NY KJÆRESTE

Processed with VSCO with q4 preset

Jeg tenker ofte på om jeg noensinne kommer til å gå inn i et forhold igjen. Det er så skummelt med kjærlighet, dere. Tidligere hadde jeg ikke et anstrengt forhold til tanken på å dele mitt liv sammen med en partner, men nå har det endret seg til det stikk motsatte. Jeg synes det er drit skummelt! Spesielt for meg etter mitt siste forhold, for jeg ble så forbanna obsessed med kjærligheten, han og det vi hadde sammen. Jeg ble avhengig av å alltid tilbringe tid sammen med han. Jeg fikk angst når jeg var uten. Dere husker garantert hvordan jeg alltid klaget over at jeg savnet han dersom jeg eller han var bortreist? 

Er det en sak som er sikkert og visst, så er det det faktumet at jeg ønsker å holde mitt eventuelle neste forhold (om det noensinne blir å skje) mer privat. Jeg vil ikke ha et såpass offentlig forhold som det jeg hadde sist. Mye på grunn av at det tok slutt. Det å måtte fortelle om et brudd for så mange mennesker, når du selv har det vondt, er ikke en situasjon jeg ønsker å sette meg selv i noensinne igjen. Det var ikke noe hyggelig.. Det er liksom tungt nok å måtte fortelle om bruddet til de næreste, så dere kan jo forestille dere hvordan det er å måtte gjøre det til 30.000 mennesker som følger med på livet ditt. Men igjen – jeg har jo lagt opp til det selv, da jeg selv tok valget om å dele så mye om det seneste forholdet jeg var i. Da er det jo naturlig at dere lurer og stiller spørsmål som jeg føler at jeg er “nødt” til å besvare. Det er jo rettferdig, sånn egentlig. Jeg vil bare ikke ha det sånn igjen..

Nå har jeg full forståelse for de bloggerne som velger å holde sitt kjærlighetsliv privat. Før syntes jeg at det var rart, for jeg er en slik person som skriker ut til hele verden om jeg er forelsket. Jeg vil vise kjæresten min frem og fortelle om han og hvor fint vi har det sammen. Det har endret seg nå, og jeg forstår virkelig hvorfor de fleste holder det unna bloggen. Jeg blir nok å være en av de “kjipe” bloggerne hvis det skjer noe på den fronten igjen. 

20 kommentarer
    1. Hvordan legger du ut bilder fra kanerarull på mystory? Hehe er ikkke ekspert på snapscatt så alle videoer havna på our stoff og ingen kan se der

    2. Jeg forstår deg. Du delte livet ditt her på bloggen med din ex-kjæreste nettopp fordi du trodde du hadde funnet mannen i ditt liv, og at det skulle vare evig.
      Da forholdet deres tok slutt, så følte du deg forpliktet til å svare på spørsmålene i fra leserene dine. Klart denne prosessen var vond for deg.
      Derfor skjønner jeg også at du vil være mye mer forsiktig i ditt neste forhold. Helt logisk. 🙂
      Selv om bruddet er hardt å komme seg gjennom, så fremstår du som sterk og modig for oss lesere, Isabel. Og jo: Du ER sterk, samme hvor mange tårer du feller, og uansett hvor mange rævva-dager du har for tiden.
      Jeg beundrer måten du er på vei til å finne tilbake til deg selv på. 🙂
      Stå på videre, fine du. 🙂
      Ønsker deg en fin-fin helg.
      Klem. 🙂

    3. Bästa Isabel!
      Sofie verkar vara en trevlig person och skriver väldigt fina blogginlägg. Hon har nog lärt sig en del av dig.
      Torsdag: fest och fylla!!
      Fredag: Fest och fylla!
      Lördag: Fest och fylla, eller??
      Du var ju bestämd på att minska på fest och fylla. Denna veckan har ju inte börjat så bra.
      Vi får väl se hur det blir?
      Det var ju en liten trevlig valp dina kompisar skaffat sig. Började det slita i valptarmen nu när du inte kan låna hund?
      Vill alltid ditt väl. 💖🌹
      Klem.
      Henrik

    4. Har du farga eller forma bryna slik? Mener make up på bryna elller bare brynsløft hos Elin på dette bilde?

    5. Du har blitt så vakker etter du fikk endret araber nesen din. Så mye mer femint utseende nå. Skal du bleke huden oxo?

    6. Du har blitt så flink på å sminke deg i det siste. Kunne du kanskje lage et innlegg om hvilke produkter du bruker?

    7. Eh, du Henrik. 🙂
      Husk på at Isabel , samt Sofie har sitt eget liv, som de lever som de vil.
      De er unge, og på denne tiden er det veldig vanlig å feste. 🙂 Vi trenger ikke legge oss opp i hvordan unge jenter bruker hverdagen sin på. For jeg og du er ganske så mye eldre, eller hva? 🙂

    8. Koffer blotte du så jævla mye ? Stolt over den kjøpte kroppen eller så dårlig selvtillit og må høre at du ser bra ut eller noe???????

    9. Elena: Helt seriøst, hva får deg til å legge igjen den kommentaren i det hele tatt. Helt latterlig. Selv om hun har valgt å operere seg så har du ingen rett til å snakke nedlatende om hennes naturlige utseende!

    10. Elena over her nå må du gi deg. Makan til frekk og lite gjennomtenkt kommentar. Bli litt mer nyansert, og lær deg at det er ikke bare typisk “hvit jente” utseende som er attraktivt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg