og fylte 23 år i går.
      Jobber som hjelpepleier å min største drøm er å
      Kunne dra til utlandet å hjelpe mennesker som trenger det:)

    76. Hei, Isabel😊.
      Jeg heter Minahil, er 24 år og kommer fra Pakistan er gift med en mann som er lege. Er selv lege og har 4 barn på 6 år, 4 år, 2 år & 1 uke👍🏻😊
      Lever et lykkelig liv og elsker livet akkurat nå. Leser bloggen din daglig før jeg legger meg. Synes du er tøff, men verden vet ikke om hans side av saken. Akkurat som det trekantdrama. Men stå på din lille tøffing, synes du er skikkelig sterk. Lykke til videre😊.

    77. Hei Isabel!
      Jeg heter Lene og kommer fra Bergen. Er 19 år gammel og bor sammen med mine foreldre og hunden min Luna + foreldrene mine sin hund Lotta. Har 2 søsken på 23 og 26. Drømmen min er å kunne jobbe med dyr eller barn. Har for øyeblikket friår ettersom jeg ikke vet helt hvilken retning jeg vil ta i livet. Ønsker å kunne reise litt før jeg starter på utdanning, men pengene strekker ikke til. Drømmer også om et dramafritt liv uten en eks som konstant skal påminne meg om at han fortsatt fins og en eks-bestevenninne som suger bajskorv.
      Ellers synes jeg bloggen din er underholdende, og liker å lese den når jeg har tid 🙂
      PS: Han kommer krypende tilbake snart, bare å vente så skal du se hahah. Ekstra gøy er det da å kunne bevise at man ikke lar drittfolk få ha en plass i livet vårt.

    78. hey!! Jeg er din navnesøster Isabell 😉
      Jeg er 20 år – snart 21, og kommer fra Sørlandet.
      For øyeblikket ligger jeg på et hostel i Brasil, og må selvfølgelig inn å titte på bloggen din når jeg har tid og wifi. Har snart vært på reisefot i 5 mnd med min kjæreste, gjennom Asia, Australia, Fiji, USA og sør amerika. Hver dag skjer det noe nytt, og når jeg først slapper av tar jeg ofte turen innom bloggen din!
      Min største drøm må jo være å leve av å reise. Har blitt totalt bitt av reisebasillen etter 5 mnd på reisefot. Tenk å bare kunne reise fra land til land og tjene penger via promotering osv. Absolutt noe for meg. Men tror neppe det skjer 😅 Sosionom studie venter til høsten og rutiner og realiteten venter om ett par uker…
      Stå på ❤️

    79. Hei hei Isabel. Jeg er en ung dame som drømmer om og bli veeeldig rik så jeg kan reise jorda rundt, leve et herlig, spennende liv i all tid fremover. Elsker og handle klær, sko, ting, makeup. Elsker frisørtimer, hudpleie og alt som har med varme gode land og gjøre. Så derfor er din blogg perfekt!! Skal til Sør-Amerika en dag:-) ser for meg et liv på den franske rivieraen i fremtiden en gang. Og så håper jeg at det blir slutt på krigen i verden, så spesielt barna slipper og lide. Og at IS blir utrydet og kvinner får det bra i alle land:-)

    80. Hey! Jeg er en snart 18 år gammel jente fra Bergen! Her går jeg på vgs trener (elsker virkelig å trene), gå i fjellet også jobber jeg. Min største drøm er å bli utdannet lege også videre utdanne meg til enten hjertespesialist eller cardiokirurg. Jeg har utrolig lyst å kunne reise vis rødekors å hjelpe til med medisinsk hjelp!! Også har jeg en stor drøm om å komme inn i Forsvaret og helst Jegertroppen! Instaen min er Tialunde! Jeg elsker bloggen din og er hele tiden innpå for å få inspirasjon til klær osv, digger deg<3

    81. Er en jente på 21 år, snart 22, og kommer fra Oslo. Snart ferdig med 2 året på lærerutdanningen og har 3 år igjen av utdanningen. Og som en del av utdanningen skal jeg ta utveksling høsten 2017 til Storbritannia i ett semester. Jeg ønsker å reise verden rundt.

    82. Heter Aria, er 23 og kommer fra Oslo. Drømmer om å reise rundt å oppleve verden. Er utdannet sykepleier og har veldig lyst til å jobbe i utlandet, kanskje i krigsherjede land eller med flyktninger. Har lest bloggen din en god stund, og er utrolig gøy å se hvordan du forandrer deg. Det siste året har innleggene blitt mer personlig og private, og vi lesere har kommet under huden på Isabel. Jeg vet det krever mye av en å dele sine innerste tanker og følelser, men jeg tror du inspirerer mange og får folk til å føle seg mindre alene❤ Stå på!

    83. Hei jeg heter Tuva og er 14 år. Jeg bor i finnmark og på fritiden driver jeg med håndball og styrketrening. Jeg drømmer om å starte mitt eget firma. Jeg leser bloggen din hver dag <3

    84. Hei!
      Jeg er en 15 år gammel jente fra Bergen. Jeg elsker musikk så det å synge er noe jeg har holdt på med hele livet. Derfor er min aller største drøm å bli musiker/Sanger. Om jeg ikke blir akkurat det har jeg lyst til å bli noe annet innenfor samme bransjen. Jeg elsker også å reise & oppleve nye steder, så håper også det er mange muligheter for i framtiden.
      <33 Digger bloggen btw

    85. Kim(Jente) 25 år fra Oslo.
      Håper på skoleplass til høsten.
      Ellers så er life goal å være lykkelig, god helse, finne en god mann og stifte familie.
      Kanskje kjedelig, men etter mye kaos rundt meg i oppveksten frister det med et litt rolig A4 liv.
      I mellomtiden er jeg med venner, familie, fester og ja.. det vanlige 🙂

    86. Jeg heter Janne, jeg er 26 år og kommer fra en liten by på Sørlandet. Jeg har bodd i Stavanger de siste årene. Min største drøm er å si opp jobben og livet mitt i Norge for en periode og reise verden rundt på ubestemt tid, og det er akkurat det jeg nettopp har gjort og driver med den dag i dag 😀 Jobber man hardt nok kan man oppnå akkurat det man vil, akkurat slik som deg <3 Stor klem!

    87. er 17. min drøm er at ting skal bli bra i fremtiden. og finne en skjele venn som virkelig kan forså meg.jeg er som deg at jeg er ekstemt følsom. på godt og vondt. viss jeg først blir glad eller er glad i noen er jeg verdeens lykligste. og er i 100. da gjør jeg virklig alt for den person. men også motsatt, blir jeg først såret, blir jeg virlig søret. og det er drit. føler at ingen nesten setter pris at man er en god venn. jo hyggeligere man er jo mer drit og dråligere behandeler de deg tilbake. isabell du virker som en utrolig snill person, og ønsket jeg hadde en venn som deg !! stå på. klem

    88. Æ e en 18 år gammel jente som bor I Trondheim. Æ har planer om å
      Bo her egentlig resten av live mest sannsynlig. Æ e forlova 🙂 Æ har no tatt et friår. Å æ ska bynn på skole te høsten. Da ska æ bli bilmekaniker. Æ drømme egentlig ikke om så my. Æ har egentlig fått gjort det meste no i friåre mitt. Men så klart min største drøm e å dra te California 🙂

    89. Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som drømmer om å leve et godt liv, tjene masse penger, reise verden rundt, o hjelpe andre! Jeg vil se tilbake på livet mitt og tenke “godt jobba!”
      Elsker bloggen din, og har lest den i snart 2 år 🙂

    90. Hei Isabell! Jeg er kanskje litt sen, men kommenterer her anyways 😀
      1. Hvem er du, hvor gammel er du?
      Mitt navn er Amalie, jeg er en 20 år gammel jente som opprinnelig kommer fra norges nordligste by, men har bodd litt rundt i Norge gjennom livet.
      2. Fortell om deg selv!
      Jeg elsker alt som har fra shopping, til gaming og gjøre. For lyeblikket er jeg Lærling innen IT, men er ferdig til sommeren. For øyeblikket i et avstandsforhold på snart 2 år, men flytter sammen til sommeren.
      3. Din aller største drøm?
      Er nok å kunne leve av noe som jeg liker ganske godt, en hobby som gaming/streaming eller blogging 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg