MITT NYE HÅR

Affiliateslenker / sponset behandling


Topp HER / semsket jakke HER

Hei, kjære lesere! Herlighet, for en slapp onsdag jeg har hatt så langt. Dette været får meg ikke akkurat til å bli mitt mest livsglade jeg. Så grått og trist – blæ. Det passer egentlig ganske bra, i og med at jeg ikke er så veldig pigg uansett. Forskjølelsen blir jo ikke akkurat bedre med tiden. Jeg skal drikke masse ingefær te og kose meg i sofaen, fremfor TV-en resten av dagen. En ordentlig avslappende hjemme-dag. Det er deilig innimellom! Forrige uke var jo super hektisk for min del, så jeg kjenner i grunn at det er deilig med en litt roligere uke.

Meeen, dere! Se så fint og fresht håret mitt er nå, da 😁 Jeg elsker det! Jeg var en tur innom hos flinke Ann Beate på MOODstudio i går hvor jeg fikk freshet opp hårfargen min. Jeg tror aldri at jeg kommer til å ville ha en annen hårfarge enn svart. Det er definitivt slik som dette jeg trives best. Jeg hadde jo både brunt og lyst i fjor, men jeg følte meg aldri like tilpass som det jeg gjør i sort. Nå er jeg ihvertfall klar for sommeren! Så lenge håret mitt ser bra ut, er jeg fornøyd. Det er nok ingenting jeg er mer opphengt i – haha.

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her

9 kommentarer
    1. Du er ikke alene, er født blond har hatt de fleste hår farger men svart da føler jeg meg mest vell!! Jeg passer virkelig ikke orginal fargen min da.. haha!!
      Pluss det er jo så fint !
      Btw du har veldig fint langt hår!!

    2. Du så mye mer fresh ut med det lysebrune/ombre håret. Du hadde på en måte mer glød, syns jeg da 😄 Hehe

    3. Veldig fin på håret, så glansfult og tykt!! Jeg har et spørsmål som jeg hadde blitt glad om du svarte på. Jeg ble spørt av nouw om å begynne å blogge hos de og har nå gjort det i ca 3 uker. Jeg trives med det den lille tiden, men lurer på hva du tjener mest penger på? Er det reklamebannerene på siden av innleggene? Eller sponsing av produkter? Mye å sette seg inn i. Stor klem!

    4. Black is best:-) Det er så vakkert, enten det er arabiske, spanske, italienske, persiske eller latinamerikanske jenter. De virkelige store skjønnhetene jeg ser har alltid svart hår. Og du er skjønnhet uten sidestykke Isabel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg