OVERLYKKELIG

affiliateslenker

Hvilken amazing dag jeg hadde i går! Altså, jeg er helt i lykkerus fortsatt. Først og fremst: det var SOMMER i Oslo i går. Straight up sommer, liksom. Det var seriøst 21 grader da klokken var 17:00!!! Det gjør meg så frykteeeelig glad! I går hadde Ribecka og jeg en hel dag med shoot med flinkeste Brian og Mark. Vi hadde det så utrolig gøy sammen alle fire, at timene bare fløy forbi. Nå har vi shootet så utrolig mye kult til bloggen i god tid fremover. Gled dere! Bildene her inne blir tatt til et nytt nivå nå, altså. Det er helt amazing! Jeg har aldri jobbet med så fantastisk dyktige fotografer før – helt ærlig. Jeg rakk ikke å blogge mer enn en gang i går, dagen fløy virkelig avgårde. Før vi ante ordet av det, viste klokken 22:00. Uansett – i dag er det duket for enda en dag med shoot, så nå driver jeg egentlig bare å finner antrekk som jeg vil bli fotografert i. Jeg gleder meg! 

Kjole HER / denimjakke HER / heels HER / veske Chanel

Bilder: @brianknd

48 kommentarer

Siste innlegg