PR-KÅT?


Nå har jeg hengt en del med Ribecka i det siste, og det har medført at jeg har fått en del kommentarer på at jeg tydeligvis er “pr-kåt”. Jeg kan vel egentlig bare starte med å si at måten R og jeg ble kjent på ikke nødvendigvis er som dere antar. Det har seg nemlig slik at jeg var ute å festet en kveld for noen måneder siden, og da kom det en super skjønn jente frem til meg og fortalte at hun leste bloggen min. Denne jenta viste seg å være Ribecka! Jeg likte henne kjempe godt allerede ved første inntrykket, og det skjer sjeldent hos meg. Jeg er veldig sær – haha. Men uansett, slik ble altså vi kjent. Og til deres info: dette var før programmet hun er med i hadde startet på TV. Now you know! Bare fordi at to offentlige personer er venner, betyr det ikke at hverken den ene eller den andre er “pr-kåt”. Det er fullt mulig å være gode venner, uten å ha en baktanke. Det er veldig spesielt for meg at enkelte tenker i de baner. Når det er sagt, så er R en helt fantastisk jente som jeg har så utrolig mye til felles med. Vi lever samme type liv, har samme hverdag (begge blogger), samme interesser og ja.. Vi er veldig like, og jeg har det alltid kjempe gøy når vi to er sammen. 😄




Jeg er evig takknemlig for de menneskene jeg har i livet mitt. For første gang på lenge føler jeg at jeg har flere ordentlig gode venner som jeg oppriktig elsker å omgås med og som jeg ikke minst stoler på. Det er ikke en selvfølge å ha lojale og trofaste venner, så jeg føler meg utrolig heldig. <3 

27 kommentarer
    1. Du blir vel kalt PR-kåt fordi du “plutselig” begynner å henge med folk fra årets pH og nå henne, men jeg digger at du henger med flere folk som er som deg. Du var jo med på PH selv, så dere har jo blitt “kjent” i Norge på samme måte

    2. Anonym: Jeg henger med Sofie fordi at hun er en helt fantastisk snill og kul jente! Hun kom til bordet mitt på Nox da jeg hadde bursdag, og slik ble vi kjent. PH eller ei, det har absolutt ingenting med saken å gjøre. 🙂

    3. kjære søte Bella kan du please spørre vennina di hvor hun kjøpte den fine oransje genseren sin henne? da er du en engel! har lett overalt! Love you my BAE blogger <3

    4. Du skrev for et par innlegg siden at du var nær ved å gi oppfor en måneds tid siden, men nå er alt bra. Jeg tenker litt på alle de som åpnet seg veldig for deg i kommentarfeltet da, om sin kjærlighetssorg, noen hadde slitt og sørget i kanskje et år. De følte at de hadde deg på lag, at du visste hvordan kjærlighetssorg opplevdes. Det er så superbra at du har kommet deg videre! Men om noen av de som har fått hjertet sitt knust skriver til deg, så ta vare på dem! Klem fra meg

    5. Spørsmål til sånn ukas spørsmål.
      Du snakka om at du kjente en fra paradise i år som kom til å lage mye bra TV men at vedkommende hadde ikke sjekket inn som en av de første deltakerne, er vedkommende med nå? Eller enda ikke sjekka inn? isåfall hvem er det.

    6. Jeg har lest bloggen din veldig lenge, men ikke kommentert så mye.
      Jeg satt på bussen idag og leste bloggen din, plustelig hører jeg stemmen din først ble jeg forvirra og tenkte det er nok ikke deg, så snur jeg med også ser jeg deg sitte der å prate på tlf! Ville komme bort til deg og gi deg en klem, men jeg var for pyse til det!
      Du er en fantastisk jente og du må bare drite i de negative kommentarene!
      Du er både fin på bloggen og virkeligheten, jeg digger deg ❤️❤️

    7. Jeg har spørt flere ganger om kor du har blitt kjent med alle paradise folk og ex on the beach også svare du dei som ikke spørre? Why?

    8. Hei! Kan du Plis legge ut noe sminke video eller lage et innlegg om det? Synes sminken din er on fire for tiden. Må være måten du lager eyelineren på tror jeg!! Lirer veldig på hvilken du bruker, virker ikke som den smudger

    9. Er du og pierre friends with benefits nå? Håper virkelig at du har selvrespekt nok til å holde deg unna alt som har med han å gjøre. Du kommer til å få følelser for han igjen om dere begynner å henge nå…

    10. “Det er veldig spesielt for meg at enkelte tenker i de baner.”.. Du har jo selv skrevet at det har vært vanskelig for deg å bli kjent med andre fordi du ikke vet hva deres intensjon er, om de bruker deg for “fame” – altså om de er PR-kåte. Da må man jo ha lov til å anta slike ting om deg, når du gjør det mot andre?

    11. Takk for svar! Jeg fant den heldigvis på nett så da får jeg snart den fine jakken selv🙏🏻 Idiotisk at folk skal kalle deg PR-kåt fordi du finner deg en vennine som er med i et annet reality program😂 Folk skal tydeligvis alltid slenge ut med noe dritt! Har du det bra? ❤️ God helg søta😘

    12. Hvem vant giveawayen du hadde for noen uker siden? Har spurt på SC men du svarer meg ikke.. synes det er dumt at du ikke svarer, for da får jeg mistanke om at hele greia bare var svindel…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg