I SENGEN ER JEG…

affiliateslenker

JEANS HER // BODY HER

PÅ SKOLEN ER JEG… Jeg var veldig all over the place. Pratet veldig mye i timen, noe som fikk hver eneste lærer til å hate meg – hehe. Jeg var ikke den mest skoleflinke eleven, men jeg gjorde det helt OK på prøvene. Høydepunktet i løpet av skoledagen var selvsagt friminuttene, haha. Ikke så veldig glad i å sitte på skolebenken, med andre ord.

I SENGEN ER JEG… Jeg sovner enten veldig kjapt, eller veeeldig sakte. Det finnes ingen mellomting. Ellers sover jeg alltid naken, kanskje i string, men aldri noe mer enn det. Jeg klarer ikke å sove med klær på, da får jeg panikk. I sengen har jeg alltid Hello Kitty bamsen min i armene, som jeg faktisk alltid sovner slik med. Den holder meg alltid meg selskap, og det er ekstra deilig nå som jeg er singel – haha. 

PÅ VORSPILL ER JEG… Det spørs om jeg er full eller ikke. Om jeg ikke er full, så kan jeg være veldig rolig og tilbaketrukken. Men dersom jeg er full, så er jeg the life of the party. Synger for full hals (selv om jeg er fullt klar over hvor jævlig det høres ut – hahaha!), danser og er i supert humør. Jeg har det sjeldent kjedelig på fest, altså. Så lenge jeg er i godt selskap, smiler denne frøkna fra øre til øre!

PÅ BYEN ER JEG… Veeeldig gira! Jeg er sjeldent ute uten å ha et bord reservert på forhånd, for jeg hater virkelig å ikke ha et sted som en base. Jeg betaler alltid for egen drikke og spanderer gjerne litt for mye på de rundt meg. Ellers har jeg en tendens til å ende opp bak DJ-båsen, hvor jeg trygler om å få høre Beyonce – upgrade you. 

PÅ SNAPCHAT ER JEG… Veldig aktiv! Kanskje litt for aktiv, til og med. Haha! Jeg snapper hele tiden, men det føler jeg nesten at jeg er nødt til også, med tanke på at det er rett under 30.000 personer der som jeg skal underholde. Det kjedeligste jeg vet om er de som aaaldri legger ut noe på mystory. SÅÅÅ kjedelig – de sletter jeg med en gang. Heh!

PÅ FERIE ER JEG… Det kommer an på hvilken type ferie det er snakk om, men dersom det er en “vanlig” ferie, så er jeg veldig opptatt av å koble av. Lade opp batteriene, nyte til det fulle og bare ha det bra. Dessuten er jeg veldig opphengt i det å oppleve mye, og det å få så mye som mulig ut av dagene. En ferie skal være minnerik! 

PÅ MORGENEN ER JEG… Treig. Treig og kosete. Jeg er sjeldent morgengretten, men jeg kan være lett irritabel dersom jeg har fått mindre enn mine ni timers dyrebare søvn. Jeg avskyr det å stå opp tidlig. En perfekt morgen for meg er å kunne dra meg i senga så lenge jeg vil, uten å ha noe jeg må stresse meg i hjel for å rekke. En rolig og avslappende morgen er det jeg verdsetter mest.

I JENTEGJENGEN ER JEG… Den som er ærlig og “rett på sak”. Jeg forteller ting som de er, stiller opp når det trengs og jeg vil tørre å påstå at jeg er en veldig gøy person å henge med. Jeg byr mye på meg selv, og er opptatt av at vi har det gøy! Ellers er det viktig for meg at alle rundt meg har det bra. ❤️

40 kommentarer

Siste innlegg