NEW IN

affiliateslenker

God morgen, fine lesere! I skrivende stund sitter jeg i frisørstolen mens jeg blogger for dere. Altså, jeg var SÅ trøtt når alarmen ringte i morges at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg kom meg omsider opp, kastet på meg det første jeg fant og kom meg avgårde til frisøren. Hva jeg gjør med håret viser jeg dere selvfølgelig senere! I mellomtiden tenkte jeg å vise dere hva jeg klikket hjem i går kveld. Jeg har fått dilla på hvite kjoler, som dere kanskje kan se – haha. Det er så sommerlig og fint! Dessuten ser man enda brunere ut i hvitt, og det er neppe en dårlig ting! 😉


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER

___

Likte du noe av det? Vi skrives mer om litt. Ha en super tirsdag enn så lenge. Klem!

30 kommentarer
    1. Du kjøper jo sååå mye klær! I den mengden du kjøper blir det nesten veldig umiljøvennlig, både i transport og shipping. Bare en tanke. Og hvordan får du tid til å bruke alt? Tipper du bare bruker noe en gang. Kansnje du burde satse på vintage fremover. Får helt sjokk overhvor mye penger du kaster bort på klær. Vet ikke om du gir noe til veldedighet engang, men kanskje du bør tenke på at du har MER EN NOK og mer enn de fleste. Bruk penge du bruker på fem kilo nye plagg hver uke til noe viktigere. Ja blogg er ett yrke og shopping er en del av det. Men ro deg ned.

    2. Plisss hva heter den sangen på snap hvor du viser frem badedrakt(tror jeg?) og lang hvit tunika i speilet. Er en jente som synger

    3. LOL, hva vet du om hun gir penger til veldedighet? dessuten er det ikke du som bestemmer hva hun skal bruke SINE EGNE penger på😂 folk ass…

    4. Hei Isabel! Jeg har tenkt å bestille klær fra na-ka og missguided, men lurer på hvor mye koster det med toll og moms?
      Setter pris på svar <3

    5. Du er jo mørkhuda ,så du ser brun ut samme hva du bruke xD
      Bleikinger ser bare bleikere ut i hvit liksom 😜

    6. Haha tenkte på det da jeg så snapstoryen din, hun der har fått dilla på hvitt! Men det er så fint med hvitt, spesielt når man har den fine brunfargen du har 😀

    7. Lurer virkelig på når denne shoppemanien skal slutte. Det er langt i fra normalt å handle så vanvittig mye klær. Å handle opp til flere ganger hver uke, og flere plagg ved hvert eneste kjøp. Det er mange som handler alt for ofte, men jeg har aldri kommet over noen som handler så mange plagg opp til flere ganger i uken.

    8. Du gjør livet ditt så kjedelig. Skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke utnytter de mulighetene du har! Du kan reise hvor som helst, når som helst, men allikevel er du bare hjemme i Oslo hele tiden og gjør de samme tingene hver dag. Du bruker flere tusen kroner på klær fra Nelly (av alle steder) hver måned, istedenfor å feks bruke det på å reise rundt og oppleve verden. Du har jo SÅ mange spennende muligheter..

    9. Hva syntes Geir om at du shopper så mye om dagen? 🙂 Trodde du skulle bli flinkere til å spare, ser ut som den planen gikk rett i dass haha

    10. Ååå, så mye fint!! Likte spesielt den nr 5. den rosa ish bodyen, også kofferten selvfølgelig😘😘har Såå lyst på en slik selv, men har ikke penger til det atm Hahahah💋du er en fantastisk blogger og jeg er en fast leser som er innom hver dag:-) Er dårlig på å legge igjen kommentarer, men gjør det i blandt haha❤️ håper du har en fin dag, du er helt amazing og jeg digger deg 💓klem ei som elsker bloggen din:-) håper du kunne laget en innkjøpsvideo engang, hvor du viser klærne på, får Såå mye inspirasjon av outfiter du lager hehe

    11. Hvorfor ikke bruke penger på å reise istedenfor masse støgge klær fra nelly??
      Du er så sykt borring

    12. Kan du Pliss lage deg en tise bruker?? For da kan vi lesere kjøpe de fine klærene du ikke vil ha lenger eller aldri bruker!!💋 Hver såå snill!!
      PS ELSKER BLOGGEN DIN
      (Plis svar på denne)❤️❤️

    13. Hei Isabel!
      Har du tise-appen/bruker? (Populær app blant alle i Norge, også kjendiser selger klær her). Hadde vært fint å følge deg og se hva du selger hvis du har!

    14. Hei! Ville bare tipse om at i “om meg” kategorien din, sp står det fortsatt at du er 21 år.
      Du er veldig flink Isabel- stå på!!
      Klem😘

    15. Du hadde på et skjørt på mystory her om dagen!! Hvor kjøpte du det?? Har sjekket alle nettsidene jeg kommer på, å finner det ikke. Har satt stor pris på svar❤️

    16. Hvorfor kjøper du så mye billig drit? Man kan jo se på disse shein og nelly-plaggene at de koster 5 kr å produsere. Kjøp noe som varer heller. Da kommer du til å se rik ut og ikke trashy.

    17. Syns det er fryktelig morsomt at folk skal klage på at hu kjøper billige klær? Jeg derimot ELSKER å se at selvom du er rik, så er det helt fullstendig mulig å kjøpe pene klær til en billig penge. Hvorfor skal man bry seg om merke? Jeg har veldig få merkeklær, men de har blitt like fort ødelagt/slitt som klær fra H&M. Altså chill, er ikke du som bruker klærne og hvis du hater det så fælt får du gå rundt i dine dyre klær og være happy med det da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg