NEDTUREN VED Å VÆRE EN BLOGGER

affiliateslenker


Kjole HER / sandaler HER / jakke HER

ENDELIG! Nå er det offisielt helg, dere. 😁 Det finnes virkelig ingen bedre følelse, selv om det strengt tatt ikke er så utrooolig stor forskjell på ukedager og helg for meg lenger. Det er vel det som er nedturen med å være en blogger. Savner den gleder man får når helgen endelig er her. Den største forskjellen for meg nå er vel at vennene mine har fri, og at vi finner på masse gøy! Det er litt mer action da, for å si det sånn. Jeg sovnet ikke før klokken slo 05 i morges, så dere kan jo se for dere hvor trøtt jeg er i dag – haha. Skikkelig kjedelig, men i natt hadde jeg store vansker med å sovne. Jeg var ikke særlig trøtt, og så var jeg på shopping-kjøret igjen.. Denne gangen klikket jeg hjem noe jeg har hatt lyst på lenge, nemlig et ringlys! Nå blir det selfies så det synger, dere 😉 Hehe! Det er jo nesten en selvfølge at denne frøkna må eie en sånn dings, synes dere ikke?

Mamma ringte nettopp for å høre om jeg ville treffe henne i byen, men jeg kjenner at jeg ikke helt har klart å samle opp nok energi til den slags enda. Jeg skal henge med beste Rebecka senere, så jeg tror at jeg sparer meg til det. Nå har jeg savnet snuppa mi!! 

5 kommentarer
    1. Altså, Isabel.. jeg følger deg på snap og ser alle tingene du shopper – det er jo helt ekstremt! Aldri sett noen med et så voldsomt forbruk, uansett hvor rike de er. Har du i det hele tatt hørt om klimaproblematikken verden står ovenfor? Vet du ikke at man bør bremse forbruket sitt, ikke øke? Du trenger jo virkelig ikke alle disse klærne. Tenk litt lenger og ofre en tanke til miljøet og til verden. Anbefaler deg å ta en raskt Google-søk, så blir du litt mer opplyst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg