DETTE KLIKKET JEG HJEM!

affiliateslenker

Jeg la ut på snapchat (isabelSraad, heter jeg!) at jeg shoppet på Nelly, og da var det veldig mange som etterspurte et eget innlegg på bloggen hvor jeg viste frem innkjøpet – so here you go! Ja, jeg er i ferd med å oppdatere vår-garderoben altså. Det merkes kanskje, haha. Lyse, delikate farger er hva som står sentralt hos meg når jeg kjøper klær for tiden. Elskeeer lyserosa! Synes jeg ser så mye brunere ut iført den fargen. Det er ikke akkurat en dårlig ting! 😉

Her er innkjøpet!


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. Bikinitopp HER – truse HER

1. Bikinitopp HER – truse HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER (har denne i hvit, så fin!) / 2. HER / 3. HER 

___

Nå gleder jeg meg til jeg mottar bestillingen!

25 kommentarer
    1. Her var det masse fint. Digger spesielt den lyserosa bikinien, den grønne kjolen og den nude buksen med vid fasong. Skjønner godt at du gleder deg til og motta alt det herlige der. Og alt passer både til deg, og sommeren:-)

    2. Ååååå så fiiine ting, gleder meg til å se hvordan du styler de forskjellige plaggene! Ellllskerelskerelsker å se innkjøpene dine

    3. Vakre snuppelura, nå er du litt for tynn. Skjønner det ikke er lett å få i seg nok mat med alle tankene. Må ta vare på deg selv ☺️

    4. Jeg forstår at du kjøper mye og at du sier du unner deg det.du tjener godt osv.Men det er veldig mange unge i dag på din alder som ikke har god råd,faktisk mange som er direkte fattig.Mange lever kun på penger fra NAV av ulike grunner.Dette er jenter på din alder som leser bloggen din.Mener ikke at du ikke skal sjoppe men dette og alle andre gangene er direkte ufint.Du sier du har vert fattig selv.Da synes jeg du burde tenke deg om nå hva du i så og si alle innlegg legger ut linker til ulike ting.Du må skrive om andre ting enn utseende og klær.Vet du har vært personlig og men all denne handlingen av det ene og det andre har. gått for langt for lenge siden. Du blir ikke lykkelig av det.Tryggheten må du finne i deg selv. Det er mange gode steder å få hjelp til det.Det vil bli din viktigste invistering i livet. Lykke til.hilsen mor med voksne barn.

    5. Elsker slike innlegg! Mye fint!
      Og du over som sier at hun er for tynn og må spise mer; sier du til de med noen kg ekstra at de må slanke seg? Det går for det samme, og det er faktisk veldig sårende.

    6. Til Ruth over: Isabel tjener en viss prosent av salgene av plagg hun linker til… Så selv om du ikke er sponset av Nelly, tjener du vel nesten penger på å shoppe fra Nelly, eller hva Isabel?

    7. Sa vel strengt tatt at jeg skjønte det var vanskelig å få i seg nok mat og at hun måtte ta vare på seg selv. Nå har hun vært gjennom en tøff periode og trenger å ta vare på seg selv på alle måter. Er ikke snakk om å såre. Generasjon Krenk er på plass skjønner jeg.

    8. Helt riktig Silje. Det er like ufint og si at nå er du altfor tynn som at du er altfor tykk. Dessuten så er Isabel normalvektig i forhold til både kroppsbyggningen og høyden sin. Perfekt er hun.

    9. Ruth: så du lærer barna dine at alle andre har ansvar hvis de lar seg bli påvirket negativt av alt mulig her i verden?
      Good parenting.
      Man har ansvar for seg selv. Lar man seg påvirke, er det ens egen mangel på selvrespekt og selvverd som er problemet. Og dette er fordi foreldre, samfunnet og staten oppdrar oss til å tro at vi ikke er noe bedre enn andre. Barna vokser opp svake, uten ryggrad og bein i nesa. Uten individualitet, stolthet og selvtillitt. Gudene forby at de som er flinkere enn andre skal belønnes – de skal dras ned i søla (sosialisme og altruisme).
      Den dagen folk klarer å tenke på seg selv og søke sin egen lykke uten å dra andre ned og skylde på andre for sine egne dårlige holdninger og valg, bare da vil alt mulig “press” forsvinne. Du, Ruth, er med på å skape dette presset, ved hele tiden å insistere på at unge kan påvirkes negativt av alt. Du insisterer på at alt kan tas i negativ forstand, og at andre kan få en elendig tilværelse av å lese om at andre har det bedre. Barna gjenspeiler deg. Du blir påvirket negativt av at andre er penere, har mer penger. Du er misunnelig. Dette lærer du, bevisst eller ubevisst til dine barn.
      Lær barna dine at de ikke er verdens beste i alt, for det er komplett umulig. Men, de er bra nok. De fortjener lykke, de fortjener å ha det bra med seg selv. Og lær dem at mennesker som er dårlige, er mennesker man ikke behøver å bry seg om, faktisk. Virkeligheten er det den er. Skal du ta kampen om å forsøke å presse alle mulige meninger, holdninger og handlinger som ikke faller inn under den politisk korrekte bobla (for folk kan jo støtes av alt i dag), så har du allerede tapt. For du har verken rett eller mulighet til å forandre andre mennesker. Du kan kun forandre egne holdninger, og forme dine barns holdninger.
      Om flertallet hadde klart dette, i stedet for å skulle presse andre ned og undertrykke andres meninger og levevis, så ville det som sagt blitt slutt på “press”. For ingen vil bry seg lenger, alle er sin egen herre, sitt eget individ, med sin unike karakter. Og vil således endelig akseptere at andre også er unike.
      Ironisk er det også at du kommenterer i kategorien “tenk på alle som”, og legger ansvaret på Isabel for at noen kan ta hennes økonomiske velstand negativt, samtidig som du fraskriver deg selv ansvaret for dine egne og dine barns holdninger til det dere leser og opplever.

    10. Til du over her som sier det er ufint å legge ut hva hun kjøper med tanke på fattige; jeg har samboer og ett barn, vi lever med lite penger siden begge driver å utdanner seg. Har så vidt råd til å klare oss fra mnd til mnd og av å til ikke det en gang. Er vell sånne som meg du mener skal bli lei seg av å se dette? Jeg bir hvertfall ikke det, unner Isabell alt hun har lyst på og hun fortjener det når dette er penger hun har jobbet hardt for å tjent helt selv. Må vell være sjalusi når sånne som deg mener noe annet.. Synes også det er super inspo hun legger ut til de gangene jeg faktisk har noen kr til overs og kan unne meg noe:) ikke hør på disse kommentarene isabell, legg ut det du vil og kjøp deg det du vil, du har jo råa til det og lyst på det så hvorfor skulle du ikke? 🙂

    11. Kanskje du kunne kjøre en giveaway til dine kjære lesere som ikke har så god råd som deg 🙂 ikke at jeg trenger det, men alle unge jentene som ser opp til deg å ønsker de klærne du har på deg 🙂

    12. Hvor er den rosa Rihanna buksa? Er den utsolgt siden du ikke linker til den også? Men den finnes jo ikke på siden i det hele tatt, selv ikke som utsolgt, og det pleier det vel? Veldig merkelig..

    13. Har det noen gang hendt at du har handla samme ting flere ganger ? Du kan da umulig ha styringa på hva du faktisk har kjøpt og ikke kjøpt lenger 😅😅

    14. Kan du ikke vise antrekkene på? Såå mye kjekkere innlegg når vi faktisk får se det du kjøper vist på deg selv:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg