BITCHES PÅ BYEN

Jeg kan ikke være alene om å ha opplevd ordentlig bitchy jenter på byen. Det skjer hver eneste gang jeg er ute. Jeg drar ut å fester sammen med vennene mine med en eneste hensikt: å ha det gøy. Jeg blir skikkelig furt om noen av de jeg drar ut med skaper dårlig stemning for oss, eller noen andre. Jeg synes at det er så unødvendig å skape kvalme når man drar ut. Hva er greia? Hvorfor blir enkelte så frekke så fort de får litt innabords? Jeg synes at det er vanskelig å forstå meg på, for jeg blir stikk motsatt. Jeg er mer “bitchy” edru enn hva jeg er etter et par glass med vin. 

Forrige helg da jeg var ute, stod venninnene mine og jeg ute da det plutselig kom bort to ukjente jenter. De stiller seg seriøst en halv meter unna oss og sender verdens mest intense bitchy blikk. Det verste er at de står der å er direkte kvalme i flere minutter. Venninna mi ble mer og mer irritert, og jeg vet at det fort kan skape enda mer bråk enn nødvendig, så jeg ba henne fint om å bare ignorere det. Senere samme kveld stod vi ved baren for å bestille drikke, og tror du ikke at de samme jentene kommer å sniker seg rett fremfor trynet på oss, mens hun ene til og med dytter meg bort? Altså… Jeg takler mye, men slik oppførsel som det der får meg til å se rødt. HVEM gjør sånn?! Jeg forstår at enkelte kanskje ikke blir så veldig happy når de ser meg, og det er heeelt greit. Men å være direkte ekkel mot meg eller hvem som helst andre, er overhodet ikke OK uansett. 

Vi jentene pratet om det da vi var ute denne helgen, og det er ikke bare jeg som offentlig som opplever sånt. Det er så kjedelig at det må være slik. Kan ikke vi jenter slutte å være så ekle mot hverandre? Det er som om at det er innafor så lenge man er beruset og befinner seg på en klubb. Den ene nattklubben har jeg sluttet å dra til for over et halvt år siden, av den enkle grunn at det kun vanker slike bitchy jenter der. Det er ikke jeg interessert i, ass. Da drar vi heller til klubbene hvor mennesker er hyggeligere, og hvor folk drar for å ha det gøy – ikke for å stå å blikke hverandre. 

Takk for meg.

36 kommentarer
    1. Jeg “bitcher” tilbake og bare ler av de. Tragisk å holde på sånn.
      Snakker om de og ler sammen med venninnene mine. Sånne er ikke verdt å lage bråk over. Men de kan godt få smake på bråk om de ønsker det…
      at folk ikke bare kan legge fra seg dårlige holdninger hjemme før de drar på byen

    2. Det har kanskje med de utestedene du henger på også, det er bare bitcy jenter og overlegne karer der. Fysj

    3. Helt enig!! Folk må lære å oppføre seg! Jeg blir alltid kjempe glad, og oser ut med komplimenter til hver og en, hehe! 😉

    4. Så barnslig. Hvorfor tok du det ikke bare opp med de i stedet for å skrive her? Du er tidenes fjortis

    5. sånn er det på byen
      Men kanskje dei har noe imot deg og bloggen
      Og du syte over dytting blir for teit når det er mye mindre ok med gutter som går rundt og vil sloss
      Vær heller glad for at ingen har komt bort for å plante knytt neven sin i tryne ditt

    6. Er så enig med deg!! hvem har ikke opplevd sånne bitchy jenter ute på byen? og hvme opplever ikke det forsatt.. Finnes desverere sånne bitchy mennesker overalt. Istedenfor å ha det gøy, så prøver de heller skape drama for å følge seg bedre…

    7. Helt enig!
      Hva synes du om “fans” som kommer å vil ta bilde når du er ute?
      Og jeg skal til Oslo neste uke, hvor er det bra å dra ut tirsdager og onsdager?

    8. Herreguuud for en oppdragelse da! Så enig med deg. Man behandler folk med respekt uansett om man kanskje ikke er enig i alt andre skulle stå for eller mene. De kjenner deg jo ikke engang.. men det sier mer om de enn deg 🙂 klem

    9. Tenkte på en ting.. for noen mnd siden så sa du at du hadde vokst opp, og var ferdig med byen og så mye drikking.. øhh.. Javel.. du skrev også i det samme momanget, at noe av det flaueste du så var nysingle damer som var oppmerksomhetssyke på byen. De ville bare gjøre xen sjalu. Hmmm, kaster ikke stein i glasshus du? 😉

    10. når kommer sannheten om din tidligere “moderator” som du skulle skrive inlegg om? eller er det kleint å skrive om det at at prøver å ignorere…

    11. Jeg og kjære har nesten gitt opp å dra ut på byen,bare klein musikk (tecno eller house) og kjedelige mennesker. Vet ikke om jeg er blitt “gammel”, men da jeg flyttet til Oslo for 8 år siden var det mye mer liv og koselige mennesker ute, ble kjent med noen kule folk og dansa natta lang hver gang. Å stå stivpynta i stram givakt og sippe Brooklyn Lager mens man på det meste vugger litt sakte på hodet til udansbar musikk er nok til å gjøre hvemsomhelst bitchy i fylla. Eneste stedet jeg varmt kan anbefale for både bra musikk,stemning og folk er Dubliners,men da må du jo like irsk partymusikk ala Titanic. Fatter ikke at ikke et eneste utested kan kjøre med en DJ som spiller det folk spør om,er en grunn til at 90s blir så og si utsolgt hele tia.

    12. Kjipt du opplever byen slik! Personlig har jeg kun opplevd dette på nattklubber i smp byer. Da tenker jeg spesielt Ålesund hvor jeg kommer fra. Har bodd i Bergen i flere år å aldri opplevd noe slik heldigvis 🙂 der er alle hyggelige og gir ikke blikk og dømmer hverandre. Selvfølgelig finns det unntak men aldri opplevd det:)

    13. Slenger meg på det S rett over her sa. Du har selv sett ned på, og sagt at du er flau over, akkurat den typen jente du er nå.

    14. Jenter burde være mer støttende til
      hverandre og backe hverandre opp!!!
      Hvorfor er det sånn at jenter behandler
      hverandre som dritt mens gutta er mer
      reale?? Heia deg og heia jenter som
      støtter hverandre 😊 Du virker som en
      sterk person så fortsett sånn.

    15. Vi jenter må lære oss å holde sammen. Har opplevd det så mange ganger. Jenter som bare står rett opp og ned å dømmer andre på et utested, kjedelig. Hvor gøy hadde det ikke vært om folk var oppriktig hyggelig og åpen istedenfor?

    16. Har en morsom sånn bitchy blikk historie: jeg har D cup, pga det bruker jeg ikke utringning for da ser ingen av guttene meg i øynene fordi ja jeg har store bryster og det er lett å se, står fremoverbøyd i baren og bestiller meg drikke da ei som sitter på barstole der sier på en ekkel måte og høyt; oi her var det mye pupp!… Jeg reiser meg opp i full høyde, jeg er 1,90høy og setter i henne bitchy blikk, trengte ikke engang si ordene hva faen mente du me det! Haha:D Hu blir stressa når hu ser hvor høy jeg er og bare ser til bake på meg og sier; EEG eeeh skulle ønske jeg hadde sånne assa… det var ment som en kompliment! Hahah yeah rigth, jeg bare ser opp og ned på henne å bitch blikker mens hun ser ned i gulvet.. hun var ikke så tøff i trynet likevel når hun så at jeg var nesten 2meter høy!!! Hahhaha kjærringer ass, hva er det de ønsker å oppnå med sånn oppførsel?? Lol ass

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg