UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

UKENS HØYDEPUNKT

Hva annet enn været? Altså – ooooh my god! Sommeren er jo her, eller vi fikk i hvert fall en forsmak! Ryktene sier at denne uken skal bringe dårlig vær igjen, så vi får helt enkelt leve litt på forrige ukes fantastiske vær frem til sommeren dukker frem igjen! 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg syntes ikke at hendelsen med den jentegjengen var noe grei. Jeg tenker fortsatt på det, og det irriterer meg fryktelig mye. Jeg ble bare så satt ut av at noen faktisk kan være så fæle mot andre. Greit nok at enkelte er “tøffe i trynet” anonymt på nett, men i virkeligheten? Usch. Jeg tenker sånn på dere som har opplevd det samme, eller som har det enda verre med slike mobbere. Husk at dere er helt fantastiske, og at det er disse personene det er noe galt med – ikke deg! <3 Mennesker som har det bra med seg selv, har ikke behov for å være stygg mot andre. Slik er det bare.

UKENS INNKJØP

Masse klær! Denne gangen har jeg klikket hjem en hel del fra utlandet, da. Nelly har fått to konkurrenter, altså. Missguided og Prettylittlething er mine nye favoritt nettbutikker. Altså, de fører så utrolig mye fint! Sommergarderoben er påfylt, for å si det sånn. Gleder meg til jeg mottar pakkene! IIIH! 😄

AKKURAT NÅ

Det skjer ikke så mye akkurat nå. Jeg lo nettopp av meg selv, for jeg innså hvor sær jeg faktisk er. Det har seg nemlig slik at jeg får en sånn overdrevent tilfredstillende følelse av å vaske klær. Hva er greia med det, liksom? Vaske klær, for svarte! HA HA.  

UKENS ANTREKK

Kjole HER / denimjakke HER / heels HER 

Body HER / shorts Levis HER / veske Chanel / choker Ebay – lignende HER / sko HER

Jeans HER / skinnjakke HER / hæler HER / polo HER / solbriller HER

UKENS CRAVING

En ferie. Ikke hvilken som helst heller, men en reise helt alene. Jeg vil bare komme meg litt bort, sortere tankene mine å bare koble av. Jeg satt å så på reiser i går, men jeg fant ingenting som virket spesielt fristende da jeg isåfall bare kan være borte i maks fire dager. Ergo: jeg kan ikke reise til drømmedestinasjonene mine, og da virket det ikke så kult å reise likevel. Haha, the struggle. 

UKENS OPPTUR

Det har skjedd veldig mye gøy denne uken! Daten i Frognerparken med Therese var kjempe koselig, og det samme var lunsjen på uteserveringen dagen etter. Jeg mener, så fort solen er fremme blir jo alt man gjør tusen ganger hyggeligere. Ellers var selvfølgelig photoshoot dag en og to kjeeempe gøy! Jeg elsker at jeg og Rebecka klikker så bra. Herregud, vi kommer til å finne på så mye gøy fremover. Jippi!

UKENS NEDTUR

Fader, jeg satt nettopp å tenkte på det, men nå klarer jeg jo søren ikke å komme på hva det var.. ARGH! Jo! Jeg har blitt forskjølt – igjen. Nesen renner konstant og halsen min er en historie for seg selv. Så kjedelig! Det er vel baksiden med det fine været vi har hatt, for på kvelden blir det jo veldig kjølig, og dere vet jo hvordan jeg er.. Ikke akkurat den flinkeste til å kle meg varmt. 

UKENS TANKE

Jeg må slutte å forvente så mye av mennesker rundt meg. Jeg har alltid så høye forventninger, og nesten alltid ender det opp med skuffelse for min del. Ikke alle har de samme moralene og tankene som meg, og det må jeg bare bli innforstått med. Det er kjipt å bli lei seg over andres oppførsel, men om jeg ikke forventer noe, har jeg heller ikke noe å bli lei meg for, tenker jeg. Det eneste jeg kan gjøre er å se til at jeg selv behandler de rundt meg med den respekten de fortjener, så får resten bare være.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

PR-KÅT?

PRIVATLIVET MITT

DET JEG FRYKTET, HAR SKJEDD

19 kommentarer
    1. Når man kan være borte en langhelt er storbyferier det beste 😀 London,Paris,Praha,Amsterdam eller Roma 😀 Masse shopping,koselige kafeer og masse å se 😀

    2. Kan du legge ut direkte link til hvor man ser den nyeste sesongen av KUWTK? 😀
      Ooog hvor finner du fine bikinier?

    3. Jeg vil bare si at det erutrolig stort av deg å faktisk ta en sånn heldelse som skjedde med deg selv, og liksom gå ut av deg selv og heller tenke på de som blir mobbet og hører sånt hver dag. Syns det viser hvor utrolig god du er! Du er god på innsiden og smashing på utsiden, så håper alle som sier til deg hvor fin du er kan veie opp for smålige misunnelige kryp som slenger med leppen! Stå på, fine deg, du kommer bare til å gå opp og frem, mens folk som ikke er snille mot andre, de skal bare nedover! <3

    4. Plisss hva heter den sangen på snap hvor du viser frem badedrakt(tror jeg?) og lang hvit tunika i speilet. Er en jente som synger

    5. Hei! Hvordan stiller du deg i forhold til å møte og bli kjent med nye mennesker? Jeg flytter fra Nord-Norge til Oslo i August, er en 19 år gammel jente og kjenner ingen der for øyeblikket – er du åpen for å ta en kaffe eller noe? 🙂

    6. Hei!
      Jeg bare lurer på hvorfor du velger å legge ut en my story der du åpenbart er med Pierre? Skriver dette med tanke på at du veldig ofte har nevnt at du ikke ønsker å prate noe mer om det. Syntes det er spesielt å hinte så mye til at du har møtt han, men så ikke si noe mer? Da kunne du hvertfall droppet å legge ut den my storyen. Snakker såklart om da dere begge la ut at dere spiste pizza. Har du noe å si til det?
      Skriver ikke for å være ekkel, men bare syntes det blir veldig feil gjort av deg overfor leserne dine.

    7. Men Isabell, jeg syns at mange av kommentarene du får her er like stygge, og mange ganger styggere enn det du opplevde med den jentegjengen. Kanskje det var verre fordi det var irl..

    8. Du shopper for 30 k i mnd og bruker likevel samme antrekk hele tiden? Hmmm ville likt å se noe nytt 🙂

    9. Hei. Lurte på om du kan skrive litt om det å bo i fosterhjem? Og alt det rundt det, jeg har bodd i fosterhjem i snart 1 år, og lengter hjem..det er ikke fosterforeldrene det er no galt med, sikkert bare meg ,men det er hele tiden som å være på besøk ell no..savner hele tiden mamma og hjemme.

    10. Hvordan er størrelsene på prettylittlething? Tenker å bestille noe, men er litt usikker på om klærne er store eller små i størrelsen.. Hvilken størrelse bruker du å bestille?

    11. Hei!
      Kan du skrive litt om erfaringer du har med netthandling hos nakd, missguided og prettylittlething? Hvor lang tid leveransen, toll osv. Hadde vært super nyttig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg