SÅ SINNSYKT FLAUT



Det er lenge siden jeg har vært så flau, dere. Rami og Sidra har mast om kino i en liten evighet nå, så derfor bestemte jeg meg for å overraske dem med det i dag. Glade og fornøyde var de, og vi trasket av gårde til kinoen. Baby Boss stod på agendaen, noe vi kanskje skulle revurdert. Jeg tenkte ikke så mye da vi gikk inn i salen og den var overfylt med små barn. Allerede da burde det jo gått opp for meg at dette ikke var en optimal film for søsknene mine på 11 og 13 år – haha. Kort fortalt: filmen var veeeldig barnevennlig. Litt for barnevennlig for oss, for å si det sånn. Haha. Neste gang blir jeg definitivt å se traileren før jeg drar med meg noen som helst på kino igjen. Det var 1,5 timer som ble wastet på tidenes mest barnslige barne(baby)film. Bedre lykke neste gang, Bella! 😉 Popcornet og godteriet var godt da, så vi nøt det mens vi ventet på at filmen skulle ta slutt. Hah! Vellykket kinodate.

Nå er jeg endelig hjemme igjen. Kveldens planer er å jobbe litt med bakarbeidet på bloggen. Jeg har mye å ta igjen, så her gjelder det å være effektiv. Sånn går det når jeg har kost meg litt for mye i det siste! Nå er det fullt fokus igjen, og tilbake til blogg-rutinene mine. 

14 kommentarer
    1. På en litt mindre frekk måte enn h*n over meg: hvorfor ser du alltid bort/ned på bilder? 🙂 er det en greie nå eller hva? Ingenting er jo finere enn når noen ser inn i kamera med et genuint smil sammen med sine nære <3

    2. Ville bare si at jeg syns det er så koslig å se hvor utrolig flink du er til å bruke tid på søsknene dine og skape minner sammen med dem! Stor klem <3

    3. Hahaha dør av deg! XD
      Ble innlagt på sykehuset igår og ingenting hjelper mer enn kleine historier og morsomme historier fra deg! Keep em coming! <3

    4. Synst det er så fint at man finner på ting med familien, vellykket kino eller ikke hehe. Lurer på noe som kanskje er litt privat, la selfølgelig vere å svare om du ikke vil:) Hva ville du i fremtiden ha sagt til din lillesøster om hun hadde sagt til deg at hun ønsket å legge seg under kniven? Det virker som at du har fått et litt annet perspektiv på kosmetiske oprasjoner i det siste?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg