I MAI SKAL JEG…

DEAR MAY, YOU’RE MORE THAN WELCOME

1. Bestemme meg for hvordan sommeren min skal bli. Nå har jeg mange baller i luften, og jeg har blitt invitert på x antall ferier, så nå gjelder det å bestemme seg for hva jeg ønsker å gjøre. En ting er sikkert, og det er at jeg skal reise mye! Denne sommeren er jeg skikkelig keen på mye festligheter, gode venner, sol og bad. Når jeg forestiller meg de neste månedene ser jeg for meg poolparty, dagsfylla (lol), shopping, palmer, gyllen hud, drinker, kritthvit strand.. AH! De reisene jeg driver å vurderer sterkest as we speak er Bali, LA, Rhodos og Ibiza. Kjenner jeg meg selv rett blir det fort til at jeg booker reiser til alle de nevnte destinasjonene. Live life, for faen. 

2. Feire 17. Mai med verdens beste gjeng. Feiringen ble planlagt for en goood stund siden. Først samles vi for chamagne frokost (såklart), og etter det bærer det av sted til Bubbles And Brunch hvor vi har fikset tidenes bord. Jeg kan ikke vente! Det har alltid vært slik at 17. mai ikke har vært så vellykket for min del, for jeg og vennegjengen min har alltid vært så sent ute med planleggingen. For to år siden endte to venninner av meg opp med å slåss, liksom. Eller, slåss og slåss.. Det var ikke langt i fra, for å si det sånn. Hun ene fikk et spark, men heldigvis stoppet det der. I år blir det andre boller, og jeg gleder meg så ekstremt mye!

3. Apropos 17. mai… HVOR er bunaden min? For å ikke snakke om sølvet. Jeg kjenner jeg stresser av bare tanken. Jeg må nok ta meg en tur ned i boden min å ransake hver eneste krok der nede. Jeg skjemmes over hvor dårlig jeg er på å ta vare på ting. Så lenge det ikke er Chanel-veska mi, that is.. Haha, jeg er så teit. Forhåpentligvis finner jeg bunaden i god behold. 

4. Spise sunnere og trene mer. Det er egentlig drit teit, men hallo – sommeren er straks her. Da vil jeg virkelig føle meg på topp! 

5. Finne ut om jeg skal bo videre i denne leiligheten eller om jeg skal flytte. Kontrakten går nemlig ut i Juni, så det må jeg finne ut av fort. Skal jeg forlenge kontrakten, eller si opp leiligheten? Tror nok jeg må ta en prat med Geir først. Planen er jo å kjøpe eget dette året, så det å leie en ny leilighet er kanskje ikke så aktuelt. 

6. Selge unna halve garderoben min. Nå er det jammen på tide. Det flyter over her! Jeg har ikke plass til alt jeg eier av klær og sko, så her må det renses – og det umiddelbart! Jeg sliter med å finne frem antrekk for tiden liksom, så uorganisert er det. Hold utkikk, så skriker jeg ut så fort jeg er klar med nettbutikken. 

7. Treffe Bettina og Sara igjen. Altså, I can’t wait! Vi møtes i Hellas allerede i slutten av Mai, og shit som jeg gleder meg. Fine jentene som får meg i så forbanna godt humør. Det er virkelig ingen andre jeg har det så gøy med som det jeg har med disse to. WOHO!

8. Drikke rosévin på uteserveringer med gode venner. Finnes det noe hyggeligere? Neppe. 

30 kommentarer
    1. Åhhh det høyrest ut en god plan for sommeren! Misunner deg!!😍 Men skulle ikke fu ta piercing i navelen ?😍

    2. Jaa! Lurer også på når du skal til Hellas? Vi skal en tur til Rhodos vi også! Morro om
      Vi ser deg 🙂

    3. Herreguuud sommeren din tror jeg blir helt amazing! Kjenner at jeg er misunnelig som bare fy i hvertfall! <3

    4. hei,
      Jeg lurte på du skrev på bloggen i April hva du skulle men du har ikke startet på det mat kurset du har i vertfal ikke skrevet på bloggen og du har heller ikke dratt med småsøskene dine til megazone det står ikke på bloggen jeg bare lurte når du skulle
      PS:stor fan elsker deg pleide hele tiden kjøpe klær av nettbuttikken din før.
      UNSKYLD OM DU SYNTES AT JEG MASER:(

    5. Høres ut som du får en super måned, Isabel! Håper den blir så bra som det virker som 🙂
      Kan jeg forresten spørre om du vet hva sangen som spiller i bakgrunnen på to av snappene fra i går på storyen din heter? Der du sitter i bilen? Har lett meg ihjel, og finner den ikke 🙁

    6. For en spennende måned du har i vente!
      Kan du lage en turorial der du viser hvordan du lager wingen? Elsker den😍

    7. Hva skal du trene da? Du har jo operert deg større i ræva og fettsuget bena
      Og du er jo slank så du har vel ikke så mye å trene

    8. Greit nok at man er dårlig til å ta vare på ting, men en bunad skal ikke bare ligge å slenge. Den burde du behandle med mer respekt enn en veske.

    9. Så fint og lys leilighet. Herlig bilde. Du er også herlig, jeg har alltid følt at du passer så greit med måten du snakker på. Og skriver på. Stå på!!🙏

    10. Jeg lurer på noe 🙈 Når du tar disse fine bildene dine med kamera og så skal du sette et bilde på insta. Hvordan gjør du det? Hver gang jeg har gjor det så blir kvaliteten så jøvlig dårlig at jeg gir opp 😔

    11. Ja det var jammen en spennende mai..fint for deg, men trist for de som ikke har venner at du er invitert på x antall ferier..noen av oss må ordne ferie selv, men det kan jo bli like bra det! Men, så er det jo også endel av oss som ikke synes dagsfylla er så veldig artig gjennom hele sommeren og (lol)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg