DEN OMTALTE RUMPA MI, UVENNER ++

affiliateslenker

    UKENS SPØRSMÅL    

Hva skjer med at du filmer og viser så mye av rumpa di for tiden?

Synes du at jeg gjør det? Det har jeg ikke tenkt noe spesielt over. Kanskje fordi at det er sommer, og jeg derfor går i mindre klær? Jeg synes at rumpa mi ser amazing ut, så hvorfor skulle jeg skjult den? Så lenge det ikke blir tacky, synes jeg at kropp er fantastisk fint!

Har du noen uvenner?

Hmm.. Det tror jeg ikke? Det er selvfølgelig mennesker jeg misliker eller/og som jeg ikke går overens med, men jeg kan ikke komme på noen som jeg direkte er uvenner med, nei.

Kan du snakke eller forstå arabisk?

Jeg kan forstå en del, og så kan jeg prate biiiittelitt. Jeg er dog helt elendig på å prate – haha. Jeg blir alltid ledd av når jeg forsøker, så det forklarer gjerne en del. Wups!

Har du vært russ?

Oh yes! Jeg var russ. Husker tiden kjempe godt, og jeg hadde det så fantastisk gøy. Landstreffet i Stavanger var selvfølgelig det store høydepunktet. Selv om jeg husker minimalt fra den helga, vet jeg at jeg aldri har kost meg så mye i hele mitt liv. Det var helt amazing! Fantastisk stemning, gode venner, festligheter, konserter.. Ah, jeg savner faktisk russetiden.

Hvor er de svarte jeansa med ripped knær fra?

De har jeg kjøpt HER.

Kan du fortelle hvor du kjøper bikinier? Du har så mange fine!

Jeg er stor fan av Na-kd sitt badetøy. Der hamstret jeg masse her om dagen! De har både fine bikinier, men også nydelige badedrakter som for eksempel DENNE, som forøvrig er min aller største favoritt. Super sexy som body også! Ellers bruker jo Nelly å ha noen fine inn i mellom også!

Du snakka om at du kjente en fra paradise i år som kom til å lage mye bra TV men at vedkommende hadde ikke sjekket inn som en av de første deltakerne, er vedkommende med nå? Eller enda ikke sjekka inn?

Vet du, den personen trakk seg samme dag som h*n skulle reise til Mexico. Skikkelig kjipt, for jeg tror definitivt at det hadde blitt ekstremt bra TV. Men slik ble det altså ikke! 

Hvordan størrelse har du i kjolen? Helt nydelig!! Du er så fantastisk fin altså.

Tusen takk, snille! Jeg har den i xs. Den er litt lang til meg, men det fikset jeg med å brette den opp bare. Skikkelig fin – definitivt min nye favoritt kjole til sommeren! Kjolen finner du HER.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene leserne dine stiller deg?

Jeg svarer på så og si alt. Men det finnes naturligvis enkelte spørsmål jeg ikke har lyst til å besvare, og det er helt OK. Det er vel ikke alt dere heller vil prate høyt om? Slik er det for meg også, blogger eller ei. Når det er sagt, så forteller jeg dere ekstremt mye og dere vet nesten alt om meg, så jeg synes ikke at jeg er noe spesielt tilbakeholden. 

Hvor mye penger bruker du på shopping i måneden?

Ajjj, skummelt spørsmål å svare på – haha. Jeg bruker rundt 30.000, kanskje? Det varierer selvfølgelig fra måned til måned, men i april brukte jeg faktisk 36k på shopping. Jeg trøster meg med at shopping typ er en del av jobben min, så derfor er det ikke så ille likevel.

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

48 kommentarer
    1. Stor fan av bloggen din<3
      Lurte på om du kan nevne litt om leppestifter/lipglosser du bruker? Du har så mange fine nude farger eller mørke farger!
      Størrelsene på Nakd er de små?

    2. Skal du operere mer sånn at de ulike delene passer sammen, liksom? Eller matcher hverandre? Eller har du sluttet med det?

    3. Jeg lurer bare på hva du kjøper deg når du shopper så mye – for utifra antrekkene har du jo typ på deg det samme hele tiden. Håper egentlig ikke at du shoppa basic klær for 36k. Step up the game, Det kan Du!

    4. Tenker du noe som helst på de stakkars menneskene som produserer klær? De som tjener noen kroner hver dag, i slitte bygninger under dårlige forhold. Det er en helt forferdelig bransje som du bidrar veldig mye til. Kan du skrive et innlegg om dine tanker rundt det?

    5. Er du fortsatt venninne me Raija? Syns dere han i lag som erteris for noen måneder siden, men nå har hun ikke vært på bloggen på lenge.

    6. Tenker du noen ganger over at det er skadelig for miljøet at du shopper så mye? Spesielt siden du har nevt at du gjerne bare bruker et plagg en gang. Kjenner jeg blir litt provosert over en sånn mentalitet som du har, for det forårsaker jo store skader på miljøet med dette bruk-og-kast samfunnet som vi lever i.

    7. Skjønner ikke at du tørr å være åpen om at du shopper for så avsindig mye penger. Jeg hadde skjemtes. Selv om den summen inneholdt alt fra klær til mat, så hadde det vært vanvittig mye. Et sånn forbruk er inget annet enn galskap.

    8. 1. Hva er grunnen til at du har periodevenner, blir du lei folk fort? Føler du henger med folk over en viss tid, så bytter:)♡ ikke vondt ment altså.
      Og 2. Kan du snart lage innlegget om hvilke organisasjoner du støtter pengemessig?

    9. Søte deg! Jeg liker deg, men et tips er å fikse litt på stumpen:) den ser veldig “kuttet i halv ut”. Bygge på litt eller ta ut litt!

    10. Jeg bruker typ 200-300,- i mnd på shopping (utenom andre utgifter), og jeg har faktisk en godt betalt jobb. Bare føler ikke behovet for å handle, men vil heller spare til egen bolig og den slags 🙂 Vil ikke du? Hvilken langvarig glede skal alle disse billigklærne gi deg?

    11. Hvorfor skal folk bare spørre om rumpa di.. OLD NEWS!!
      Kunne ønske jeg hadde 30k i mnd jeg også, når jeg ikke har råd til en brødpakke her engang..
      Til spm: Kan du si hva du gjorde med Pierre? Eller kan du ikke si det pga noe PR greier dere driver med? Du sa jo at “jeg har bedt Pierre om å aldri kontakte meg igjen”. Hmmm.. Og nå henger dere sammen og spiser pizza, så sletter du snapen for at vi ikke skal se at du og Pierre har lik snap-story.. Mistenkelig.

    12. Jeg har stilt dette spørsmålet flere ganger før, men du har aldri svart på det… Hvor er genseren din fra, på innlegget fra november “Jeg sprekker av stolthet?

    13. Hvorfor er det så hemmelig å ikke fortelle hvor du blir kjent med folk fra ex on the beach og paradise?
      Og koffer e det bare dei du henge med og ikke
      Dei som ikke har vært med
      På sånne teite programmer?

    14. Hei søta😍 kan du ikke selge bort klærene du ikke bruker lengre, noe du har gjort før å noe dine leser synse er fantastisk. (Eller jeg syns hvertfall det er fantastisk gøy)
      Klem til deg og god helg videre💋

    15. Kan folk slutte å dra sjalusikortet HVER gang det er noe kritikk? Det er ikke nødvendigvis slik at alle som er uenige er en gjeng sjalu Idioter

    16. Jeg skjønner at du var usikker på rumpen din og opererte den – helt Ok! Men hvordan tror du det føles for de som sliter med det samme, men som gjør alt for å unngå den utveien – Når du har så mye fokus på den på bilder osv? Du har jo vært i den posisjonen selv, du vet hvordan det føles. Skal alle operere seg for så å flaske den da? Håper du svarer <3

    17. 30 000 er mer en mange har å bruke på ALT 1 mnd! Forstår ikke hvordan det er mulig å brule så mye penger på klær. Tørr ikke tenke på ditt totale forbruk en gang.. vet du har skrevet at du tidligere hadde “lite” så nå vil du gjerne bruke mye penger. Men studenter og andre lever jo i årevis nesten uten penger uten å ha et behov for å kaste penger ut av vinduet av den grunn…

    18. hahahaha, disse wannabe kylie jenner snappene har du begynt med etter du ble singel søta ((((-:
      “Så lenge det ikke blir tacky”, jeg ler. Slike snaps ER tacky. gud.

    19. Ahhh såå heldig som kan shoppe for 30.000 i måneden!! Disse ovenfor her som lowkey kritiserer det er jo bare super jelly fordi hvem vil ikke ha 30k man kan shoppe for liksom haha!! Eeelsker bloggen din, du er amazing

    20. Vi som kritiserer hennes mengde shopping gjør nok ikke det fordi vi selv gjerne skulle ha shoppet for den samme mengden penger. Det blir for simpelt å bare kalle absolutt all form for kritikk for sjalusi. Da vet du slettes ikke hva sjalusi faktisk er. Jeg har tidligere i livet hatt muligheter til å shoppe for vanvittige summer, hvis jeg ville, men jeg valgte å spare. Det falt meg aldri inn å shoppe for så sinnsykt mye penger. Det er ingen som behøver å shoppe for så ofte, og det er ingen som trenger så mye nytt her måned. Det heter ikke sjalusi, det heter sunn fornuft.

    21. Isabel viser mye mer av rumpa si og mye Kylie-snaper etter hun ble “singel” haha. Explain please. Noen du prøver å gjøre sjalu?

    22. er du muslim ?
      hvorfor leker du så deilig på mystoriene dine der du leker modell hahah
      btw du får mer å mer hat når du shower frem den unaturlige rumpen din så det er den egen feil

    23. Jeg har hørt at noen av dine nærmeste venner eller vet ikke om det var de ” nærmeste” vennene, men de liker ikke å henge med deg fordi de synes det er dumt at du har opperert deg så mye å at de får hat for å være me en barbie

    24. 30. 000 på shopping i måneden??? Tenker du i det heletatt noe på forbruk og miljø? Er det sjukeste jeg har hørt. Hvis du har så mye å rutte med bør du boikotte billigkjeder og handle færre dyre ting slik at du får ned forbruk og vet at de som har laget klærne har anstendig lønn og arbeidsforhold.

    25. Er kjolen for lang for deg?
      Den skal jo rekke til under knærne ca å din går jo langt over når du bretter den, så det virker jo ikke som den i naturlig form hadde vært for lang når du bretter den alt for langt opp enn det den skal være 😅

    26. ironisk at du synes kropp er så fantastisk fint når du har operert på hele din. da liker du ikke kropp, men fantasifigurer

    27. Hadde du kjøpt deg en leilighet som er din drømmeleilighet, MEN som ligger LAAAAANGT unna Oslo (grunnen til at jeg sier oslo er fordi det er her alle “avtalene/møtene/butikk” ogsånt skjer), elr hadde du kjøpt deg en leilighet som er litt mindre sjarmerende enn din drømmeleilighet, MEN som ligger i Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg