JEG VIL IKKE HA DETTE DRAMAET

Processed with VSCO with a5 preset

Da var det offisielt helg, også for meg! Jeg har flydd rundt på ulike ærender i hele dag, i tillegg til å hatt en shoot. Hva skjer egentlig med at det plutselig begynte å sludde tidligere i dag? Det er jo bare det sjukeste, haha. Dette været altså, jeg kommer aldri til å forstå meg på det. Da jeg gikk hjemmefra tok jeg i bruk solbrillene da solen tittet frem, men da jeg var ferdig på postkontoret var det plutselig vinter, mørkt og kaldt. YAY!

Jeg hadde en super morsom kveld i går med en fantastisk gjeng. Vi samlet oss hos meg hvor vi skravlet hull i huet på hverandre i et par timer, før vi tok turen videre. Åh, jeg kjente at jeg virkelig storkoste meg fra start til slutt. Nå for tiden merker jeg hvor deilig det er å ha et nærmest drama-fritt liv. Jeg har blitt mye flinkere til å sile bort alt det negative, og ikke la negativitet påvirke meg i like stor grad som før. Da jeg var yngre hadde jeg så og si kun guttevenner, da jeg helt seriøst fikk jentenes drama opp i halsen hver eneste gang jeg prøvde å omgås med de. Misforstå meg ikke, for jeg vet at gutter kan være like drama seekers som jenter, men der jeg vokste opp var det ikke sånn. Plutselig endret livet mitt seg drastisk og jeg ble en offentlig person, som fører med seg veldig mye forskjellig. En stor del av kaken må definitivt være rykter, sladder og falskhet. Det var nok veldig lett å trigge meg tidligere, men endelig føler jeg at jeg har klart å mestre den biten. Herlighet så mye bedre hverdagen er uten all den støyen! Jeg ønsker ikke å ha noe som helst drama som en del av livet mitt overhodet lengre.

Processed with VSCO with a5 preset

I kveld vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. Planen var egentlig å spise med en venninne, men ettersom jeg var nødt til å rekke x antall ærender, rakk jeg ikke det. Og nå sitter jeg her, rastløs og giret på å få noe ut av denne fredagskvelden. Vi får se hva jeg finner på, men først skal jeg henge opp klærne som ligger i vaskemaskinen og åpne pakken jeg akkurat hentet. Dette er definitivt den største bestillingen jeg har gjort hos Nelly, så get ready for mange kule antrekk fremover!

Jeg ønsker dere en fortreffelig kveld videre, så snakkes vi snart. Klem!

22 kommentarer
    1. Du sier du ikke bruker ett antrekk flere ganger. Hvorfor da vaske klærne? Du kommer jo ikke til å bruke de uannsett?

    2. Ja kaja over her..det samme tenkte jeg også..veldig rart det med Isabel..så håper du kan forklare oss det med at du sier du bruker klærne bare engang, men at du vasker klær som oss andre..

    3. Kaja… du vet at det er forskjell på antrekk og plagg? Hvis ikke så kan du jo kanskje hellers vurdere å bruke kvelden på å utvide hjernekapasiteten din fremfor å komme med en slik ubrukelig kommentar 🙂
      Håper kvelden din blir awesome Isabel! 🙂

    4. åh det er så lite miljøvennlig å bestille nye klær hele tiden. men det kommer du nok til å få forståelse for senere i livet – forhåpentligvis

    5. Du som ikke vil ha drama i livet ditt… Men å legge ut om abort, paradise og brudd gjør du. Gir ikke meniing.

    6. Heihei! Dei var så sjukt fine dei kvite sneaker skoene du la ut på snap i ei eske, kan du skrive kor dei er ifra? 🙂

    7. Heii! Jeg bare lurte på en ting. Siden du nevnte for litt siden at du skal på matlagingskurs siden du ikke klarer lage mat. Hvorfor heller ikke få hjelp av moren din, siden henne er så flink til å lage mat? Hadde faktisk vært veldig morsomt å lage en video av deg som lærer lage mat av moren din.🙊

    8. Haater drama…
      Må si de nye vippene dine er råe! Elsker wolum vipper selv, det negative er at man blir avhengig (hvertfall som student)
      Kos deg masse i helgen <3

    9. Kanskje gutter ikke er drana men åssen klarte du å være med den uten sex og bli kasta vekk?
      Di fleste gutter jeg har vært borti ville bare ha sex delen
      Er ikke akkurat bedre det

    10. Ett spørsmål 😀 Det ser ut til at du kjøper ekstreme mengder klær, opptil flere ganger i uken. Skulle gjerne gjort det selv, men vet søren ikke hvor jeg skulle gjort av disse mengdene med klær. Så hva er trikset? Er det noe inn og noe ut, eller har du et gedigent walk inn som stadig har plass til litt til? 😅

    11. Lol kl 02.09, det er jo mange gutter/menn som vil være venn med jenter uten at det må være noe sex innblandet. Jeg har mange guttevenner og vi har vært venner i 10-15 år. PS. Du kan ikke se på de guttene som venner om det eneste de vil er å bare vil ligge med deg..

    12. Hei, jeg lurte på noe angående nese operasjonen din, jeg skal til Istanbul i sommeren og vurderer å operere nesa mi der. Men jeg er jævlig redd tilfelle jeg havner hos en uerfaren eller dårlig kirurg. Hadde vært stort til hjelp om du kunne skrive litt om stedet eller kirurgen din. Eller bare kopiere og lime linken til settsiden deres, så kunne jeg bare tatt en titt. Jeg har neseformen som du hadde får, og jeg synes du har fått veldig fin nese. Vurdere kanskje å gjøre det der du gjorde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg