PRIVATLIVET MITT

Foto: @Brianknd

Jeg er fullstendig klar over at jeg driver en nokså personlig blogg. Jeg har selv valgt å være veldig åpen om det meste som har pågått i livet mitt. Det har falt naturlig for meg å dele så mye som det jeg har gjort om så og si alt. Vi snakker alt fra inngrep, kjærlighetslivet, vennskap, familietrøbbel.. Hva er det jeg ikke har pratet om her på bloggen, liksom? Jeg vil påstå at dere vet 80% om alt som har skjedd i livet mitt de siste to årene, og det er ganske mye. Men nå har jeg faktisk blitt litt.. lei. Eller, lei er kanskje feil ord å bruke. Jeg vet ikke helt hvilket ord som passer seg bedre, men jeg er i hvert fall ikke så veldig komfortabel med at såpass mange mennesker vet om alle detaljene i livet mitt. Jeg synes at det begynner å bli vanskeligere å vanskeligere å åpne meg opp om det som tilhører privatlivet mitt. Før skilte jeg aldri på privatlivet og det personlige – jeg åpnet meg opp om nøyaktig hva som helst. Det var sjeldent at jeg holdt tilbake, for å si det sånn. Det er det jeg tror som har fått bloggen min til å bli såpass stor på så “kort” tid også, for jeg var en av de mest personlige bloggerne. Det vil jeg si at jeg fortsatt er også, men jeg har lyst til å holde litt tilbake akkurat nå, kjenner jeg.

Når en ikke helt vet selv hva som pågår i sitt eget liv, hvilke valg man skal ta, om tankene du tenker er midlertidige.. Det er så mye som skjer på en gang, og jeg merker at jeg har vansker med å fortelle åpent om hver minste tanke jeg har, slik som før. Kanskje jeg begynner å vokse opp? Kanskje jeg vil ha et privatliv, i motsetning til tidligere? Jeg vil skjerme meg selv litt, tror jeg. Ikke alt behøves å snakkes høyt om. Hver eneste detalj behøves ikke å fortelles på bloggen. Om det er noe jeg ikke er komfortabel med å fortelle, så skal jeg heller ikke gjøre det. Så enkelt bør det egentlig være.

Til dere som blir skuffet av å lese dette: ikke stress. Jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å skrive om hendelser, hva som skjer og om personlige ting, bare ikke i like stor grad som jeg har gjort før. Jeg vil finne ut av litt ting på egenhånd først. Jeg vil ikke at så mange mennesker skal vite om mine mørkeste tanker. Jeg får en klump i magen av tanken for tiden, så derfor kjenner jeg at jeg bør prioritere mine egne følelser nå. Kanskje det endrer seg om litt, hvem vet? Men enn så lenge føler jeg det i hvert fall sånn. Jeg kommer aldri til å slutte å være personlig, men det er en fine line mellom personlig og privat.

Det var godt å få skrevet av meg litt. Jeg håper at dere forstår hvor jeg kommer fra.. Jeg er super glad i dere. Klem! 

30 kommentarer
    1. Da burde Du ikke snakket så mye om alt fra begynnelsen
      Er din egen feil at du gnålte om alt og alle i livet ditt på bloggen
      Men du kan svare folk for dte om hvis dei ser deg med pierre eller what ever dte skulle vært

    2. Hvorfor var du å spiste med Pierre i dag? Så dere delte samme snapstory. Blir ekstremt selvmotsigende av deg å være med han etter alt du har brettet ut om på bloggen om hvordan du aldri skal ta han tilbake OL.

    3. Kan du bytte heather eller det store bilde helt på toppen av bloggen din snart? Begynner å bli gammelt og plus du har gyst vært på en photoshoot!;)

    4. Godt vurdert. Er bare drama i livet ditt og uinteressante ting som skjer. Like greit at du holder tilbake på det.
      Det gir oss ingenting uansett.

    5. Hvorfor svarer du ikke på noe seriøse spørsmål? Bare “ja jeg skal bytte header” bla bla bla ingen over 16 år bryr seg

    6. Kutt ut å lek sexy og “offer” på snap. Du vil at menn skal se deg som sexy,og spesielt Pierre. Men kutt ut. Du er vakker og fin(det du vil høre,right?) det er så barnslig å holde på sånn.herregud

    7. Grunnen til at du skrev så mye personlig før var vel fordi du gjorde alt for å selge deg selv for å få klikk og lesere. Nå har du jo en del faste lesere så nå trenger du ikke lenger

    8. Hei Isabell,
      jeg vil begynne først med å si: herregud, jeg er så ufattelig stolt av deg og alt du har oppnådd! det høres kanskje rart ut fordi vi ikke kjenner hverandre personlig, men likevell føles det som jeg kjenner deg.
      Jeg har vært en av de som har lest bloggen din helt fra begynnelsen, og helt ærlig- jeg var ikke stor fan av deg før, men med tiden, wow – jeg har ikke ord for hvor fantastisk du er.
      jeg vet ikke helt hva som er greia med deg og Pierre nå, men du skylder ingen å fortelle om det. ikke føl at du må fortelle/forklare, for det må du virkelig ikke. Noen ting er best å holde privat, inntil videre. Men bare husk kjøre vakre Isabell, bare husk hva han gjorde mot deg. Ikke sett deg i en situasjon hvor du kan bli såra igjen, spesielt kkke av samme person.
      Jeg håper du har det bra med deg selv, og at du fortsetter å stå på slik som du gjør nå. Du er så suksessfull i en veldig tidlig alder, all applaus og respekt til deg.

    9. Det er lenge siden jeg har kommenter bloggen til Isabel men nå blir jeg bare provosert. Nå må folk slutte å legge seg opp i privat livet hennes. Ja hun er en blogger – ja folk vet godt hvem hun er, men Isabel er fortsatt et normalt menneske akkurat som alle oss andre i denne verden. Om hun har møtt Pierre, HVA SÅ? Dere har ingenting med det å gjøre, for alt dere vet kan det ha skjedd noe med Pierre, Isabel, eller familien som gjør at de vil møtes for å snakke. Det er ikke alt som skal deles til oss lesere og det må dere forstå. Leserne skal dra henne opp og ikke ned 🙂 klem!

    10. Til dere som sier at vi lesere ikke har noe med det så tar dere feil. Vi lesere går inn hver dag for å lese bloggen hennes, hva hun har gjort, hva hun skal, hvordan hun har det, vi blir en del av hennes liv også, for vi vet så mye. Og når bloggeren gjør ting hun sa aldri skulle gjøre blir selvfølgelig vi lesere nysgjerrige? Right? Og er det så ille for oss å spørre om hvorfor hun var med Pierre? Det er bare et spørsmål. Bloggere får spørsmål, og ingen i kommentarene her kan endre det.

    11. Du har sikkert hørt det før, men du ER så mye finere uten sminke. På dette bilde har du til og med et heftig skille på halsen. Personlig har jeg begynt å gå uten sminke hver dag og merker at jeg har blitt mye lykkeligere av det. Og spesielt du som har så fin hud naturlig, burde absolutt føle deg vel i eget skinn 🙂

    12. Kan ikke folk roe seg ned 1000 hakk?! Greit ja hun har vert veldig åpen før, men dere må no tåle at hun vil ha litt mer privatliv! Og det å spørre henne ut angående Pierre og freake totalt ut for at hun har vert med han er tull synes jeg. Har dere tenkt over at hun kanskje vil holde det privat? Og at dere bør respektere det. Og om hun vil dele med oss lesere hvorfor hun traff han så skriver hun om det. Hjelper ikke å mase og å sende 1000 spørsmål angående det.
      Jeg har ikke kommentert så mye før, men jeg digger deg Isabel og synes du er så utrolig sterk som har vert igjennom så mye og er så utrolig vakker <3 Jeg skjønner veldig godt at du vil ha litt mer privatliv og hvertfall at det ikke er alt som er like gøy å dele. Og ikke hør på de som maser og føl at du må forklare eller må skrive om noe. Synes ikke det er rett av de å holde på sånn.
      God klem <3

    13. Kan være ganske lurt å finne ut av ting før man poster det på en blogg eller annen type hjemmeside. 🙂 Har man skrevet en ting, og så kort tid etter funnet ut at man heller vil gjøre noe annet så er det mange som tolker at man har lurt “leserene” sine eller er falsk osv, + så blir det litt lettere å ta valg også når ikke alle vet om det. Da blir mman ikke påvirket av andres meninger. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg