FIRE TANKER

affiliateslenker

Genserkjole HER / fishnet HER / belte ZARA – lignende HER

1. Jeg stresser litt over tanken på om jeg er en bra nok søster. Jeg har mitt liv som er nokså hektisk, og de fleste dagene er veldig travle for min del. Det er ikke alltid jeg rekker å ta den telefonen jeg egentlig ønsker å få tid til, eller å stikke innom for å si hei. Småsøsknene mine spesielt er jo i en fase hvor jeg antar at de trenger storesøsteren sin litt ekstra mye. Rami går på ungdomsskolen og Sidra i sjette klasse. Jeg husker selv da jeg var på deres alder. Ting var vanskelig. Man skal finne sin plass, man får mer ansvar og man vokser opp. Jeg får dårlig samvittighet når jeg føler at tiden ikke helt strekker til. Jeg får bare se til å bruke ekstra mye tid med dem når ting roer seg litt ned her hos meg. Storesøsteren min vet jeg også at trenger meg nå, og det er enda vanskeligere for meg å stille opp da hun er i Tromsø og jeg i Oslo. Heldigvis er jeg flink til å høre av meg til henne. ❤️ Familie er så utrolig viktig for meg, og jeg får vondt i hjertet når jeg føler at jeg ikke får tilbrakt nok tid sammen med dem akkurat nå.

2. Det å kjøpe hjem tre esker med forskjellige iskremer er kanskje ikke det mest optimale nå, rett før sommeren. Jeg har jo smått begynt å trene, og jeg prøver naturligvis å ha et henholdsvis sunt kosthold, meeen… Det går så som så når favoritt dessertene ligger å frister meg i frysen. Jeg mener, har dere smakt Twix isen? Snickersen? Sandwich? AAHHH! Jeg ble litt vel revet med når sommeren meldte sin ankomst forrige uke, haha. Is, is, is!

3. Jeg må huske å legge over alle favorittsangene mine fra denne ukens spilleliste på “Discover Wekly”. Om dere ikke allerede gjør det, er dere nødt til å sjekke den listen hver eneste mandag. Jeg har oppdaget så utrolig mange fete låter der! Hver uke legger jeg til x antall sanger i min egen spilleliste. Supert om du behøver litt ny musikk, slik som meg.

4. Stavanger, Stavanger, Stavanger. Skal, skal ikke? Den kommende helgen vurderer jeg sterkt å ta meg en tur til hjembyen. Bestie har dessuten frihelg! Jeg var så nære på å booke flybilletter fredagskveld. Om jeg skulle beskrevet meg selv med et ord, hadde det vært spontan. Jeg kjenner ingen som er like impulsiv og spontan som det jeg selv er. Jeg hadde akkurat vært å kjøpt meg sushi, og på vei hjem falt det meg inn at jeg ville til Stavanger. Haha. Etter en telefonsamtale til Michelle, fant vi ut at det kanskje var litt uheldig i og med at hun skulle jobbe. Kanskje jeg drar denne helgen, isteden? 

29 kommentarer
    1. Der er roligere i Stavanger enn I Oslo. Torsdagene er der ingen folk i Vågen. Der har jo skjedd litt på butikk fronten, Men det er så lite så lite. Vi kommer lengre med Internett og Pinterest. Samtidig er det nok bare mennesker du kjenner du vil ha glede av hvis du er her. Har jo ingen severdigheter med mindre du elsker å gå på museum og kunstsenter. Jeg også bor i Stavanger. Jeg er 30. Liker de samme isen som deg. Men jeg er veggis nå. Da blir det null iskrem av den sorten. Men fortvil ikke, det finnes soya is som er en god erstatning. Prøv på helsekosten du. De har faktisk flere sunne iskremer så slipper du å få dårlig samvittighet. Klem Stella

    2. Bästa Isabel!
      Lite reaktioner på inlägget.
      1. Att ta dig tid med syskonen är viktigt, till och med viktigare än fest och fyll. Rätt som det är, fortare än du kan tänka dig, har syskonen vuxit upp och då är inte storasyster topprioritet. Det är samma sak med egna barn. Ta dig tid när ni alla tre vill ha kvalitetstid tillsammans.
      Du har väl ett ännu inte infriat löfte om Londonresa att infria, eller?
      4. Res till Stavanger och var ihop med din bästis (kanske mindre fest och fyll). Kommer du träffa CF och Elin när du är i Stavanger?
      Tagga ned och låt kroppen och själen ta igen sig.
      Stor Klem från Henrik. 💕🌹

    3. Forresten! Hvis du trenger stylist så har jeg roen altså. Det skal jo ikke mer til enn å sjekke Pinteresten min så har du ett godt overblikk om hva jeg liker. Jeg hadde heller aldri skjult at det er akkurat de plaggene jeg hadde satt sammen til deg. 😛 men hvis du trenger noen der, hvis du ikke orker å finne de selv. Har behov for en jobb til også jeg. 🙃

    4. Tror nok du er god søster for søsknene dine siden du kjøpe reiser til dem 😉 Vet ikke om du kjøpe noe mer enn det

    5. Spørs hva du ser på som spontan
      Om det e å reise uten å planlegge lenge eller det å reise flere ganger i året ?
      Jeg kjenne mange som bestille med en gang dei går et innfall om å reise men di reise ikke akkurat ofte i året
      Og mange bloggere reise ofte men kjenne di ikke da

    6. Slutt å si at du har så hektisk liv, for objektivt sett så har du ikke det. Du har verken mann, barn, dyr, en jobb som krever mye hodebry og fysisk energi, du trener knapt og har ingen spesiell hobby foruten om blogg og deg selv. Du har tvert i mot all verdens tid bare til deg selv, og du bruker dagene på å sette på vipper, fikse håret hos frisøren, stelle negler, fylle inn leppene, shoppe på Nelly 24/7, ta bilder av deg selv, snakke og skrive om deg selv på blogg og snap. Deg selv, deg selv, deg selv hele tiden dagen lang. Hvis ikke så er du med dine venner og that`s it. Hvis du opplever dette å være hektisk, så lever du i en boble. Jeg er faktisk ikke misunnelig på deg, fordi jeg kunne ikke klat å leve et så monotont og selvsentrert liv hvor 80% av hverdagen bare bestod av shoppe, fikse på utseende, feste, gå i noen møter her og der, blogge og ta bilder av meg selv.

    7. De fleste hadde nok vært mer spontane hvis de hadde ett så fritt yrke, og så mye penger. Mange er nødt til å planlegge grunnet jobb, økonomi og andre ting som ellers hefter de. Du burde utnytte at du kan reise og oppleve ting nå, og rett og slett dra til de stedene du ønsker å dra. Slik som LA. Denne jobben, og den friheten med så god økonomi, vil ikke vare lenge!

    8. Hvor kommer du egentlig ifra? Du har aldri nevnt hvor du er ifra. Mener ikke Stavanger. Men altså røttene dine.

    9. Stå opp tidligere så har du mer tid i døgnet.
      Hva gjør livet ditt så hektisk ?
      Og blir du aldri invitert på events? Var ett i Stockholm NP hvor flere var med. Har aldri sett at du er inviterert.
      Spesielt. Har det noe med bloggen din å gjøre kanskje?
      Man blir kanskje ikke så atttrakvtiv når man har slikt innhold som dette. Eller er det andre grunner? Takk for svar 🙂

    10. De fleste som har et hektisk liv, som folk som jobber 12 timer om dagen, leverer og henter barn i barnehagen, trener etc, står jo opp sånn 5-6 hver dag bare for og rekke alt. Du sier du liker og ligge og dra deg i senga, virker ikke som du står opp før tidligst 9-10?!! Da har folk flest vært oppe i 4 timer. De fleste er vel ikke et morgenmenneske, men de har ikke noe valg, hvis ikke rekker de ikke alt som skal gjøres i løpet av en dag.
      Du går i litt møter hos Nettavisen, fikser hår og negler, blogger litt. Jeg sier ikke at blogg ikke er noe arbeid, men nå finnes det mange toppbloggere som gjør det samme, men som har andre prosjekter på siden, ja til og med studerer!
      Det jeg vil frem til er at, stå opp tidligere om du føler tiden ikke strekker til, ikke rart den ikke gjør det med deg! Om det bare er 1 time eller 2. De fleste får dårlig samvittighet av og ligge og dra seg så lenge. Tenk på alt du kunne gjort. Start dagen med trening, da føler du deg topp resten av dagen. Fin måte og starte dagen på og få energi.

    11. Nina: Jeg har et hektisk liv, Nina. Selv om min hverdag ikke ser lik ut som din, betyr ikke det at jeg ikke kan ha en travel hverdag? Man må hverken ha mann, barn eller dyr for å ha det travelt. Takk for meg!

    12. Heisann 🙂
      Kan jeg spør hvor du har kjøpt de solbrille du har på deg på bilde? 😀 kjempe fine!
      Å urolig fint antrekk 😀

    13. Åå du er så fin i svart og håret ditt er dødsfint! Lurer på om du kunne laget en innlegg med flere sorte antrekk? Føler jeg trenger litt inspirasjon. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg