JEG SVARER PÅ RYKTENE

affiliateslenker

Det går veldig mye merkelig rundt om meg, og jeg tror neppe jeg er alene om å oppleve rykter som blir spredd ut av intet. Etter at jeg ble offentlig har det selvfølgelig eskalert ekstremt mye, og blitt fem tusen ganger verre enn hva det var før jeg ble et kjent ansikt. Jeg får ofte høre mye rart om meg selv, og veldig ofte føles det ut som om at folk vet mer om meg enn hva jeg gjør selv – haha. Jeg tenkte å svare på de verste ryktene jeg har fått høre den seneste tiden!

6 RUMORS

_____

1. At jeg har operert bort ribbein, og at det tydeligvis skal være den seneste operasjonen som jeg ikke har fortalt om til offentligheten. Svar: Nei. Jeg har så absolutt ikke operert bort noen ribbein. Jeg vet at jeg var veldig ekstrem på den fronten i fjor, men sååå ille var det ikke. Det der er jo bare sjukt. 

2. Jeg har gått videre, og holder på med en ny fyr. Svar: Nei. Jeg har svart på dette ganske mange ganger allerede, men: jeg er singel som bare det. Jeg er ikke interessert i noe seriøst nå som jeg nylig har gått ut av et forhold, men det er klart at det er hyggelig å ha en flørt og sånt. Med det sagt blir det veeeldig lenge til dere blir å se meg hånd i hånd med en mann igjen.

3. At vi bloggere bare får utbetalt lønn hver tredje måned, og at det derfor lønningen er så stor. Svar: Nei. Jeg får lønning en gang i måneden, på lik linje som alle andre i vanlig jobb. Hvor i alle dager folk har det at vi kun får utbetalt lønn hver tredje måned har jeg ingen peiling på. Det hadde jo vært veldig merkelig?

Topp HER / jeans HER

4. At jeg har ditchet barndomsvennene mine fordi at jeg er for “kul” for dem nå. Svar: Jeg har kuttet ut et par, ja. Om det er fordi at jeg føler at jeg er for “kul” for dem, er jo helt bak mål. Det er selvfølgelig ikke grunnen. Dessverre har jeg opplevd at enkelte ikke har unnet meg suksessen jeg har oppnådd og/eller har gjort saker mot meg som gjør at jeg har valgt å ta avstand. Jeg har blitt mye mer obs på hvordan et godt vennskap skal være, kanskje? 

5. Jeg sjekker inn på Paradise Hotel denne sesongen. Svar: Neeei. Jeg får konstant spørsmål om når skal sjekke inn, og jeg forstår virkelig ikke hvor de har fått det fra. “Dessverre” så sjekker ikke jeg inn denne sesongen. Da PH ble spilt inn var jeg i et forhold, og jeg var fryktelig forelsket, så jeg hadde aldri kunnet dratt fra kjæresten min for å deltatt på et slik program på det tidspunktet. 

6. At jeg har vært utro mot min eks. Svar: Aldri i livet. Jeg har aldri vært utro, og hadde aldri fått meg selv til å være det heller. Spesielt ikke mot min eks, for han elsket jeg over hele mitt hjerte og jeg var så latterlig forelsket i han. Det fantes ingen andre for meg. 

23 kommentarer
    1. Senest i dag tidlig sa jeg det samme; det fantes bare en for meg.
      Kanskje det gjør det, kanskje ikke. Men det er bedre å ha elsket enn aldri å ha gjort det.

    2. Synes det er sykt å ta silikon i rumpen.. hva slags verdier er det? En rumpe? En fukings rumpe! Ja jeg også synes ruper er pene, men jeg velger heller å trene den og bena mine for å se sunn og sterk ut.
      Jeg forstår ikke helt hva som foregår med verden at en er så fokusert på rumpe å lepper? Det finnes så mye mer som er viktig, det finnes så mye mer som burde være fokus på. Jeg ser småjenter nede i 13 års alderen som vil ta botox, lipfillers osv. For en verden vi lever i.. Tenk de små barna i land som ikke en gang har mat, de har kanskje mistet en arm pga bomber, de kan ikke gå trygt og leke trygt på en jord som er fylt med bomber. Andre sparer alle pengene sine for å komme seg på skole, for å forsørge den store familien sin. I noen land får de ikke hjelp om de er syke.
      Noen barn og unge jenter får kreft, de mister håret sitt. De har kanskje ikke mulighet for å kjøpe parykk, eller landet de bor i støtter ikke med penger for det.
      Mens på en annen side av verden er det jenter med fint hår men alikevel bruker de 1000 vis av krone på forskjellige parykker fordi de vil kanskje ha en ny look for kvelden… jeg beklager for denne lange kommentaren men jeg er så lei av å se bloggere og andre på instagram som bare har fokus på seg selv, utseende sitt, bruker penger på dill og dall. Verden trenger å forandre seg, verden trenger å hjelpe andre som trenger hjelp. De som har mulighet må hjelpe.
      Hjelpes meg skulle egentlig komme med en liten kommentar men! Ikke noe frekt ment mot deg men det er virkelig noe en bør tenke på og skulle gjerne sett deg og andre bry seg litt mer om noe annet en.. utseende

    3. enig med Selma over. Vil heller operere bort ribbein enn å legge inn et fremmedlegeme på et område med masse bevegelse/slitasje, som over tid kan begynne å henge/støtes ut av kroppen, kapsle seg etc….

    4. Kan ikke du fortelle hva din siste operasjon var da ? Folk kjem til å lage rykte når du ikke vil sei det selv. Folk kommer alltid til å lure. Og når du har sagt det så er det ingen som bryr seg lengre .

    5. til anonym og Selma: så fint for dokker då! 😀 det finnes noe som hete smak og behag. Hørt om det? Så slutt å mas, e ingen så bryr seg om ka dokker meine:)

    6. Ja, Isabel har absolutt gjennomført drøye operasjoner, men de er ikke på lik linje med å fjerne ribbein. Ribbeina har en utrolig viktig funksjon, nemlig det å skjerme vitale organer, og derfor er det potensielt sett utrolig farlig å operere vekk ribbein. Det er ikke til å stikke under en stol at Isabel har gjort drastiske inngrep, men de er ikke sammenlignbar med det.

    7. Enig med jente24, og det ingenting frekt ment mot Isabel. Silikon i puppene kan man akseptere, men å begynner og forstørre andre deler på kroppen skjønner jeg meg ikke på… Alt annet enn pupper kan nemlig TRENES større. Men neida, vi skal heller bruke drøssevis med penger på å operere oss… Dette har blitt en syk, syk verden – og helt ærlig, tanken på å skulle få barn i dette samfunnet, skremmer meg. At folk ikke tenker konsekvenser.. Nei, jeg kan ikke annet enn å riste på hodet. Utseende betyr heller ikke alt. Hvordan du er på innsiden betyr så mye mer.

    8. Nå var det mye prat om hva som er greit å ikke – Hello, la folk gjøre hva dem vil istedenfor å kommentere på hvert blogginnlegg om hvordan folk skal bruke sine egne penger, hvordan kroppen skal se ut, hva som er såkalt greit og ikke greit, selv om verden er fucked up, så skal det vel ikke gå utover bloggere? Verden er syk – gjør noe med det selv da vel? Man må ikke prakke på bloggere fordi man ikke har baller til å gjøre noe selv. Og la folk gjøre hva de vil med sin egen kropp, hatere. Sjalusi, grådighet og makan til frekkhet på folk.

    9. Jeg gråter nesten av innlegget her fordi jeg savner “gutten min”, han var den eneste for meg og er det fortsatt. Men han gjorde som din :'( det er så jævlig vondt!!

    10. Dette har mer med det innlegget hvor du skrev du slet med å henge opp klær. Du kunne kanskje kjøpt sånn tørkemaskin? Har sånn selv, og hjelper veldig! Ligner på en vaskemaskin bare at den tørker (enkelt forklart) haha 🙂

    11. Kan du vær så snill lage sminkevideo?? Synes sminken din på mystoryen din nå var kjempe fint. Trur veldig mange venter på at du skal lage en.

    12. Jente24….
      Og vi er vell mer en noen få som er lei av kommentarer som nettop din op hvor lei du er av sånne bloggere/mennesker?!
      Flott at du bryr deg, men la nå alle og enhver få lov til å bestemme selv hva man gjør med seg selv, bruker pengene på eller hvilke holdninger de har til kroppen sin!
      Betyr ikke at hun ikke tenker på dem stakkars menneskene som har vært i krig, sulter osv? Hva vet vell du/dere om Isabell (og andre bloggere) hjelper til med i form av pengedonasjoner og frivillig arbeid? Syns det er så synd at en skal få kritikk selv om en har operert diverse på kroppen. Det gjør en ikke automatisk om til et dårlig menneske uten medfølelse.

    13. Du har nok skjellet i ditt skap. Så jeg tror det jeg ser å ikle hva du vill overbevise folk… pluss du er jo en wannabe kardashien noe du aldri vill bli for beklager men du er for stygg

    14. Jente 24, Selma og alle andre som har komplekser for andres valg. Greit nok at dere har en mening, men dere trenger ikke å dele den med hele verden. Ingen kommer hjem til noen av dere liksom og kommenterer hvordan dere ser ut, kristiserer jobben deres eller deres generelle livsstil eller valg i livet. Husk at det finnes like mange synspunkt i på livet som det finnes mennesker. Jente24, du skriver at verden er et jævlig sted og fattigdom og sykdom er kristiske situasjoner som føles som en uoverkommelige gåte å løse. Greit nok at du er lei av kosmetiske fikseringer og ligende. Men du kan ikke helt seriøst mene at verdens problemer blir noe bedre av å hakke ned på noen andre. Det blir bare en for dum bagatellisering av noe bittelite, når du snakker om så store perspektiver. Helt enig i at vi alle burde gjøre et større tak for omverdenen vår, men når dere skriver om “tragedien” om plastisk kirurgi og hvordan dette er ødeleggende for andre, så la være neste gang, hva andre velger å gjøre med egen kropp er opp til de og ikke til dere.
      Hilsen frustrert jente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg