HVORFOR GJØR JEG DETTE?

Nå har jeg blogget profesjonelt i nærmere to år. Det forundrer meg faktisk at jeg enda finner så stor glede i det jeg gjør. Misforstå meg ikke – jeg er super glad for at jeg har bloggen og så utrolig fantastiske lesere, men å ha en såpass stor blogg har ikke bare sine goder. Det følger med en del som både er vanskelig og tungt psykisk. Jeg trodde ikke at jeg kom til å være sterk nok psykisk i det lange løp. Det er ikke rart at flere bloggere som var store før, har valgt å legge ned hele greia. Jeg forstod meg ikke på det før, men nå gjør jeg det. Det er ikke bare-bare!

Hvorfor driver jeg med blogging, egentlig? Hvorfor ga jeg ikke opp når stormen stod på som verst? Når neseoperasjonen tok sted? Rumpen? Trekant-dramaet? Når visse bloggere langet ut etter meg, og nærmest mobbet meg på sine plattformer? Jeg har gjennomgått mye mens jeg har blogget – det er sikkert og visst. Så, hvorfor står jeg fortsatt her i dag? For å være ærlig så er det lite jeg har mestret i løpet av livet. Jeg har ikke vært flink på skolen. Var aldri den kule jenta på VGS. Jeg har aldri hatt noen talent. Da jeg begynte å blogge, merket jeg at dette var noe jeg fikk til! Jeg mestret dette! I tillegg til det, så elsket jeg virkelig alt som hadde med bloggingen å gjøre. Jeg brant for det, og jeg har trolig aldri hatt en slik lidenskap for noe ever. Det startet som en hobby, men så plutselig ble det større og større. Jeg husker fortsatt hvor stolt jeg var når jeg steg oppover og oppover på topplisten. Plutselig var jeg rett under Sophie Elise, som jeg alltid har lest bloggen til. Det var fryktelig surrealistisk for meg. Det som var (og fortsatt er) enda mer uvirkelig, var at jeg faktisk beholdt plassen min på topp. Og her er jeg fortsatt!

Jeg driver denne bloggen av tre grunner: 1. jeg synes at det er fantastisk gøy, og det er noe jeg fortsatt elsker å gjøre. 2. Leserne mine! Hadde det ikke vært for dere, hadde jeg selvfølgelig ikke giddet å blogge heller. Dere er så fantastisk gode og snille mot meg til enhver tid, og jeg føler oppriktig at jeg har min egen lille familie her. Jeg elsker dere. På ekte. 3. Det er givende. Jeg får muligheten til å inspirere andre (kanskje spesielt på motefronten?), jeg blir hørt og jeg når ut til et vanvittig stort publikum. Det synes jeg er ganske coolt, altså!

Selv om jeg går gjennom tøffe perioder i livet, finner jeg på en måte alltid en slags trøst her på bloggen. Jeg har mitt lille univers her som jeg oppriktig elsker. Her kan jeg være meg selv – på både godt og vondt.

Tusen takk for at nettopp du leser min blogg. Jeg vet at jeg sier det ofte, men jeg kan virkelig ikke få takket dere nok. Dere betyr uendelig mye for meg, og jeg er uhørt takknemlig for at dere følger meg og mitt til tider psycho hue. Haha. Kjærlighet!

51 kommentarer
    1. Har du fått hjelp av Sophie Elise til å skrive dette inlegget? Uansett syntes jeg det var flott skrevet 🙂

    2. Du er bare mitt største forbilde. Jeg er stolt over p kunne si at du er det OG mene det. Jeg leser bloggen din for inspirasjon og det får jeg. Kult at du klarer det gjennom ikke fullt så lette tider. Digger det!

    3. Omg dette var sykt bra skrevet, liksom alle setninger og alt var skikkelig korrekt bra eller hva jeg skal si haha! WE LOVE YOU

    4. Du bør bruke det store publikumet ditt. Prøve å rette fokuset deres mot noe viktig. Du har så mange lesere og stemmen din kan nå frem til så mange. Du bør ta opp tema som dyrevelferd, miljø – eller noe som engasjerer deg, noe du synes er viktig. Skal ikke mye til for å gjøre en forskjell

    5. Du er seriøst en av de nydeligste jeg vet om❤❤ lest bloggen siden starten, og elsker hvordan den og du har utviklet deg:)) s

    6. Du blogge mest pga penger sikkert
      Virke ikke akkurat ut som du bryr deg med folk som skrive kommentarer liksom
      Da tenke jeg på dei positive ,du svare bare 2 av 10 stk ,da kan du vel enten svare alle eller droppe alle?

    7. Du og sophie virke ganske opptatt av å vise frem opererte tingene deres ,derfor dere opperte ting eller?
      Og dere syte så mye mer etter operasjonene enn før 😝
      Hva er vitsi med det liksom? Skulle tro dere ble mer lykkelige

    8. Eg har lest mången blogger i mitt liv men ende alltid opp med å slutta å lesa dei, men din blogg har eg lest nå heilt siden ph og blir aldri lei! Stå på <3

    9. Sykt flink blogger digger å følge deg . Hvor er de klærne fra som du viste på snappen i dag . Elsket den ene kjolen 😍?????

    10. Endelig kommer inn til bloggen og føler IKKE meg lurt av overskriften din. Lenge siden sist det.
      Fortsett sånn, heier på deg virkelig

    11. Du e så flotte ! å legge ut så mye kjekkt på bloggen!
      kan du legge ut innkjøp av det du hadde på snapchat? masse fiiiint du hadde kjøpt 😀

    12. Du er en fantastisk flink blogger og det er utrolig gøy å følge deg 👍Nå er du virkelig på topp igjen – jenta stråler og det er flott å se 🌞

    13. Kunne ønske jeg også klarte å reise meg sånn som deg hver gang jeg tryner. Jeg hadde nok ikke klart halvparten av det du gjør, og samtidig se vellykket ut.

    14. Altså, don’t flatter yourself. Inspirerer på motefronten? Bitch please. Givende? Er vel mer penga som er givende

    15. Du er virkelig en av de peneste jeg vet om, leser bloggen din fast og elsker den! Ønsker å se ut som deg og kunne kjøpe så mye fint som det du gjør ! Stilen din er amaziing og utseendet ditt er til å dø for !

    16. Du har ikke høye krav tii deg selv med andre ord.
      Dine innlegg handler om drama, hvor mye penger du har brukt og masse svada. Er det å mestre noe for deg?
      Helt seriøst? Du har sjeldent meningsfulle innlegg her inne.

    17. Anonym: Det skal du få lov til å mene! 🙂 Så lenge jeg selv vet hvor hardt arbeid som ligger bak denne bloggen og at jeg selv er stolt over mitt eget arbeid, betyr ikke din kritikk noe som helst. Peace and love! 🙂

    18. Du er så søøøt! Nå som du har fått tatt så mye fine bilder bør du få byttet den headern søta:-)

    19. Du er et synkende skip as. Miserabelt at du skal operere rumpe,ører,nese og pupper for å få et “bra” liv.
      Skal bli morro å forklare future kids hvorfor assen ser ut som en ballong
      #painfultowatch

    20. Lurer på en ting. Du legger ut ekstremt drøye bilder på insta og snap. Synes ikke du det er litt flaut ovenfor foreldre og søsken? Er helt OK å vise seg frem, men føler du gjør det på litt feil måte.. Vil du ikke heller legge mer fokus på hvem du er som person og ikke hvordan puppene og rumpa di ser ut? vedder på at mange gutter vil gå etter dette med tanke på hvordan du fremstiller kroppen din..

    21. Plisss hva heter den sangen på snap hvor du viser frem badedrakt(tror jeg?) og lang hvit tunika i speilet. Er en jente som synger

    22. Kan du gi noen tips om hvordan man skal ta blogg.no helt seriøst? Jeg har vansker med å skifte til blogg.no FRA Nouw.com fordi det er så dårlig mal system på blogg.no samt det er dyrt å skaffe seg reklame på blogg og det er ikke så motiverende når det virker helt umulig å få oppmerksomhet på blogg.no. Hva er det som har gjort at du har fått troen på blogg.no? Kan du hjelpe meg med ett innlegg om hvordan vi kan lykkes selv på blogg.no vi som tenker estetisk, tenker på fonten, tenker på hvordan det skal se ut…???

    23. Hvis man skal gjøre noe for å tjene penger kan det like godt være noe man synes er gøy å gjøre.
      Og hvis det var jeg som fikk “negative” kommentarer på min blogg (ikke det at jeg har en), så ville jeg vel ofte ignorert de kommentarene, og heller svart på de “positive” istedet.

    24. Du tror du er Kim kardashian. Så sykt tragisk…. den rompa di er det styggeste opererte rompen jeg har sett. Du er sååå tynn fra før og har på deg i tillegg en helt usmakelig fake rompe. Ser du ikke at du ser rar ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg