JEG HUSKER JEG LO AV HAN

affiliateslenker


Body HER / shorts Levis HER / veske Chanel / choker Ebay – lignende HER

Denne uken har vært vanvittig hektisk for min del, så det at jeg har litt fri denne formiddagen passer meg helt ypperlig. Jeg må få tatt en liten runde med vasking her hjemme og komme ajour med mailboksen. Småkjedelig, men det må til. Jeg har så vidt vært hjemme, og de få minuttene jeg har tilbrakt i leiligheten har egentlig bestått av å pakke baggen på ny. Det sier sitt! 

Senere i dag skal jeg en tur til Nettavisen/Side2, og etter det skal jeg møte en fotograf for å se gjennom noen bilder. Jeg er så giret på livet for tiden, at det nesten føles litt merkelig. Humøret mitt er på topp – på ekte. Jeg smiler konstant og har det bare veldig, veldig bra. Kanskje det er solen? Kanskje det er de nye vippene mine? Who knows. HEHE! Jeg nyter i hvert fall hvert eneste minutt av denne happy Bella-en som jeg er. Livet kan søren meg være jævlig kjipt, men shit så fantastisk det kan være også. Kontraster, kontraster. Tenk at jeg typ ville gi opp livet for en liten måned siden? Da var jeg deppa, da. Jeg husker at vennen min Ulrik sa at jeg kom til å finne tilbake til livsgleden før jeg ante ordet av det. Jeg husker at jeg lo av han. Ikke faen om jeg kommer til å gjøre det, tenkte jeg. Vel, here I am.

Uansett hva du går gjennom – husk en ting: det går over! Tro meg. ❤️

16 kommentarer
    1. Et ikke rart den går over når du aldri har hatt det 🙂 Du er jo fortsatt sammen med Pierre så du har hatt det bra

    2. Altså.. Det er fint å være positiv altså, men det kan vel sies at det du var igjennom ikke var det verste her i verden liksom? Kjærlighetssorg føles ulikt fra person til person som alt annet og selv om du kom over dit på typ 1 måned så er det utrolig mange andre som virkelig sliter ordentlig i lange perioder, om det er med dette eller andre ting.

    3. Så en gammel video av deg hvor du svarer på spørsmålsrunde. Det høres ut som tonefall og dialekt er litt annerledes? merker du det selv når du snakker nå? 🙂 spør fordi jeg synes dialekter er morsomt

    4. Takk. De ordene på slutten der var fint å høre i dag. Og ekstra fint å høre fra noen som faktisk kan relatere litt til det å ha opplevd litt

    5. Anonym: Kom ikke over det på en måned, nei. Og det er klart at det er individuelt fra person til person, men en ting som er sant for hver eneste en er at det går over TIL SLUTT! 🙂

    6. Synes du er kjempe sterk som har komt igjennom det <3 Kjærlighetssorg er ikke noe lett. Og hjelper veldig å lese dine tips osv, med tanken på at jeg er i en tøff situasjon selv med å ha funnet ut litt av hvert sårende som har endt med brudd og vi har et lite barn sammen også som gjør ting endå vanskeligere. Så då er det fint å kunne gå inn her å lese og føle seg litt bedre av det. Hjelper veldig å lese f.eks sånt som du skrev i slutten av dette innlegget.
      God klem <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg