DATENIGHT









DATENIGHT WITH MUMMY + SISSY

Gårskvelden var så utrolig hyggelig! Jeg inviterte med mamma og storesøster på en aldri så liten datenight på Asia på Aker Brygge. Vi satt ute på uteserveringen mens solen skinte, frem til den gikk ned. Vi nøt god mat, drikke og selvfølgelig litt vin. Fun fact: dette er første gangen jeg “vorser” med mamma. Jeg skulle nemlig møte noen venner rett etterpå, så da hadde jeg ikke annet valg enn å starte mens vi satt på middagen. Vanligvis liker jeg ikke at mamma skal se meg beruset – haha. Hun liker ikke alkohol selv, så derfor har jeg alltid respektert henne såpass mye at jeg ikke har vært full i hennes nærhet. Det morsomme er at hun lo seg i hjel av meg jo fler glass vin jeg inntok. Hahah, regner med at hun syntes jeg var kul 😉 Og morsom! Og søt!

Gårskvelden får terningkast 6! Dette må vi gjøre oftere. <3 Jeg er så takknemlig for å ha en så fantastisk familie. Jeg storkoser meg i deres selskap, og det vet jeg at ikke er en selvfølge i alle familier. Jeg er heldig!

29 kommentarer
    1. Ser ut som en veldig hyggelig kveld 🙂 Har hørt veldig mange som skryter av Asia, bare lurer på om de har variert meny eller om det stort sett er asiatisk? 🙂

    2. Hej! Jag har försökt leta efter dessa örhängen du har som jag verkligen har fastnat för. Vart är dem ifrån kan du länka vore jätte snällt!❤❤

    3. Hei! Jeg synes egentlig dette er litt kleint. Men en i familien min har nettopp lagt ut en video på youtube med et utrolig bra budskap, som jeg syns er utrolig viktig å få frem! https://www.youtube.com/channel/UCJsnZJjXoXlimVg_OOIsLWA
      Hadde satt pris på om du så videoen, og hvis du liker den og budskapet, gjerne del! For dette er et så utrolig viktig tema!
      Jeg vet også at han leser bloggen din hver dag, og han har møtt deg før og ser opp til deg! 🙂 Ha en fortsatt fin søndagskveld. God helg <3 klem

    4. Hvordan har det seg at plutselig har fått så godt fold til moren din når du var så forbanna og tok fra henne turen du hadde lovet? Jeg.skjønner.ikke.

    5. Anonym: Det er ikke alt dere lesere skal forstå dere på heller, sånn egentlig. Det er veldig privat, alt som handler om familien min.. Men det er ingen hemmelighet at vårt forhold er turbulent og at jeg har bodd i fosterhjem.

    6. Kan du lage en video hvor du sminker søsteren din? 😀 kanskje smink og årn henne slik du hadde kommet til å gjort din egen look <3

    7. Hei 🙂 så aldri på PH når du var der, men så et klipp på YouTube når røyk ut, og hollydolly for en forandring!

    8. Så fin du er Isabel <3 sterk er du som holder hodet oppe, du ser bra ut. Men vi vet ikke hvordan du har det når du tar bort kameraet, bloggen og Snapchat. Ingen vet hvordan noen har det når ingen ser på. Jeg vet at du har det vondt Isabel. Derfor vil jeg gi deg en stor klem for at du klarer å vere så sterk, selvom du sikkert har det tøft nå. Vil gi deg mange klemmer <3 Håper du får mange fine dager fremover!

    9. Jeg håper du tør å ta denne utfordringen (men jeg tror ikke du tør det) og gå en hel uke uten clickbaits. Det er jo den eneste grunnen du er så høyt oppe på topplisten. Uten alle de desperate clickbaitsene du kommer med, så hadde du ikke vært på topplisten en gang. Men tar du utfordringen eller tør du ikke? 😉

    10. Hei.
      Jeg bare er nysgjerrig jeg, men drikker moren din? 😀 jeg har ei venninne med samme bakgrunn, og hennes foreldre er veldig strenge i forhold til alkohol, også holder jeg på å skrive en oppgave om det med kultur og religion, så jeg vil vite litt liksom.
      Anine 12 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg