NÅ SOM SOMMEREN ER HER

annonse

Når sommeren så og si har meldt sin ankomst, må vi jo bare prate om min nye favoritt i dusjen. Det er ingen hemmelighet at vi jenter er opptatt av å ha glatte, hårfrie og fine legger når vi skal sprade rundt i shorts og kjole. Jeg har testet ut en ny barberhøvel som er helt amazing! Jeg er nødt til å tipse dere om denne. Det skal mye til før jeg sverger til et og samme produkt, men helt ærlig – Intuition Sensitive Care kommer jeg til å bruke for alltid. Ingen over, ingen ved siden.

Det er lite jeg synes er så gørrkjedelig som det å barbere leggene er. Det tar tid – man skal først smøre seg inn med barberskum, så barbere. Det tar jo tid, ikke sant? Det som er genialt med dette alt-i-ett barbersystemet for kvinner er at man slipper å stresse med barberskum i forkant av barberingen. Det er nemlig innebygd såpe laget av alovera og e-vitamin rundt selve høvelen! Det er helt genialt og midt i blinken for meg som vil få det gjort kjappere enn svint. Du får det ikke mer effektiv enn dette, altså! Jeg har tipset om denne til både venninnene mine og mamma. Den falt ikke i smak kun hos meg, for å si det sånn! Den er helt fantastisk. Jeg har alltid slitt med tørr hud på leggene (så irriterende!), og jeg har funnet ut at det har kommet av mine gamle barberhøvler som har etterlatt huden min irritert og tørr. Det har jeg ikke opplevd med denne – snarere stikk motsatt.

DERFOR ELSKER JEG INTUITION SENSITIVE CARE

💙  Intuition Sensitive Care er verdens første alt-i-ett barbersystem: skummer,barberer og tilfører huden fuktighet samtidig. Utviklet og produsert av Wilkinson Sword.

💙  De fire ultratynne bladene er omgitt av en hudpleieenhet som skummer i kontakt med vann. Hudpleieenheten inneholder 100 prosent naturlig Aloe Vera og E-vitamin, som bidrar til å hindre uttørking og gjør huden glatt og myk.

💙  Bladenheten er bevegelig slik at det er lett å følge kroppens naturlige former. Skjærebladene er utstyrt med et beskyttelsesgitter som gjør barberingen enda mer skånsom.

Nå har dere mulighet til å bestille hjem en helt gratis startpakke! Det eneste du betaler for er frakt, som kommer på 39,- kroner. Du er ikke forpliktet til å kjøpe noe videre, så dersom du ikke vil fortsette å abonnere gir du beskjed inne to uker etter du har fått startpakken. Jeg kan garantere at dere kommer til å elske den like mye som meg! 

BESTILL GRATIS STARTPAKKE HER

14 kommentarer

Siste innlegg